lets dance
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    lets dance

    börjar på fredag!! nån mer än jag som lääääängtar?
  2. 1
    lets dance börjar på fredag!! nån mer än jag som lääääängtar?
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Det är roligt att se, älskar dans. hoppas det inte finns någon klant denna gång. du vet säkert vad jag menar.
  4. 2
    Det är roligt att se, älskar dans. hoppas det inte finns någon klant denna gång. du vet säkert vad jag menar.
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    ska bli kul att se!
  6. 3
    ska bli kul att se!
  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4
    hehe jo jag förstår, mej gör det inget om det finns en klant, bara han/hon inte klarar sig så länge som peppe o brandeby gjorde...finns kanske inte så stor risk för klantar denna omgång...uffe persson, tony richardsson o karl-petter är jag dock lite skeptisk till...

    tror danny, richard herrey o mi ridell har mest dans i blodet...eller de 2 första VET vi ju. :-) o mi har väl showat i musikaler tror jag?
  8. 4
    hehe jo jag förstår, mej gör det inget om det finns en klant, bara han/hon inte klarar sig så länge som peppe o brandeby gjorde...finns kanske inte så stor risk för klantar denna omgång...uffe persson, tony richardsson o karl-petter är jag dock lite skeptisk till...

    tror danny, richard herrey o mi ridell har mest dans i blodet...eller de 2 första VET vi ju. :-) o mi har väl showat i musikaler tror jag?
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5
    Längtar efter att se kändisar dansa dåligt till en orkester som fullkomligt slaktar alla låtar? Inte särskilt hördudu. Svenska SYTYCD ser jag fram emot däremot.
  10. 5
    Längtar efter att se kändisar dansa dåligt till en orkester som fullkomligt slaktar alla låtar? Inte särskilt hördudu. Svenska SYTYCD ser jag fram emot däremot.
  11. Medlem sedan
    Aug 2004
    #6
    ja, det måste jag hålla med om...vilka risiga sångare de har i bandet!!! men annars är det skoj!
  12. 6
    ja, det måste jag hålla med om...vilka risiga sångare de har i bandet!!! men annars är det skoj!
  13. Medlem sedan
    Jun 2003
    #7
    ja äntligen nåt att se på tv igen!!
  14. 7
    ja äntligen nåt att se på tv igen!!

Liknande trådar

  1. lets dance...
    By -jenna- in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 20:28
  2. Lets Dance
    By Grella in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 08:32
  3. Lets dance..
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 16:59
  4. Lets dance
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 23:21
  5. Lets Dance
    By Padre_M in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-21, 22:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar