Föda barn på nätet
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Föda barn på nätet

    Det är väl tusen gånger trevligare när någon föder barn i ett textforum än via en webcam?
    Jag tycker det är jättespännande att vi har en Affare som snart ska bli trebarnsmamma.

    Hejja Sara friskt humör, det är det som susen gör!
    ♪♫ ♪♫ ♪♪ ♫ ♪♪ ♪
    Och så vänder vi på bladet.
    ♫ ♪ ♪ ... Never ending story ... ♪ ♫♪ ♪♪♫
  2. 1
    Föda barn på nätet Det är väl tusen gånger trevligare när någon föder barn i ett textforum än via en webcam?
    Jag tycker det är jättespännande att vi har en Affare som snart ska bli trebarnsmamma.

    Hejja Sara friskt humör, det är det som susen gör!
    ♪♫ ♪♫ ♪♪ ♫ ♪♪ ♪
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    visst e det spännande :9 jag vill veta mer
    Åh hoppas allt går bra för henne nu och att hon håller oss uppdaterade

    Säger som Rut_Blad Heja Sara
  4. 2
    visst e det spännande :9 jag vill veta mer
    Åh hoppas allt går bra för henne nu och att hon håller oss uppdaterade

    Säger som Rut_Blad Heja Sara
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    Heja, heja, heja! :D

    Enda protesten från mig gäller det faktum att jag inte kommer i säng ikväll förräns Sprengja är utloggad. Och det kommer nog bli lite knepigt när maken kommer hem i natt och jag måste förklara att jag håller på med en förlossning... :P
    Egentligen är jag en riktigt rolig prick

    Nu har jag börjat blogga igen...
    http://fjantan.blogspot.com
  6. 3
    Heja, heja, heja! :D Enda protesten från mig gäller det faktum att jag inte kommer i säng ikväll förräns Sprengja är utloggad. Och det kommer nog bli lite knepigt när maken kommer hem i natt och jag måste förklara att jag håller på med en förlossning... :P
  7. magnolia
    #4
    Jag blir ju bara så himla bebissugen! Jag som PRECIS hade insett att jag inte vill torka morotspuré och dra barnvagn i snömodd en gång till.
    Hoppas att det går SUPERSNABBT och att hon kan rapportera kön, vikt och namn om ungefär en timme.
  8. 4
    Jag blir ju bara så himla bebissugen! Jag som PRECIS hade insett att jag inte vill torka morotspuré och dra barnvagn i snömodd en gång till.
    Hoppas att det går SUPERSNABBT och att hon kan rapportera kön, vikt och namn om ungefär en timme.
  9. KAJO
    #5

    Föda barn?

    Hon är ju för fanken precis igångsatt vad jag förstått, det har väl knappt hunnit hända något än? Förstår verkligen inte det upprörande i att man väljer att skriva ett och annat inlägg på OÄF i ett sånt läge. Mjo, om man aldrig höll hus här annars kanske, men bläddra bakåt. Sprengja har skrivit om sin graviditet ganska friskt de senaste dagarna så vad är det som är så konstigt med att hon fortsätter göra så?

    Och ni oliktänkare får såklart tycka vad ni vill Men varför skriva Sprengja på näsan?
  10. 5
    Föda barn? Hon är ju för fanken precis igångsatt vad jag förstått, det har väl knappt hunnit hända något än? Förstår verkligen inte det upprörande i att man väljer att skriva ett och annat inlägg på OÄF i ett sånt läge. Mjo, om man aldrig höll hus här annars kanske, men bläddra bakåt. Sprengja har skrivit om sin graviditet ganska friskt de senaste dagarna så vad är det som är så konstigt med att hon fortsätter göra så?

    Och ni oliktänkare får såklart tycka vad ni vill Men varför skriva Sprengja på näsan?
  11. Medlem sedan
    Apr 2006
    #6
    Det är ganska häftigt! Wow! Det hade man inte kunnat föreställa sig sist jag födde barn!
  12. 6
    Det är ganska häftigt! Wow! Det hade man inte kunnat föreställa sig sist jag födde barn!
  13. Medlem sedan
    Oct 2007
    #7
    Ja precis, nu är vi ju liksom engagerade här.
    Värsta dokusåpan.
  14. 7
    Ja precis, nu är vi ju liksom engagerade här.
    Värsta dokusåpan.
  15. Medlem sedan
    Apr 2000
    #8
    Älskar allt om förlossningar. Kan inte hjälpa det. Kanske den lilla sjuksystern som vaknar till liv varje gång...

    Men det kvittar vad _jag_ gillar. Även om jag inte uppskattat såna inlägg hade jag knipit. Vilken rätt har jag att säga till en annan att de skrivit för mycket?

    Hänger med: *heja heja heja*
  16. 8
    Älskar allt om förlossningar. Kan inte hjälpa det. Kanske den lilla sjuksystern som vaknar till liv varje gång...

    Men det kvittar vad _jag_ gillar. Även om jag inte uppskattat såna inlägg hade jag knipit. Vilken rätt har jag att säga till en annan att de skrivit för mycket?

    Hänger med: *heja heja heja*
  17. Medlem sedan
    Oct 2007
    #9
    Jag kommer att vara uppe länge iaf, för jag ska hämta tonåringar ute på vift med bilen sen. Så jag kan ju vara vaken hela natten om jag vill.
  18. 9
    Jag kommer att vara uppe länge iaf, för jag ska hämta tonåringar ute på vift med bilen sen. Så jag kan ju vara vaken hela natten om jag vill.
  19. Medlem sedan
    Dec 2007
    #10
    nä precis de får väl låta bli att läsa isåfall
    Tror inte ens värkarna hade börjat
  20. 10
    nä precis de får väl låta bli att läsa isåfall
    Tror inte ens värkarna hade börjat
  21. magnolia
    #11
    Men det gör väl inte Rut_Blad? Jag uppfattade det som ett litet supportinlägg! Jag tycker det är jättespännande, så hon får skriva så mycket detaljer hon bara vill, vad mig anbelangar!
  22. 11
    Men det gör väl inte Rut_Blad? Jag uppfattade det som ett litet supportinlägg! Jag tycker det är jättespännande, så hon får skriva så mycket detaljer hon bara vill, vad mig anbelangar!
  23. Medlem sedan
    Oct 2007
    #12
    I alla fall innan man går och lägger sig.
    Nä, här blir det inga fler egna bebisar, då får det bli lånat.
  24. 12
    I alla fall innan man går och lägger sig.
    Nä, här blir det inga fler egna bebisar, då får det bli lånat.
  25. Medlem sedan
    Dec 2007
    #13
    ja man sitter ju här och är riktigt nervös och tankarna går till ens egna förlossning oxå. vi blir nästan som AFF-mostrar allaihopa
  26. 13
    ja man sitter ju här och är riktigt nervös och tankarna går till ens egna förlossning oxå. vi blir nästan som AFF-mostrar allaihopa
  27. Medlem sedan
    Oct 2007
    #14
    Ja, hon är ju omtänksam mot oss andra stackare som nu är jätteengagerade i det här.
  28. 14
    Ja, hon är ju omtänksam mot oss andra stackare som nu är jätteengagerade i det här.
  29. Medlem sedan
    Dec 2007
    #15
    klart det var ett supportinlägg, ett härligt sådant och jag tror inte Kajo uppfatatde hennes inlägg som annat heller
  30. 15
    klart det var ett supportinlägg, ett härligt sådant och jag tror inte Kajo uppfatatde hennes inlägg som annat heller
  31. Medlem sedan
    Oct 2007
    #16
    Då fick man stå ute i en korridor och mata en telefonautomat med pengar. Nä, tanken att ha en internetuppkopplad dator i sängen på en förlossning var mer än en SciFi då.
  32. 16
    Då fick man stå ute i en korridor och mata en telefonautomat med pengar. Nä, tanken att ha en internetuppkopplad dator i sängen på en förlossning var mer än en SciFi då.
  33. anchita
    #17
    Nu har jag missat något (tack o lov) inser jag. Det är ju kul med Sprengja!
  34. 17
    Nu har jag missat något (tack o lov) inser jag. Det är ju kul med Sprengja!
  35. KAJO
    #18

    Nej inte

    Rut Blad. Men hon skrev nog inlägget med anledning av att så många (?) opponerat sig.
  36. 18
    Nej inte Rut Blad. Men hon skrev nog inlägget med anledning av att så många (?) opponerat sig.
  37. Medlem sedan
    Oct 2007
    #19
    Ja, vi måste ju överlåta sånna beslut till den _blivande mamman_ om vad hon tycker att hon orkar med själv.
  38. 19
    Ja, vi måste ju överlåta sånna beslut till den _blivande mamman_ om vad hon tycker att hon orkar med själv.
  39. Medlem sedan
    Oct 2007
    #20
    Snart kommer vi att tipsa om de _bästa_ tipsen åt henne också. hehe, det måste vara en mardröm med 30 experter samtidigt. Fast en spännande utmaning också.
  40. 20
    Snart kommer vi att tipsa om de _bästa_ tipsen åt henne också. hehe, det måste vara en mardröm med 30 experter samtidigt. Fast en spännande utmaning också.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Gör det ont att föda barn?
    By Malinau in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-04-28, 08:29
  2. Nej det där med att föda barn...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2009-02-17, 23:03
  3. På tal om att föda barn...
    By kella in forum Ordet är fritt
    Svar: 60
    Senaste inlägg: 2008-07-30, 23:12
  4. Hur ont gör det att föda barn?
    By SANDEE in forum Ordet är fritt
    Svar: 62
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 12:11
  5. Föda barn ?
    By isa4358 in forum Ur barnamun
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 20:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar