film tips
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    film tips

    ikväll känner jag för att titta på en riktigt bra film, mysigt med all blåst ute att krypa upp i soffan och titta på en film med sin man.

    Några bra tips? vilka filmer gillar ni?
  2. 1
    film tips ikväll känner jag för att titta på en riktigt bra film, mysigt med all blåst ute att krypa upp i soffan och titta på en film med sin man.

    Några bra tips? vilka filmer gillar ni?
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2

    I am legend och

    Atonement är två nya och väldigt bra filmer som rekommderas varmt, om du kan få tag i dem.

    http://www.imdb.com/title/tt0480249/

    http://www.imdb.com/title/tt0783233/
    ~ sprengja of fucking everything ~
  4. 2
    I am legend och Atonement är två nya och väldigt bra filmer som rekommderas varmt, om du kan få tag i dem.

    http://www.imdb.com/title/tt0480249/

    http://www.imdb.com/title/tt0783233/
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Wild hogs såg vi igår. En hel del skratt blev det. Maken tyckte nog bättre om den än jag.


    Annars gillar jag Beck

    Info om Widlhogs:

    John Travolta, Tim Allen, Martin Lawrence och William H. Macy spelar huvudrollerna i Wild Hogs, en hysteriskt rolig komedi om fyra weekendknuttar som bestämmer sig för att bryta upp från sina trista förortsliv och ge sig ut på en mc-tripp genom USA.
    De dra på sig skinnställen, grenslar sina hojar, slänger mobilerna och allt vad förnuft heter medan de gasar ut på den öppna motorvägen. Men mycket kan hända på vägen mot det okända. Bland annat hamnar de i bråk med de laglösa Del Fuegos, ett riktigt mc-gäng som är allt annat än vänskapliga mot de fyra söndagsåkarna.

    Wild Hogs är en galen road movie fylld av dråpliga missöden, skruvade situationer och vanvettigt kaos, som kommer att göra dig vild av skratt
  6. 3
    Wild hogs såg vi igår. En hel del skratt blev det. Maken tyckte nog bättre om den än jag.


    Annars gillar jag Beck

    Info om Widlhogs:

    John Travolta, Tim Allen, Martin Lawrence och William H. Macy spelar huvudrollerna i Wild Hogs, en hysteriskt rolig komedi om fyra weekendknuttar som bestämmer sig för att bryta upp från sina trista förortsliv och ge sig ut på en mc-tripp genom USA.
    De dra på sig skinnställen, grenslar sina hojar, slänger mobilerna och allt vad förnuft heter medan de gasar ut på den öppna motorvägen. Men mycket kan hända på vägen mot det okända. Bland annat hamnar de i bråk med de laglösa Del Fuegos, ett riktigt mc-gäng som är allt annat än vänskapliga mot de fyra söndagsåkarna.

    Wild Hogs är en galen road movie fylld av dråpliga missöden, skruvade situationer och vanvettigt kaos, som kommer att göra dig vild av skratt
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    åh Iam legend såg jag förra veckan otroligt bra,
    den andra ska jag definitivt kolla in tack så mkt

    jur mår din lille bebis lucas? Stort grattis igen har varit och tjuvtittat p din hemsida sååå söt att jhärtat smälter, ska erkänna att jag e sugen på en tredje jag med
  8. 4
    åh Iam legend såg jag förra veckan otroligt bra,
    den andra ska jag definitivt kolla in tack så mkt

    jur mår din lille bebis lucas? Stort grattis igen har varit och tjuvtittat p din hemsida sååå söt att jhärtat smälter, ska erkänna att jag e sugen på en tredje jag med
  9. Medlem sedan
    Dec 2007
    #5
    gillar dom skådespelarna väldigt mkt, filmen verkar jätte rolig, Tackar

    hur gick det med maten?
  10. 5
    gillar dom skådespelarna väldigt mkt, filmen verkar jätte rolig, Tackar

    hur gick det med maten?
  11. Gretah
    #6
    Jag gillar krigsfilmer. Filmer om andra världskriget och vietnamn.
  12. 6
    Jag gillar krigsfilmer. Filmer om andra världskriget och vietnamn.
  13. Medlem sedan
    Dec 2007
    #7
    jag gillar oxå krigsfilmer men mest som troja, spartacus, king arthur m.m
  14. 7
    jag gillar oxå krigsfilmer men mest som troja, spartacus, king arthur m.m
  15. Medlem sedan
    Dec 2007
    #8
    flåt glömde tacka för tipset
  16. 8
    flåt glömde tacka för tipset
  17. Medlem sedan
    May 2006
    #9

    Forrest Gump

    Jag gillar krigsfilmer. Filmer om andra världskriget och vietnamn.
    handlar inte direkt om det men det har en avgörande del i en varm och humoristiskt skildring av ett livsöde som inte riktigt hör till vanligheten, eller?
    "Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka." A. Einstein
  18. 9
    Forrest Gump
    Jag gillar krigsfilmer. Filmer om andra världskriget och vietnamn.
    handlar inte direkt om det men det har en avgörande del i en varm och humoristiskt skildring av ett livsöde som inte riktigt hör till vanligheten, eller?
  19. Medlem sedan
    Oct 2007
    #10
    Nu provalagade vi bara middagen till festen och det blev gott men blaskigt, behvöer en mer ordentlgi sås. Men min mage fixade det inte. Rapade mig igenom filmen och i perioder fick jag gå ifrån och rapa ifred - ett rikgit maraton. *pust*
  20. 10
    Nu provalagade vi bara middagen till festen och det blev gott men blaskigt, behvöer en mer ordentlgi sås. Men min mage fixade det inte. Rapade mig igenom filmen och i perioder fick jag gå ifrån och rapa ifred - ett rikgit maraton. *pust*
  21. Medlem sedan
    Dec 2007
    #11
    http://www.videotoppen.com/
    Här brukar jag kika för att få tips!
  22. 11
    http://www.videotoppen.com/
    Här brukar jag kika för att få tips!
  23. Medlem sedan
    Dec 2007
    #12
    tack så mkt
  24. 12
    tack så mkt
  25. Medlem sedan
    Dec 2007
    #13
    ok, jobbigt maraton då kanske hoppas nästa blir bra
    ytcker det e så svårt at hitta på bra recept till middagar
  26. 13
    ok, jobbigt maraton då kanske hoppas nästa blir bra
    ytcker det e så svårt at hitta på bra recept till middagar
  27. Medlem sedan
    Aug 2000
    #14
    Vill du se en film som verkligen berör så titta på "Braking the waves". Det är det bästa jag någonsin sett. Men den berör djupt och det tog mig lång tid att bearbeta den.
  28. 14
    Vill du se en film som verkligen berör så titta på "Braking the waves". Det är det bästa jag någonsin sett. Men den berör djupt och det tog mig lång tid att bearbeta den.

Liknande trådar

  1. Tips på film?
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-07-11, 20:47
  2. Film tips??
    By happy83 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-09-25, 16:37
  3. Tips på en bra film! Gå och se
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 10:34
  4. FILM TIPS!!!
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-10-12, 14:17
  5. Film tips?
    By myssli in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 13:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar