Lets Dance
Ordet är fritt
  1. Grella
    #1

    Lets Dance

    HURRA!

    Ut med!
  2. 1
    Lets Dance HURRA!

    Ut med!
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2

    KArl-Petter och Matte

    hänger ju med enbart för att det är så många "kärringar" som röstar. De kan ju inte dansa jämfört med Richard Herrey, men har tydligen större potential som gullegrisar.
    Därför tycker jag att hela röstningssystemet är fel. Det är inte de som är bäst eller utvecklats mest som går vidare... utan den som har störst fanclub.
  4. 2
    KArl-Petter och Matte hänger ju med enbart för att det är så många "kärringar" som röstar. De kan ju inte dansa jämfört med Richard Herrey, men har tydligen större potential som gullegrisar.
    Därför tycker jag att hela röstningssystemet är fel. Det är inte de som är bäst eller utvecklats mest som går vidare... utan den som har störst fanclub.
  5. Grella
    #3
    That´s life.
  6. 3
    That´s life.
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4

    j ai alla fall i

    en värld av folk som styrs av känslor och inte av förnuft
  8. 4
    j ai alla fall i en värld av folk som styrs av känslor och inte av förnuft
  9. bambuu
    #5

    Ett annat fel är enligt mig

    att herrey inte är nybörjare och borde enligt mig ej fått delta alls bland snickare och bönder då
  10. 5
    Ett annat fel är enligt mig att herrey inte är nybörjare och borde enligt mig ej fått delta alls bland snickare och bönder då
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6
    Det Richard har dansat går inte jämföra med 10-dans. Jag har tävlingsdansat i bugg-inte på elitnivå men ändå. Skulle nån slänga in mig i den där tävlingen så skulle det gå käpprätt åt h¤%&.
  12. 6
    Det Richard har dansat går inte jämföra med 10-dans. Jag har tävlingsdansat i bugg-inte på elitnivå men ändå. Skulle nån slänga in mig i den där tävlingen så skulle det gå käpprätt åt h¤%&.
  13. bambuu
    #7

    Nej men han är ingen

    rookie. Så att ta in honom, anser jag, är helfel. Men det är min åsikt.
  14. 7
    Nej men han är ingen rookie. Så att ta in honom, anser jag, är helfel. Men det är min åsikt.

Liknande trådar

  1. lets dance...
    By -jenna- in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 20:28
  2. lets dance
    By screamy76 in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-18, 13:22
  3. Lets dance..
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 16:59
  4. Lets dance
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 23:21
  5. Lets Dance
    By Padre_M in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-21, 22:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar