Gult guld - vitt guld?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Gult guld - vitt guld?

    Hej ni stilmedvetna

    Jag har vigselringar i gult guld/diamanter på vänster hand. Är det fint att på höger hand ha en ring i vitt guld/silver eller är det snyggare att ha gult guld där med? Har hittat en så fin ring hos Efva Attling men vet inte om det blir för "blandat"... Vad tycker ni?
    Det samlas inte damm på den som är ute i blåsväder.

    Källa: Magnus von Platen
  2. 1
    Gult guld - vitt guld? Hej ni stilmedvetna

    Jag har vigselringar i gult guld/diamanter på vänster hand. Är det fint att på höger hand ha en ring i vitt guld/silver eller är det snyggare att ha gult guld där med? Har hittat en så fin ring hos Efva Attling men vet inte om det blir för "blandat"... Vad tycker ni?
  3. anchita
    #2
    Jag tycker om vitt guld, men inte gult guld... Så för mig blir det: kör!
  4. 2
    Jag tycker om vitt guld, men inte gult guld... Så för mig blir det: kör!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Nyfiken::::

    Vilken ring är det du har fallit för? Jag har fått presentkort som jag ska handla EA för tänkte jag, men har sååå svårt att välja
    Innerjoin: A-92, I-94, L-97 och T-01
    (Tjej, kille, kille, tjej)


    http://www.tradera.com/category/cate...736&listtype=0
  6. 3
    Nyfiken:::: Vilken ring är det du har fallit för? Jag har fått presentkort som jag ska handla EA för tänkte jag, men har sååå svårt att välja
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4
    Jag har slutat med "rött guld" och är helt inne på vitt guld....så jag tycker du kan blanda.....

    Annars finns ju silver...=)
  8. 4
    Jag har slutat med "rött guld" och är helt inne på vitt guld....så jag tycker du kan blanda.....

    Annars finns ju silver...=)
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Jag tycker inte om vitt guld mendet är inte svaret på din fråga

    Jag har gult eller ja rött guld heter det va? i mina vigsel/förlovningsringar också och jag skall ha en titanring på andra handen så jag tycker du kan blanda! Man skall ha det man tycker är fint själv
  10. 5
    Jag tycker inte om vitt guld mendet är inte svaret på din fråga

    Jag har gult eller ja rött guld heter det va? i mina vigsel/förlovningsringar också och jag skall ha en titanring på andra handen så jag tycker du kan blanda! Man skall ha det man tycker är fint själv
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    Jag gillar vitt guld och titan. Min förlovninsring var i vitt guld och min vigsel är i titan, ganska bred.
    Kan du länka till ringen?
  12. 6
    Jag gillar vitt guld och titan. Min förlovninsring var i vitt guld och min vigsel är i titan, ganska bred.
    Kan du länka till ringen?
  13. Medlem sedan
    Aug 1999
    #7
    Det är klart du kan blanda!
  14. 7
    Det är klart du kan blanda!
  15. Medlem sedan
    Apr 2004
    #8
    Att blanda olika guld är något av det fulaste jag vet, tyvärr.
  16. 8
    Att blanda olika guld är något av det fulaste jag vet, tyvärr.
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Jag har vigselringar i gult och vitt guld - planerat så för att kunna ha både silver- och guldsmycken Vigselringarna tar man ju inte av sig...
  18. 9
    Jag har vigselringar i gult och vitt guld - planerat så för att kunna ha både silver- och guldsmycken Vigselringarna tar man ju inte av sig...
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10
    Så om man har rött guld i sina vigselringar så är det kört med vitguldsmycken för resten av livet?!?
  20. 10
    Så om man har rött guld i sina vigselringar så är det kört med vitguldsmycken för resten av livet?!?
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11

    Tack alla. Tyvärr...

    hittar jag inte ringen på deras hemsida att länka till. Jag var i butiken häromdagen och hittade en jättefin ring. En ring med "platta" sidor med en pyttering fastsatt uppepå... svår att beskriva

    Tack för era svar. Vissa missade dock lite frågan om man kan blanda vitt och rött guld (en på varje hand) inte om vitt eller rött är finast Men tack ialla fall, jag kommer nog köra en blandning.
    Det samlas inte damm på den som är ute i blåsväder.

    Källa: Magnus von Platen
  22. 11
    Tack alla. Tyvärr... hittar jag inte ringen på deras hemsida att länka till. Jag var i butiken häromdagen och hittade en jättefin ring. En ring med "platta" sidor med en pyttering fastsatt uppepå... svår att beskriva

    Tack för era svar. Vissa missade dock lite frågan om man kan blanda vitt och rött guld (en på varje hand) inte om vitt eller rött är finast Men tack ialla fall, jag kommer nog köra en blandning.
  23. Medlem sedan
    Apr 2004
    #12
    Ärligt talat så ja, nästan. :P Stilexperter brukar väl säga likadant?
  24. 12
    Ärligt talat så ja, nästan. :P Stilexperter brukar väl säga likadant?
  25. Medlem sedan
    May 2007
    #13
    Jag säger definitivt vitt guld! Efva Attling har ju jätte vackra vigselringar! Kanske ska tillägga att min förlovningsring är en slät, klassisk i gult guld...erhm...
  26. 13
    Jag säger definitivt vitt guld! Efva Attling har ju jätte vackra vigselringar! Kanske ska tillägga att min förlovningsring är en slät, klassisk i gult guld...erhm...

Liknande trådar

  1. sm-guld..sm-guld..sm-guuuld..
    By mimi64 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-21, 16:02
  2. VM GULD VM GULD VM GULD
    By lotusmaya in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 14:19
  3. Vitt eller rött guld?
    By Septemberbrud in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 10:41
  4. gult el rött guld?
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 11:42
  5. Guld...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 22:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar