Föräldrar kring Uddevalla
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Föräldrar kring Uddevalla

    Jag är en mamma som är relativt nyinflyttat (hösten -10) till Uddevalla. Vi har inga andra vänner i närheten som har barn, och jag vill gärna lära känna andra föräldrar som man kan umgås med och låta barnen leka lite. Så tänkte bara testa om man får något svar här!
  2. 1
    Föräldrar kring Uddevalla Jag är en mamma som är relativt nyinflyttat (hösten -10) till Uddevalla. Vi har inga andra vänner i närheten som har barn, och jag vill gärna lära känna andra föräldrar som man kan umgås med och låta barnen leka lite. Så tänkte bara testa om man får något svar här!
  3. Medlem sedan
    Feb 2011
    #2
    Hej hej! jag är visserligen ifrån vårgårda men jag fick en son mars 2010... jag känner inte så många som har barn heller då vi också var nyinflyttade då jag blev gravid.
  4. 2
    Hej hej! jag är visserligen ifrån vårgårda men jag fick en son mars 2010... jag känner inte så många som har barn heller då vi också var nyinflyttade då jag blev gravid.
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    Hej i vilken ålderskategori är dina barn ungefär. Jag har en ett barn som är 5 år.
  6. 3
    Hej i vilken ålderskategori är dina barn ungefär. Jag har en ett barn som är 5 år.
  7. Medlem sedan
    Feb 2015
    #4
    Hej jag har 3 barn en pojke på 8 år en på 5 år i juni och en flicka på 3 år i mars. Skulle vara trevligt oom med en promenad så att barnen kan få leka ☺ hör gärna av er.
  8. 4
    Hej jag har 3 barn en pojke på 8 år en på 5 år i juni och en flicka på 3 år i mars. Skulle vara trevligt oom med en promenad så att barnen kan få leka ☺ hör gärna av er.

Liknande trådar

  1. BF maj Uddevalla?
    By Saga92 in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-08, 15:38
  2. Nån från Uddevalla
    By Valerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-10-01, 10:08
  3. Munkedal/Uddevalla??
    By Madicken in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 09:10
  4. Brokeback i Uddevalla
    By Persikan in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 07:53
  5. rea på guppi i Uddevalla?????
    By Epi m F00, A03 o - 19dgr in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 18:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar