Nya vänner i Tyresö, Nacka, Haninge.
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    Nya vänner i Tyresö, Nacka, Haninge.

    Hej!
    Är en 36- årig tjej som letar efter lite nya vänner. Jag är inflyttad, sambo med en 3-årig dotter. Det vore kul att hitta någon att hitta på saker med eller bara ta en fika. Då alla mina vänner finns på annan ort vore det trevligt med någon som bor ganska nära då det underlättar när man ska ses. Själv bor jag i Älta.
    // Ina
  2. 1
    Nya vänner i Tyresö, Nacka, Haninge. Hej!
    Är en 36- årig tjej som letar efter lite nya vänner. Jag är inflyttad, sambo med en 3-årig dotter. Det vore kul att hitta någon att hitta på saker med eller bara ta en fika. Då alla mina vänner finns på annan ort vore det trevligt med någon som bor ganska nära då det underlättar när man ska ses. Själv bor jag i Älta.
    // Ina
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Hej, kikade runt här och såg ditt inlägg. Det är ju drygt ett år sedan du skrev det men är det fortfarande intressant så får du gärna höra av dig. Jag har två barn och bor i Nacka med sambo. Är 38 år. Hör gärna av dig !
    /Ullen
  4. 2
    Hej, kikade runt här och såg ditt inlägg. Det är ju drygt ett år sedan du skrev det men är det fortfarande intressant så får du gärna höra av dig. Jag har två barn och bor i Nacka med sambo. Är 38 år. Hör gärna av dig !
    /Ullen
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar