Skulle ni vilja bli bjudna
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Skulle ni vilja bli bjudna

    på en hemlig weekend? Dvs där ni vare sig vet var ni ska eller vad ni ska göra?

    Jag har blivit det två gånger, en gång toppenunderbart, en gång katastrof. Är bjuden igen nu och känner mig rätt tveksam...
    ~ sprengja of fucking everything ~
  2. 1
    Skulle ni vilja bli bjudna på en hemlig weekend? Dvs där ni vare sig vet var ni ska eller vad ni ska göra?

    Jag har blivit det två gånger, en gång toppenunderbart, en gång katastrof. Är bjuden igen nu och känner mig rätt tveksam...
  3. mandelblomma
    #2
    tja det beror kanske på vem som bjuder
  4. 2
    tja det beror kanske på vem som bjuder
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Hm, jag vet inte faktiskt. Har aldrig blivit det så jag vet inte riktigt hur jag skulle reagera.
    Vad har det varit för saker de gånger du blivit bjuden?
  6. 3
    Hm, jag vet inte faktiskt. Har aldrig blivit det så jag vet inte riktigt hur jag skulle reagera.
    Vad har det varit för saker de gånger du blivit bjuden?
  7. Kerstimärta
    #4
    Nej, absolut inte. Sånt gillar jag inte alls.
  8. 4
    Nej, absolut inte. Sånt gillar jag inte alls.
  9. mandelblomma
    #5
    förresten ändrar mig. Jag skulle tacka ja oavsett vem av mina vänner eller släktingar som bjöd för de känner mig så väl och vet vad jag gillar. MIn man brukar överraska mig med såna weekendresor i bland och det brukar bli toppen
  10. 5
    förresten ändrar mig. Jag skulle tacka ja oavsett vem av mina vänner eller släktingar som bjöd för de känner mig så väl och vet vad jag gillar. MIn man brukar överraska mig med såna weekendresor i bland och det brukar bli toppen
  11. elsatrulsa
    #6
    Känner som du, där. Jag vill helst kunna planera, vad jag behöver ta med mig och inte. En del har för sig att göra en massa stolleprov, (på tal om Astrid Lindgren) och det är inte alltid som jag är så pigg eller frisk för att göra det. Jag är ingen spel och lek- person. Men däremot kan det vara kul om man tillsammans har kommit överens om det innan.
  12. 6
    Känner som du, där. Jag vill helst kunna planera, vad jag behöver ta med mig och inte. En del har för sig att göra en massa stolleprov, (på tal om Astrid Lindgren) och det är inte alltid som jag är så pigg eller frisk för att göra det. Jag är ingen spel och lek- person. Men däremot kan det vara kul om man tillsammans har kommit överens om det innan.
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Ja om det är garanterat ostörd sömn så kan jag gå med på att göra vafan som helst i princip. Detta är obehagligt nog sant.
  14. 7
    Ja om det är garanterat ostörd sömn så kan jag gå med på att göra vafan som helst i princip. Detta är obehagligt nog sant.
  15. Medlem sedan
    May 2002
    #8
    Ena gången var det spa = underbart. Andra gången färjeresa till Tyskland = vidrigt.
  16. 8
    Ena gången var det spa = underbart. Andra gången färjeresa till Tyskland = vidrigt.
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Spa låter ju mycket trevligt Jag gillar ju i och för sig att åka båt också. Men ja allt kan nog bli kanon men det kan också bli pannkaka.
  18. 9
    Spa låter ju mycket trevligt Jag gillar ju i och för sig att åka båt också. Men ja allt kan nog bli kanon men det kan också bli pannkaka.
  19. Medlem sedan
    Aug 2013
    #10
    Nej, aldrig. Vill veta vad jag ger mig in i.
  20. 10
    Nej, aldrig. Vill veta vad jag ger mig in i.
  21. Medlem sedan
    Aug 2002
    #11
    Beror på av vem och vad den har för känsla av vad jag gillar. Har dock aldrig hänt mig
  22. 11
    Beror på av vem och vad den har för känsla av vad jag gillar. Har dock aldrig hänt mig
  23. Medlem sedan
    May 2002
    #12
    Fast det är skillnad på att åka kryssning och på att åka en bilfärja i två dygn...
  24. 12
    Fast det är skillnad på att åka kryssning och på att åka en bilfärja i två dygn...
  25. Salander
    #13
    Ja av min man. Han är bra på överraskningar och vet vad jag tycker om.
  26. 13
    Ja av min man. Han är bra på överraskningar och vet vad jag tycker om.
  27. Medlem sedan
    Jul 2003
    #14
    Inte mitt önskescenario - det har jag för stort kontrollbehov för, men blir jag bjuden så gnäller jag inte utan väger av och kollar av läget så gott det går och hänger nog med i alla fall.
  28. 14
    Inte mitt önskescenario - det har jag för stort kontrollbehov för, men blir jag bjuden så gnäller jag inte utan väger av och kollar av läget så gott det går och hänger nog med i alla fall.
  29. Medlem sedan
    Jan 2004
    #15
    Oj då, bara en bilfärja? Varför ville man ens bjuda på det?
  30. 15
    Oj då, bara en bilfärja? Varför ville man ens bjuda på det?
  31. Medlem sedan
    Dec 2005
    #16
    Haha, jag skulle nog svara detsamma, plus att jag gärna äter något mer avancerat än blodpudding och utan barn.

    Fast jag är inte så kräsen alls faktiskt och skulle bli skitglad om jag fick bo på vandrarhem i fagersta och äta en hamburgare på lokala grillen
  32. 16
    Haha, jag skulle nog svara detsamma, plus att jag gärna äter något mer avancerat än blodpudding och utan barn.

    Fast jag är inte så kräsen alls faktiskt och skulle bli skitglad om jag fick bo på vandrarhem i fagersta och äta en hamburgare på lokala grillen
  33. Medlem sedan
    May 2002
    #17
    Det kan man undra. Lång historia...
  34. 17
    Det kan man undra. Lång historia...
  35. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #18

    Olika falla ödets lotter

    Min personliga preferens skulle vara färjeresan, alla gånger. Så länge den inte går ut på att supa skallen av sig på båten alltså utan att man går i land och tillbringar någon dag i Tyskland. Det låter underbart. Spa låter som en total katastrof, ur min synvinkel....

    Jag tror att det där med spa tilltalar kvinnor på ett helt annat sätt än män.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  36. 18
    Olika falla ödets lotter Min personliga preferens skulle vara färjeresan, alla gånger. Så länge den inte går ut på att supa skallen av sig på båten alltså utan att man går i land och tillbringar någon dag i Tyskland. Det låter underbart. Spa låter som en total katastrof, ur min synvinkel....

    Jag tror att det där med spa tilltalar kvinnor på ett helt annat sätt än män.
  37. Medlem sedan
    Jan 2004
    #19
    Hehe
  38. 19
    Hehe
  39. Medlem sedan
    Jan 2004
    #20
    Äsch nu är du fördomsfull,,,,t.ex min man äääälskar spa *oj vilken lång näsa jag fick nu*
  40. 20
    Äsch nu är du fördomsfull,,,,t.ex min man äääälskar spa *oj vilken lång näsa jag fick nu*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar