Mc Donaldsreklam AAARRRGGGGHHH!!!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Mc Donaldsreklam AAARRRGGGGHHH!!!

    Varje gång jag försöker komma in på ett forumämne hoppar Mc Donaldsannonsen upp och när jag klickar bort den hoppar den upp igen, och jag kommer inte vidare till tråden jag vill till. Hur ska jag göra för att slippa se den mer än en gång?
  2. 1
    Mc Donaldsreklam AAARRRGGGGHHH!!! Varje gång jag försöker komma in på ett forumämne hoppar Mc Donaldsannonsen upp och när jag klickar bort den hoppar den upp igen, och jag kommer inte vidare till tråden jag vill till. Hur ska jag göra för att slippa se den mer än en gång?
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Loggar in

    De verkar ha gjort något galet i hanteringen av den där reklamen så att de inte sparar att den har visats om man inte har loggat in först. Det är inte direkt ägnat att uppmuntra folk att komma hit och provsurfa så som det är just nu, nej.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Loggar in De verkar ha gjort något galet i hanteringen av den där reklamen så att de inte sparar att den har visats om man inte har loggat in först. Det är inte direkt ägnat att uppmuntra folk att komma hit och provsurfa så som det är just nu, nej.
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Sååå irriterande!! Har försökt gå in flera gånger för att kolla nåt snabbt, men stänger ner hela aff pga denna jobbiga reklam. Snacka om att skrämma bort folk!
  6. 3
    Sååå irriterande!! Har försökt gå in flera gånger för att kolla nåt snabbt, men stänger ner hela aff pga denna jobbiga reklam. Snacka om att skrämma bort folk!
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4

    Mm den fungerar inte bra

    som ren protest vägrar jag barnen att handla där idag. Det får bli pizza istället
    Bara måste...... allt....
  8. 4
    Mm den fungerar inte bra som ren protest vägrar jag barnen att handla där idag. Det får bli pizza istället
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Ja fy fn, man får ju ett...

    psykbryt på den. Det måste vara nåt fel.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  10. 5
    Ja fy fn, man får ju ett... psykbryt på den. Det måste vara nåt fel.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Håller med!
  12. 6
    Håller med!
  13. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #7
    Jag håller med er alla och tro mig att jag jobbar på det! Det är lördag så "vanliga" ligan äter lördagsgodis med sina barn.

    Det är ett fel som uppstått av misstag och jag kommer vara väldigt tydlig med detta hantera de av forumet. Det kommer inte att hända igen - jag jobbar på det och den kommer att gå ner.

    Jag jobbar för fullt. Det är missgynnsamt och jag är ledsen...

    Ha en fin lördag så länge.
    * Redaktionen på Allt för föräldrar *
    *Du följer väl oss på @alltforforaldrar och på FB? *
  14. 7
    Jag håller med er alla och tro mig att jag jobbar på det! Det är lördag så "vanliga" ligan äter lördagsgodis med sina barn.

    Det är ett fel som uppstått av misstag och jag kommer vara väldigt tydlig med detta hantera de av forumet. Det kommer inte att hända igen - jag jobbar på det och den kommer att gå ner.

    Jag jobbar för fullt. Det är missgynnsamt och jag är ledsen...

    Ha en fin lördag så länge.
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Det är inget misstag. Det här händer varenda gång och har gjort i alla år. Likaledes skyndar någon från redaktionen till och säger att hoppsan, det ska vi fixa.
  16. 8
    Det är inget misstag. Det här händer varenda gång och har gjort i alla år. Likaledes skyndar någon från redaktionen till och säger att hoppsan, det ska vi fixa.
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Tyvärr är detta inte första gången, jag vet att många ratar aff för att det är en djungel att ta sig in, och som icke inloggad kan man ej ta del av sidan förslag och synpunkter.
  18. 9
    Tyvärr är detta inte första gången, jag vet att många ratar aff för att det är en djungel att ta sig in, och som icke inloggad kan man ej ta del av sidan förslag och synpunkter.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar