Ja, Lin-nea, vi fick veta
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Ja, Lin-nea, vi fick veta

    med ultraljud att vi skulle få en tös. Men S-JJ fortsatte ihärdigt säga att det trots allt var en pojk. Och hon hade rätt! Haha, det var kul det. Fast vi behövde inte måla om någonstans, men maken åkte och köpte en lite mer neutral kläd att ta hem pojkstackarn i, det gjorde han faktiskt.
    ~ sprengja of fucking everything ~
  2. 1
    Ja, Lin-nea, vi fick veta med ultraljud att vi skulle få en tös. Men S-JJ fortsatte ihärdigt säga att det trots allt var en pojk. Och hon hade rätt! Haha, det var kul det. Fast vi behövde inte måla om någonstans, men maken åkte och köpte en lite mer neutral kläd att ta hem pojkstackarn i, det gjorde han faktiskt.
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Hehe, lustigt ju. Ja såvida ni inte blev innerligt besvikna.
  4. 2
    Hehe, lustigt ju. Ja såvida ni inte blev innerligt besvikna.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Call me Saida
  6. 3
    Call me Saida
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Ja, och du... Var har jag förlagt min kompass?

    En bekant hade ett ex som bara kunde titta på magen och avgöra kön, han hade prickat in jäkligt många rätt. Och jag tycker skälv också att jag får rätt oftare än statistiken säger. Men du har typ 100% och det är grymt
  8. 4
    Ja, och du... Var har jag förlagt min kompass?

    En bekant hade ett ex som bara kunde titta på magen och avgöra kön, han hade prickat in jäkligt många rätt. Och jag tycker skälv också att jag får rätt oftare än statistiken säger. Men du har typ 100% och det är grymt
  9. Medlem sedan
    May 2002
    #5
    Haha, nä inte ett dugg. Det var mest lite komiskt i efterhand sådär.
  10. 5
    Haha, nä inte ett dugg. Det var mest lite komiskt i efterhand sådär.
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6
    Bra det! Dock kan det bli jobbigt för en del om det skulle hända misstänker jag.
  12. 6
    Bra det! Dock kan det bli jobbigt för en del om det skulle hända misstänker jag.
  13. Medlem sedan
    May 2002
    #7
    Säkert. Det beror nog hur mycket man hänger upp sig på det. Vi såg det mer som en kul grej, det var inget vi fäste några speciella känslor vid eller så. Det var några som undrade om vi blev ledsna när det var en pojke istället och vi var mer WHAT?!!!! hur skulle NÅGON??? kunna bli ledsen för att få en perfekt liten bäbi liksom?
  14. 7
    Säkert. Det beror nog hur mycket man hänger upp sig på det. Vi såg det mer som en kul grej, det var inget vi fäste några speciella känslor vid eller så. Det var några som undrade om vi blev ledsna när det var en pojke istället och vi var mer WHAT?!!!! hur skulle NÅGON??? kunna bli ledsen för att få en perfekt liten bäbi liksom?
  15. Medlem sedan
    Dec 2005
    #8
    Nä det förstår jag inte heller. För såfort bebisen är ute är det liksom så självklart att man skulle få just den bebisen.
  16. 8
    Nä det förstår jag inte heller. För såfort bebisen är ute är det liksom så självklart att man skulle få just den bebisen.
  17. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #9
    Har en kompis som köpte allt och då menar jag ALLT i ROSA, rosa rosa, när hon fick veta att hon vänade en tje - och ut kom en Herman - Så i 6 månader fick "Herman" ha rosa rosa rosa - sängkläder, skor, vagn allt... Rätt sött, men pappan var måttligt road...

    *själv tycker jag rosa är fint oavsätt kön - men mamman hade verkligen gått CRAZY*

    :-) fniss
    * Redaktionen på Allt för föräldrar *
    *Du följer väl oss på @alltforforaldrar och på FB? *
  18. 9
    Har en kompis som köpte allt och då menar jag ALLT i ROSA, rosa rosa, när hon fick veta att hon vänade en tje - och ut kom en Herman - Så i 6 månader fick "Herman" ha rosa rosa rosa - sängkläder, skor, vagn allt... Rätt sött, men pappan var måttligt road...

    *själv tycker jag rosa är fint oavsätt kön - men mamman hade verkligen gått CRAZY*

    :-) fniss
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar