Växthus
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2014
    #1

    Växthus

    Hejsan! Jag hade tänkt att skaffa mig ett ordentligt växthus den här våren. Vad har ni för tips på bra växthus och vad tror ni att de kostar ungefär?
  2. 1
    Växthus Hejsan! Jag hade tänkt att skaffa mig ett ordentligt växthus den här våren. Vad har ni för tips på bra växthus och vad tror ni att de kostar ungefär?
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    http://byggochbobutiken.com/garden-o...iline-is-6x10/

    Den här har jag bestämt mig för nu =) Någon här som handlat från Bygg & Bobutiken innan??
  4. 2
    http://byggochbobutiken.com/garden-o...iline-is-6x10/

    Den här har jag bestämt mig för nu =) Någon här som handlat från Bygg & Bobutiken innan??
  5. Anonym
    #3
    Jaoo jag har handlat en borrmaskin därifrån, mycket nöjd! Det är gött att man får det levererat hem så man slipper ta sig till en butik. Smart om man vet vad man vill ha.
  6. 3
    Jaoo jag har handlat en borrmaskin därifrån, mycket nöjd! Det är gött att man får det levererat hem så man slipper ta sig till en butik. Smart om man vet vad man vill ha.
  7. Medlem sedan
    Apr 2014
    #4
    Kollade in sidan men har inte handlat därifrån! Är det fri frakt??
  8. 4
    Kollade in sidan men har inte handlat därifrån! Är det fri frakt??
  9. Medlem sedan
    Jan 2014
    #5
    Citat Ursprungligen postat av Petrra Visa inlägg
    Kollade in sidan men har inte handlat därifrån! Är det fri frakt??
    Ja det var det Nu har vi fått den och ska ordna till den bara! Så himla kul!
  10. 5
    Citat Ursprungligen postat av Petrra Visa inlägg
    Kollade in sidan men har inte handlat därifrån! Är det fri frakt??
    Ja det var det Nu har vi fått den och ska ordna till den bara! Så himla kul!
  11. Medlem sedan
    Apr 2014
    #6
    Snyggt, hoppas det kommer att passa bra i er trädgård!
  12. 6
    Snyggt, hoppas det kommer att passa bra i er trädgård!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar