Billig resa över jul alternativt Nyår.
Resesnack
  1. Medlem sedan
    May 2011
    #1

    Billig resa över jul alternativt Nyår.

    jag letar och letar efter resor på jullovet, men allt jag hittar är snordyra resor. Att betala typ 50 tusen till thailand bara flyg är jag inte ALLS sugen på för två vuxna och ett barn. Hur hittar jag fynd, har du tips? Vi kan tänka oss, Kanariaöarna, Thailand, Dubai, Malaysia, Sri Lanka, USA men priserna för tre blir så himla dyra. Vi vill gärna bort, och tar därför emot alla dina FYNDIGA tips!

    Så får jag höra några förslag?
  2. 1
    Billig resa över jul alternativt Nyår. jag letar och letar efter resor på jullovet, men allt jag hittar är snordyra resor. Att betala typ 50 tusen till thailand bara flyg är jag inte ALLS sugen på för två vuxna och ett barn. Hur hittar jag fynd, har du tips? Vi kan tänka oss, Kanariaöarna, Thailand, Dubai, Malaysia, Sri Lanka, USA men priserna för tre blir så himla dyra. Vi vill gärna bort, och tar därför emot alla dina FYNDIGA tips!

    Så får jag höra några förslag?
  3. Anonym
    #2
    Ska man resa över jul och nyår så får man nog räkna med att det kostar tyvärr.
  4. 2
    Ska man resa över jul och nyår så får man nog räkna med att det kostar tyvärr.
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3
    Det är svårt att hitta bra priser den tiden. Man kan vinna några tusenlappar om man har möjlighet att vara flexibel med datumen och kan åka före den 20december och hem igen litet senare än trettonhelgen. Men överlag tycker jag prserna har gått upp, förr om åren gick det att hitta ok priser till Florida när allt annat kostade mycket mer. Florida har blivit populärare bland svenskar och nu är priserna i nivå med till exempel Thailand över julen.
  6. 3
    Det är svårt att hitta bra priser den tiden. Man kan vinna några tusenlappar om man har möjlighet att vara flexibel med datumen och kan åka före den 20december och hem igen litet senare än trettonhelgen. Men överlag tycker jag prserna har gått upp, förr om åren gick det att hitta ok priser till Florida när allt annat kostade mycket mer. Florida har blivit populärare bland svenskar och nu är priserna i nivå med till exempel Thailand över julen.
  7. Medlem sedan
    Apr 2000
    #4
    Fast det går att hitta billiga resor insåg jag precis. Jag kollade priser till Florida nu igen och hittade biljetter för strax under 14 000 för tre vuxna och ett barn. Det är ju ett riktigt fynd! Det var med BA och flygtiderna var kassa men priset väger upp det alla gånger. De andra biljetterna jag tittade på kostade 27 000 så det är ganska stor skillnad!
  8. 4
    Fast det går att hitta billiga resor insåg jag precis. Jag kollade priser till Florida nu igen och hittade biljetter för strax under 14 000 för tre vuxna och ett barn. Det är ju ett riktigt fynd! Det var med BA och flygtiderna var kassa men priset väger upp det alla gånger. De andra biljetterna jag tittade på kostade 27 000 så det är ganska stor skillnad!
  9. Medlem sedan
    May 2011
    #5
    Oj förlåt att jag inte svarat jag har missat ditt svar.. Oj ja då går det verkligen att fynda ändå rå=)
  10. 5
    Oj förlåt att jag inte svarat jag har missat ditt svar.. Oj ja då går det verkligen att fynda ändå rå=)
  11. Medlem sedan
    May 2011
    #6
    Jag ska fortsätta att hålla koll på flygstolar
  12. 6
    Jag ska fortsätta att hålla koll på flygstolar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar