Det är lustigt
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Det är lustigt

    Jag har nog aldrig upplevt att en Aff-medlem över huvud taget inte är värd att föra någon som helst diskussion med. Ibland kan en diskussion bli fruktlös och meningslös, men det är ju en annan sak.
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Det är lustigt Jag har nog aldrig upplevt att en Aff-medlem över huvud taget inte är värd att föra någon som helst diskussion med. Ibland kan en diskussion bli fruktlös och meningslös, men det är ju en annan sak.
  3. Medlem sedan
    Apr 2014
    #2
    Det blir nog så om man är långsint, enögd, svartvit i sitt tänkande, saknar social kompetens o.s.v. o.s.v..
  4. 2
    Det blir nog så om man är långsint, enögd, svartvit i sitt tänkande, saknar social kompetens o.s.v. o.s.v..
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Tja, inte vet jag vad orsaken är, men lite märkligt är det.
  6. 3
    Tja, inte vet jag vad orsaken är, men lite märkligt är det.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Jag har 1 som jag tycker så om. Den personen är dock inte på aff längre. Jag hade inte iggat personen, jag kär inte med den metoden, men jag valde att inte svara på dennes trådar och jag svarade kort om h*n svarade i mina trådar (hoppade dock inte över ett direkt tilltal till mig för det är oartigt tycker jag).
  8. 4
    Jag har 1 som jag tycker så om. Den personen är dock inte på aff längre. Jag hade inte iggat personen, jag kär inte med den metoden, men jag valde att inte svara på dennes trådar och jag svarade kort om h*n svarade i mina trådar (hoppade dock inte över ett direkt tilltal till mig för det är oartigt tycker jag).
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Det finns (fanns) helt klart flera jag kan (kunde) reta mig ordentligt på, men jag väljer då att säga rakt ut vad jag tycker. Ibland avstår jag naturligtvis också helt från att kommentera, när jag ändå upplever det utsiktslöst att åstadkomma något med det, men den totala utfrysning vissa ägnar sig åt, via igga-knappen, har jag mycket svårt att förstå mig på.
  10. 5
    Det finns (fanns) helt klart flera jag kan (kunde) reta mig ordentligt på, men jag väljer då att säga rakt ut vad jag tycker. Ibland avstår jag naturligtvis också helt från att kommentera, när jag ändå upplever det utsiktslöst att åstadkomma något med det, men den totala utfrysning vissa ägnar sig åt, via igga-knappen, har jag mycket svårt att förstå mig på.
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6
    Nä, jag tänker nog inte heller att det är någon här som rent generellt aldrig ska svaras utan det beror mer på själva inlägget, vilka typer av inlägg jag triggar på just idag, hur mycket tid jag har, osv. Det är ju lite av det roliga här att det är så pass olika människor här - mer spridning av i min omgivning IRL så att säga och det uppskattar jag.
    Fast om jag upplevde att någon var helt fejkat, bara är ute efter att reta upp andra eller så, så skulle jag inte känna något större behov av att kasta mig in i diskussionen - fast jag lämnar inga garantier där heller.
  12. 6
    Nä, jag tänker nog inte heller att det är någon här som rent generellt aldrig ska svaras utan det beror mer på själva inlägget, vilka typer av inlägg jag triggar på just idag, hur mycket tid jag har, osv. Det är ju lite av det roliga här att det är så pass olika människor här - mer spridning av i min omgivning IRL så att säga och det uppskattar jag.
    Fast om jag upplevde att någon var helt fejkat, bara är ute efter att reta upp andra eller så, så skulle jag inte känna något större behov av att kasta mig in i diskussionen - fast jag lämnar inga garantier där heller.
  13. Medlem sedan
    Aug 2013
    #7
    Ja, troll är ju en helt annan sak.
  14. 7
    Ja, troll är ju en helt annan sak.
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Ja jag har också svårt att förstå igga-funktionen.
  16. 8
    Ja jag har också svårt att förstå igga-funktionen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar