Valerina!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Valerina!

    Kolla din inkorg är du snäll!
    (Och till den som eventuellt stör sig på såna här inlägg: Ibland ser man inte när man fått ett meddelande, så det kan ligga där i veckor innan man upptäcker det...och det var ett lite brådskande ärende. )
    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  2. 1
    Valerina! Kolla din inkorg är du snäll!
    (Och till den som eventuellt stör sig på såna här inlägg: Ibland ser man inte när man fått ett meddelande, så det kan ligga där i veckor innan man upptäcker det...och det var ett lite brådskande ärende. )
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Du har svar
    Och nu sticker jag ut i skogen en sväng med hundarna, kommer tillbaka sen
  4. 2
    Du har svar
    Och nu sticker jag ut i skogen en sväng med hundarna, kommer tillbaka sen
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Ha en fin skogssväng!
  6. 3
    Ha en fin skogssväng!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Tack Nu är vi hemma igen. Det var svalt men skönt ute
  8. 4
    Tack Nu är vi hemma igen. Det var svalt men skönt ute
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    Jag var ute nyss för att stänga om hönsen och det var väldans kylslaget i luften! Men på dagarna är det ju ljuvligt... Jag har placerat en skön bänk vid en södervägg. Där hänger jag väldigt mycket numera
  10. 5
    Jag var ute nyss för att stänga om hönsen och det var väldans kylslaget i luften! Men på dagarna är det ju ljuvligt... Jag har placerat en skön bänk vid en södervägg. Där hänger jag väldigt mycket numera
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Ja att du hänger vid den bänken kan jag verkligen förstå, låter väldigt trevligt
  12. 6
    Ja att du hänger vid den bänken kan jag verkligen förstå, låter väldigt trevligt
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar