Ibland på mitt jobb
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Ibland på mitt jobb

    tänker jag: vilket jävla jobb.
    Ibland, idag tex, tänker jag: vilket JÄVLA jobb, och jag kan inte ens byta för jag kommer aldrig att glömma att *sånt här* händer mänskor så det spelar ens ingen roll om jag skiter i alltsammans och börjar jobba på Valeo. Jag kommer ändå veta att allt inte är rättvist och att somliga människors öden är vad de är.
    Jag kan ju inte skriva nåt om det, såklart. Men jag är verkligen ledsen ikväll, och det är inte för min skull.

    Ja, så kan det vara ibland, att en kommer och drar ner stämningen en smula.
  2. 1
    Ibland på mitt jobb tänker jag: vilket jävla jobb.
    Ibland, idag tex, tänker jag: vilket JÄVLA jobb, och jag kan inte ens byta för jag kommer aldrig att glömma att *sånt här* händer mänskor så det spelar ens ingen roll om jag skiter i alltsammans och börjar jobba på Valeo. Jag kommer ändå veta att allt inte är rättvist och att somliga människors öden är vad de är.
    Jag kan ju inte skriva nåt om det, såklart. Men jag är verkligen ledsen ikväll, och det är inte för min skull.

    Ja, så kan det vara ibland, att en kommer och drar ner stämningen en smula.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Det är i alla fall en lycka att det finns människor som du som jobbar med det. För de människor som på olika sätt behöver er betyder det säkert väldigt mycket.
  4. 2
    Det är i alla fall en lycka att det finns människor som du som jobbar med det. För de människor som på olika sätt behöver er betyder det säkert väldigt mycket.
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    hoppas ditt jobb gör nytta så att de så småningom kan bli hela
  6. 3
    hoppas ditt jobb gör nytta så att de så småningom kan bli hela
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    När man kommer svåra människoöden nära, på riktigt , så är man så otillräcklig. Du kan bara göra ditt bästa, även om du ville kunna göra mycket mer.
    Kram och kraft till dig och din brukare, så att ni ,ändå, orkar kämpa vidare.
  8. 4
    När man kommer svåra människoöden nära, på riktigt , så är man så otillräcklig. Du kan bara göra ditt bästa, även om du ville kunna göra mycket mer.
    Kram och kraft till dig och din brukare, så att ni ,ändå, orkar kämpa vidare.
  9. Salander
    #5
    Kram!
  10. 5
    Kram!
  11. Kerstimärta
    #6
    Oj, men du. Låter som om du är den som ser till att skit inte kvarstår.

    Eller iaf försöker!

    Eloge från mig.
  12. 6
    Oj, men du. Låter som om du är den som ser till att skit inte kvarstår.

    Eller iaf försöker!

    Eloge från mig.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar