Har ni fredagsmys ?
Ordet är fritt
  1. Salander
    #1

    Har ni fredagsmys ?

    Eller vad gör ni?
  2. 1
    Har ni fredagsmys ? Eller vad gör ni?
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Döttrarna tittar på film, maken jobbar och jag tittar på totalrenovering på TV3. Döttrarna är helt slut efter att har varit till Fyrishov och simmat i många timmar idag, och maken måste förbereda inför imorgon när han åker iväg för att jobba. Själv ligger jag i soffan och tar det lugnt, börjar jobba nästa vecka efter att ha haft 3 veckor semester.
  4. 2
    Döttrarna tittar på film, maken jobbar och jag tittar på totalrenovering på TV3. Döttrarna är helt slut efter att har varit till Fyrishov och simmat i många timmar idag, och maken måste förbereda inför imorgon när han åker iväg för att jobba. Själv ligger jag i soffan och tar det lugnt, börjar jobba nästa vecka efter att ha haft 3 veckor semester.
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Har precis ätit. Ska inte mysa ikväll. Och verkligen _inte mysa_!!

    Vi har fredagsmys några ggr om året.
  6. 3
    Har precis ätit. Ska inte mysa ikväll. Och verkligen _inte mysa_!!

    Vi har fredagsmys några ggr om året.
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Näe, inte än.. Tänkte ta det sen! Rostad majs och salta cashew.. Och en långpromenad på en timme, och.. Ja hur många timmar har ett dygn egentligen?

    Ni skriver ju inget här heller, direkt.. Jo, du nu då..
  8. 4
    Näe, inte än.. Tänkte ta det sen! Rostad majs och salta cashew.. Och en långpromenad på en timme, och.. Ja hur många timmar har ett dygn egentligen?

    Ni skriver ju inget här heller, direkt.. Jo, du nu då..
  9. Salander
    #5
    Min semester är också snart slut. Här är det soffläge också
  10. 5
    Min semester är också snart slut. Här är det soffläge också
  11. Salander
    #6
    Säääkert?
  12. 6
    Säääkert?
  13. Salander
    #7
    Nä värst vad segt det var här och jag som saknar vuxet sällskap ikväll.
  14. 7
    Nä värst vad segt det var här och jag som saknar vuxet sällskap ikväll.
  15. mandelblomma
    #8
    jo lite
    Musslor, vitt vin och grillspett efter en heldag på stranden
    Suger ut det sista ur ledigheten och vill vill vill inte jobba!
    :/
    Mycket vill ha mer.....
  16. 8
    jo lite
    Musslor, vitt vin och grillspett efter en heldag på stranden
    Suger ut det sista ur ledigheten och vill vill vill inte jobba!
    :/
    Mycket vill ha mer.....
  17. Medlem sedan
    Aug 2002
    #9
    Har haft fredagsmys ute vid sjutiden, sen var vi ner till havet för ett kvällsdopp och lite fotografering (för dottern). Nu slappar jag i soffan. Är för övrigt i södra Spanien :!
    Thess
  18. 9
    Har haft fredagsmys ute vid sjutiden, sen var vi ner till havet för ett kvällsdopp och lite fotografering (för dottern). Nu slappar jag i soffan. Är för övrigt i södra Spanien :!
  19. Medlem sedan
    Nov 2000
    #10
    Ute med älsklingen i båten. Tog en sväng till stan, nu ska bi till hemhamnen o grilla. Jag har min sista semesterhelg nu, så det gäller att krama ur det sista av det goda.
  20. 10
    Ute med älsklingen i båten. Tog en sväng till stan, nu ska bi till hemhamnen o grilla. Jag har min sista semesterhelg nu, så det gäller att krama ur det sista av det goda.
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11

    Nää dåligt med det...

    här händer inte ett skit. Ligger mest och glor i soffan. Zappar på dåliga program och kollar runt lite på nätet.

    Här är ju inte heller någon större ide att titta in längre, affmedlemmarna verkar har tagit semester.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  22. 11
    Nää dåligt med det... här händer inte ett skit. Ligger mest och glor i soffan. Zappar på dåliga program och kollar runt lite på nätet.

    Här är ju inte heller någon större ide att titta in längre, affmedlemmarna verkar har tagit semester.
  23. Medlem sedan
    Jan 2004
    #12
    Har grillat och ätit ihop med mina föräldrar och sen satt vi (jag, maken och mina föräldrar, vi har inga barn hemma för tillfället) på verandan och spelade kort.
  24. 12
    Har grillat och ätit ihop med mina föräldrar och sen satt vi (jag, maken och mina föräldrar, vi har inga barn hemma för tillfället) på verandan och spelade kort.
  25. Medlem sedan
    Aug 2010
    #13
    Inget vanligt fredagsmys ikväll tyvärr. Jag har legat däckad i feber, lungont och huvudvärk sen i onsdags morse och mannen börjar bli dålig med.
    Som tur är ringde vän och frågade om hon fick ta med min dotter till en strand ikväll och en kompis till sonen ringde i samma ärende så det blev inte alltför trist för dem ändå.

    Fast idag överraskade de mig när jag sov på soffa och mannen var iväg. Då lagade 8-åringen en ugnspannkaka till lunch och 7-åringen hade diskat efter dem och tvättat och hängt en maskin tvätt. <3

    Hoppas på en piggare dag i morgon så jag kan bjuda igen och vara en rolig mamma
  26. 13
    Inget vanligt fredagsmys ikväll tyvärr. Jag har legat däckad i feber, lungont och huvudvärk sen i onsdags morse och mannen börjar bli dålig med.
    Som tur är ringde vän och frågade om hon fick ta med min dotter till en strand ikväll och en kompis till sonen ringde i samma ärende så det blev inte alltför trist för dem ändå.

    Fast idag överraskade de mig när jag sov på soffa och mannen var iväg. Då lagade 8-åringen en ugnspannkaka till lunch och 7-åringen hade diskat efter dem och tvättat och hängt en maskin tvätt. <3

    Hoppas på en piggare dag i morgon så jag kan bjuda igen och vara en rolig mamma
  27. Medlem sedan
    May 2004
    #14

    Ajdå...

    lät inget vidare. Influensa?
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  28. 14
    Ajdå... lät inget vidare. Influensa?
  29. Medlem sedan
    Aug 2010
    #15
    Nja, jag vet inte, nåt sånt är det nog eftersom barnen "andra" familj varit sjuka (41 graders feber för pappan och 40 hos sonen, i flera dagar). Det är bara yngsta barnet och min sambo som klarat sig av oss alla nu, hoppas att det fortsätter så!
  30. 15
    Nja, jag vet inte, nåt sånt är det nog eftersom barnen "andra" familj varit sjuka (41 graders feber för pappan och 40 hos sonen, i flera dagar). Det är bara yngsta barnet och min sambo som klarat sig av oss alla nu, hoppas att det fortsätter så!
  31. Medlem sedan
    May 2004
    #16

    Usch, så trist...

    krya på er ni som är sjuka och sen får vi hålla tummarna för att de som är friska får vara det
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  32. 16
    Usch, så trist... krya på er ni som är sjuka och sen får vi hålla tummarna för att de som är friska får vara det
  33. Medlem sedan
    Jan 2004
    #17
    Krya på dig.
  34. 17
    Krya på dig.
  35. Kerstimärta
    #18
    Ikväll (eller igårkväll) hade vi tusan till mys!!

    Var iväg på Scorpions i Dalhalla, så mäktigt, sånt tryck och så fascinerande att de var där. IRL liksom.

    Nyss hemkommen och fortfarande "hög", så kan ej lägga mig. Ännu.

    Annars blir det sällan fredagsmys nuförtiden, barnen är ungdomar och myser på sätt där inte föräldrar är med. Vi brukar iofs gärna bada bastu och sitta ute på balkongen sen en stund. Det är mysigt!
  36. 18
    Ikväll (eller igårkväll) hade vi tusan till mys!!

    Var iväg på Scorpions i Dalhalla, så mäktigt, sånt tryck och så fascinerande att de var där. IRL liksom.

    Nyss hemkommen och fortfarande "hög", så kan ej lägga mig. Ännu.

    Annars blir det sällan fredagsmys nuförtiden, barnen är ungdomar och myser på sätt där inte föräldrar är med. Vi brukar iofs gärna bada bastu och sitta ute på balkongen sen en stund. Det är mysigt!
  37. Medlem sedan
    Aug 2006
    #19

    Kan man kanske säga att vi hade.

    En tjej jag läste till förskollärare ihop med bor här uppe där "vår" sommarstuga ligger. Förra året var vi hos dem en dag och nu var det deras tur att komma hit och ta en grillkväll på bryggan. En blåsig dag blev en vindstilla kväll och natt med spegelblankt hav och vi satt uppe till två...
  38. 19
    Kan man kanske säga att vi hade. En tjej jag läste till förskollärare ihop med bor här uppe där "vår" sommarstuga ligger. Förra året var vi hos dem en dag och nu var det deras tur att komma hit och ta en grillkväll på bryggan. En blåsig dag blev en vindstilla kväll och natt med spegelblankt hav och vi satt uppe till två...
  39. Medlem sedan
    Nov 1998
    #20
    Det verkar som att bakterier/virus har haft en massa fredagsmys hos dig och förökat sig. Det är vidrigt att ha när det är varmt ute - det är som att det aldrig vill ta slut, på mig i alla fall. Hoppas att det är bättre för dig redan idag och att deras lördagsmys har avstannat.

    Vilken mamma du måste vara när dina 7-8-åringar lagar mat och tvättar. Ojoj! Om inte annat kanske du kan låtsas vara sjuk ett tag till
    Jag hade nog inte kunnat låta bli att testa en sjukdomsdag till!
  40. 20
    Det verkar som att bakterier/virus har haft en massa fredagsmys hos dig och förökat sig. Det är vidrigt att ha när det är varmt ute - det är som att det aldrig vill ta slut, på mig i alla fall. Hoppas att det är bättre för dig redan idag och att deras lördagsmys har avstannat.

    Vilken mamma du måste vara när dina 7-8-åringar lagar mat och tvättar. Ojoj! Om inte annat kanske du kan låtsas vara sjuk ett tag till
    Jag hade nog inte kunnat låta bli att testa en sjukdomsdag till!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar