Snygg/vacker i glasögon?
Pappasnack
  1. Glasögonorm
    #1

    Snygg/vacker i glasögon?

    Hej,

    Jag måste fråga....

    Kan man vara "snygg" eller "vacker" som knappt 50-åring i glasögon? Jag inser att man kan var sexig, eftersom det sitter mer i personligheten eller utrstrålningen, men jag kan inte komma på en enda vacker kvinna i glasögon.

    Vad säger ni män? Finns det snygga kvinnor i glasögon? Krävs det isf andra kvinnliga attribut (långt hår, stora bröst etc) för att de ska vara snygga?

    Tack för era synpunkter, jag vill ha ÄRLIGA svar.
  2. 1
    Snygg/vacker i glasögon? Hej,

    Jag måste fråga....

    Kan man vara "snygg" eller "vacker" som knappt 50-åring i glasögon? Jag inser att man kan var sexig, eftersom det sitter mer i personligheten eller utrstrålningen, men jag kan inte komma på en enda vacker kvinna i glasögon.

    Vad säger ni män? Finns det snygga kvinnor i glasögon? Krävs det isf andra kvinnliga attribut (långt hår, stora bröst etc) för att de ska vara snygga?

    Tack för era synpunkter, jag vill ha ÄRLIGA svar.
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Självklart

    Jag tror att den där idén om att kvinnor inte skulle vara snygga bara för att de har glasögon är en fördom planterad av Hollywood, där en schablon är den nördiga plugghästen till tjej som byter till kontaktlinser, slår ut håret och plötsligt lägger hjälten märke till henne. Varför hon nu skulle vilja ha en så ytlig kille...?

    Kvinnliga attribut som figur, långt hår och kjol/klänning är säkra metoder att få en mans uppmärksamhet. Glasögon eller inte är tämligen irrelevanta i sammanhanget, de bärs av både män och kvinnor.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Självklart Jag tror att den där idén om att kvinnor inte skulle vara snygga bara för att de har glasögon är en fördom planterad av Hollywood, där en schablon är den nördiga plugghästen till tjej som byter till kontaktlinser, slår ut håret och plötsligt lägger hjälten märke till henne. Varför hon nu skulle vilja ha en så ytlig kille...?

    Kvinnliga attribut som figur, långt hår och kjol/klänning är säkra metoder att få en mans uppmärksamhet. Glasögon eller inte är tämligen irrelevanta i sammanhanget, de bärs av både män och kvinnor.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar