Sitter här med mitt morgonkaffe..
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Sitter här med mitt morgonkaffe..

    Och svetten börjar redan rinna både här och där på kroppen. Den här värmen gör väl kanske ikke att man känner sig så fräsch alltid, men jag njuter av denna värmen! Trots mina fysiska besvär nu och humöret känns lite si o så pga det, så mår jag så bra ändå i denna värme. Livet känns enklare på sommaren
    Ha en bra dag där ute i värmen! Och ta en extra slurk vatten
    It's an insane world, and i'm proud to be a part of it.
  2. 1
    Sitter här med mitt morgonkaffe.. Och svetten börjar redan rinna både här och där på kroppen. Den här värmen gör väl kanske ikke att man känner sig så fräsch alltid, men jag njuter av denna värmen! Trots mina fysiska besvär nu och humöret känns lite si o så pga det, så mår jag så bra ändå i denna värme. Livet känns enklare på sommaren
    Ha en bra dag där ute i värmen! Och ta en extra slurk vatten
  3. mandelblomma
    #2
    samma här
  4. 2
    samma här
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3
    Sitter i soffan och slöar, varmt som tusan är det..... Jag klagar inte på värmen om jag bara får vara hemma och göra vad jag vill, men när man måste jobba och sova på dagtid, då är det inte kul. Inatt har det varit olidligt varmt på jobbet, och jag tror jag smälter bort snart... Nåja, nu ska jag i alla fall sätta på bordsfläkten i sovrummet och försöka mig på några timmars sömn.
  6. 3
    Sitter i soffan och slöar, varmt som tusan är det..... Jag klagar inte på värmen om jag bara får vara hemma och göra vad jag vill, men när man måste jobba och sova på dagtid, då är det inte kul. Inatt har det varit olidligt varmt på jobbet, och jag tror jag smälter bort snart... Nåja, nu ska jag i alla fall sätta på bordsfläkten i sovrummet och försöka mig på några timmars sömn.
  7. mandelblomma
    #4
    fördelen att jobba i en operationssal med ca 20 grader, jag frös i går på jobbet och hade frysrock på mig
  8. 4
    fördelen att jobba i en operationssal med ca 20 grader, jag frös i går på jobbet och hade frysrock på mig
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
  10. 5
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6
    Ja det är ikke så kul att sova i värmen.. Hoppas du får till lite sömn ändå.
  12. 6
    Ja det är ikke så kul att sova i värmen.. Hoppas du får till lite sömn ändå.
  13. Medlem sedan
    Jan 2009
    #7
    Jag sitter också med morgonkaffet. Här på verandan är det lite för varmt, men jag kan ju alltid flytta ut på tomten så jag ska inte klaga. Jag mår bra av värme även om jag blir lite slö av den.
    Ha det gott!
  14. 7
    Jag sitter också med morgonkaffet. Här på verandan är det lite för varmt, men jag kan ju alltid flytta ut på tomten så jag ska inte klaga. Jag mår bra av värme även om jag blir lite slö av den.
  15. Medlem sedan
    Jun 2002
    #8
    Skönt när man kan välja att placera sig i skuggan. Slö känner jag mig ikke men det kan ju vara kortisonet som gör mig lite speedad.. Vad vet jag
  16. 8
    Skönt när man kan välja att placera sig i skuggan. Slö känner jag mig ikke men det kan ju vara kortisonet som gör mig lite speedad.. Vad vet jag
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar