ok har alla dött i hetttan?
Ordet är fritt
  1. mandelblomma
    #1

    ok har alla dött i hetttan?

    Hemkommen från jobbet och sen stranden.
    Jobbar i morgon bitti med, så det blir en tidig kväll.
    Middag bara, lite TV med barnen ( som nu badar i poolen).
    Jag boooorde städa upp lite, men...hm kanske en annan kväll

    Ni då?
    Enkät någon?
  2. 1
    ok har alla dött i hetttan? Hemkommen från jobbet och sen stranden.
    Jobbar i morgon bitti med, så det blir en tidig kväll.
    Middag bara, lite TV med barnen ( som nu badar i poolen).
    Jag boooorde städa upp lite, men...hm kanske en annan kväll

    Ni då?
    Enkät någon?
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Helt dött

    Fast jag har klarat mig utan att somna på eftermiddagen i hettan idag, det är kanske ett tecken på att det har varit liiiitet mer uthärdligt idag?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Helt dött Fast jag har klarat mig utan att somna på eftermiddagen i hettan idag, det är kanske ett tecken på att det har varit liiiitet mer uthärdligt idag?
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3
    Ja, ungefär så..... Klarat av första av fyra jobbnätter och sovit hela dagen. Eller, tja..... la mig 8,30 och sov till klockan ringde 17,00. Jättebra! Förutom den lilla detaljen att jag vaknade kl. 10, 12, 14 och 16...... Druckit kaffe, ätit frukost, fixat matlåda. Nu ska jag bara lata mig i soffan i 1,5 timmar innan det är dags att förvisa sig själv till sjukhuset igen.
  6. 3
    Ja, ungefär så..... Klarat av första av fyra jobbnätter och sovit hela dagen. Eller, tja..... la mig 8,30 och sov till klockan ringde 17,00. Jättebra! Förutom den lilla detaljen att jag vaknade kl. 10, 12, 14 och 16...... Druckit kaffe, ätit frukost, fixat matlåda. Nu ska jag bara lata mig i soffan i 1,5 timmar innan det är dags att förvisa sig själv till sjukhuset igen.
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #4
    Jag har städat idag, vardagsrummet och hallen fick sig en rejäl omgång. Det var väldigt intressant att flytta på soffan
    Det är skönare inomhus än utomhus, men badat har jag gjort i varje fall.
    Sambon och jag tar en promenad till havet och då passar jag på att ta ett svalkande dopp
  8. 4
    Jag har städat idag, vardagsrummet och hallen fick sig en rejäl omgång. Det var väldigt intressant att flytta på soffan
    Det är skönare inomhus än utomhus, men badat har jag gjort i varje fall.
    Sambon och jag tar en promenad till havet och då passar jag på att ta ett svalkande dopp
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5
    Barnen är bortlämnade och vi lunchade på köpcentrat och köpte lite presenter. Har slappat hemma med superettanfotboll och crossfit "vm" där en gammal studiekompis tävlar.

    Nu ska vi ned på stan för en bit mat.
  10. 5
    Barnen är bortlämnade och vi lunchade på köpcentrat och köpte lite presenter. Har slappat hemma med superettanfotboll och crossfit "vm" där en gammal studiekompis tävlar.

    Nu ska vi ned på stan för en bit mat.
  11. Gretah
    #6
    Maken och jag ligger i sängen med varsitt glas vin och chips. Intalar mej att chipsen är bra för att återställa saltbalansen...
    Annars inte många knop idag.
  12. 6
    Maken och jag ligger i sängen med varsitt glas vin och chips. Intalar mej att chipsen är bra för att återställa saltbalansen...
    Annars inte många knop idag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar