Paradise Hotel...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Paradise Hotel...

    är sjukt underhållande tycker jag...Kollar ni?
  2. 1
    Paradise Hotel... är sjukt underhållande tycker jag...Kollar ni?
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Skämskudden skulle bli utsliten om jag tittade. Nej, där använder jag fjärrkontrollen och stänger av, om jag skulle hamna där.
  4. 2
    Skämskudden skulle bli utsliten om jag tittade. Nej, där använder jag fjärrkontrollen och stänger av, om jag skulle hamna där.
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    Över min döda kropp, faktiskt!
  6. 3
    Över min döda kropp, faktiskt!
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Nä - jag har tittat på något halvt avsnitt för något år sedan, men blev hemskt uttråkad. Det ger mig inget att titta på omogna, jobbiga människor som festar och hånglar.
    Ha det gott!
  8. 4
    Nä - jag har tittat på något halvt avsnitt för något år sedan, men blev hemskt uttråkad. Det ger mig inget att titta på omogna, jobbiga människor som festar och hånglar.
  9. Salander
    #5
    Nej, verkar vara ett svårt intelligensbefriat program. Men jag har aldrig sett det, räcker med att se rubrikerna om att det ska bli mera ligga i år och liknande....
  10. 5
    Nej, verkar vara ett svårt intelligensbefriat program. Men jag har aldrig sett det, räcker med att se rubrikerna om att det ska bli mera ligga i år och liknande....
  11. Medlem sedan
    Apr 2001
    #6
    Hahahaha, vi HAR faktiskt en riktig skämskudde här hemma. Jag sydde en i julklapp ett år oh den kan vi tacka järnrörsmaffian för
  12. 6
    Hahahaha, vi HAR faktiskt en riktig skämskudde här hemma. Jag sydde en i julklapp ett år oh den kan vi tacka järnrörsmaffian för
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7
    Rätt kul att kolla på pinsamheter och trams ändå ibland :-)
  14. 7
    Rätt kul att kolla på pinsamheter och trams ändå ibland :-)
  15. Medlem sedan
    Aug 2013
    #8
    Det skulle få mig att misströsta alltför mycket om mänskligheten.
  16. 8
    Det skulle få mig att misströsta alltför mycket om mänskligheten.
  17. Medlem sedan
    Jun 2004
    #9
    haha, ja det får en att tänka att vilken tur det där inte är min dotter/son
  18. 9
    haha, ja det får en att tänka att vilken tur det där inte är min dotter/son
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar