Hittelön?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Hittelön?

    Igår tappade jag mina örhängen. En person (känner honom inte) hade hittat dem och lämnat in dem till receptionen så att jag fick tillbaka dem.
    Bör man ge honom någon liten gåva? I så fall vad?
    Är osäker på värdet på örhängena, de är i guld men mycket lätta.
  2. 1
    Hittelön? Igår tappade jag mina örhängen. En person (känner honom inte) hade hittat dem och lämnat in dem till receptionen så att jag fick tillbaka dem.
    Bör man ge honom någon liten gåva? I så fall vad?
    Är osäker på värdet på örhängena, de är i guld men mycket lätta.
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Kanske nån finare chokladask/några fina praliner?
    Kanske en blomma, med ett handskrivet kort där du tackar och förklarar hur glad du blev?
  4. 2
    Kanske nån finare chokladask/några fina praliner?
    Kanske en blomma, med ett handskrivet kort där du tackar och förklarar hur glad du blev?
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    En fin blombukett och ett tackkort hade jag definitivt kostat på honom. Jag glömde en gång otroligt nog min plånbok i en provhytt och blev så himla glad när jag med andan i halsen kom galopperande tillbaka till affären bara för att mötas av en expedit som hojtade "hoho, jag har den". Det får en ju förstås att undra om man ser ut som en jagad älg på körkortet också eftersom hon kände igen mig direkt haha.

    Där blev det blommor och ett gigantiskt tack.
  6. 3
    En fin blombukett och ett tackkort hade jag definitivt kostat på honom. Jag glömde en gång otroligt nog min plånbok i en provhytt och blev så himla glad när jag med andan i halsen kom galopperande tillbaka till affären bara för att mötas av en expedit som hojtade "hoho, jag har den". Det får en ju förstås att undra om man ser ut som en jagad älg på körkortet också eftersom hon kände igen mig direkt haha.

    Där blev det blommor och ett gigantiskt tack.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar