Massinvandring är ett roligt ord
Ordet är fritt
  1. Gretah
    #1

    Massinvandring är ett roligt ord

    tycker våran familj. När sonen var liten, fram till fyra år, hade han ett helt eget språk. Det mesta var obegripligt.
    Bl a kunde han inte säga katt utan sa mass... Och vi älskar ju katter så massinvandring är heeelt ok
  2. 1
    Massinvandring är ett roligt ord tycker våran familj. När sonen var liten, fram till fyra år, hade han ett helt eget språk. Det mesta var obegripligt.
    Bl a kunde han inte säga katt utan sa mass... Och vi älskar ju katter så massinvandring är heeelt ok
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Nej fy, jag vill inte ha nån kattinvandring,,,tänk när det kommer en massa svarta katter till mitt lugna område här på landet och tar min katts alla möss och jagar min katt så hon inte vågar gå ut. Så kan vi väl inte ha det,,,va va va?

  4. 2
    Nej fy, jag vill inte ha nån kattinvandring,,,tänk när det kommer en massa svarta katter till mitt lugna område här på landet och tar min katts alla möss och jagar min katt så hon inte vågar gå ut. Så kan vi väl inte ha det,,,va va va?

  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Obs! Ironi om det var nån som inte fattade det
  6. 3
    Obs! Ironi om det var nån som inte fattade det
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar