Hemnetknarkande
Ordet är fritt
  1. Salander
    #1

    Hemnetknarkande

    Här skulle jag kunna trivas. Synd att sovrummen inte räcker till, och för all del inte plånboken heller.

    http://tillsalu.sjonara.se/images.as...SD&Typ=CMVilla
  2. 1
    Hemnetknarkande Här skulle jag kunna trivas. Synd att sovrummen inte räcker till, och för all del inte plånboken heller.

    http://tillsalu.sjonara.se/images.as...SD&Typ=CMVilla
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    Jättefint hus

    Men vilket elände att putsa fönster med alla de där spröjsarna!
  4. 2
    Jättefint hus Men vilket elände att putsa fönster med alla de där spröjsarna!
  5. Salander
    #3
    Ja, det är tur att man slipper det
  6. 3
    Ja, det är tur att man slipper det
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Jättefint! Tyvärr inte där jag vill bo, så njääääeee.
  8. 4
    Jättefint! Tyvärr inte där jag vill bo, så njääääeee.
  9. Salander
    #5
    Näe och jag tror att jag vet att huset ligger i en mycket brant sluttning. Men man kan ju titta och drömma, och glömma bort såna där fakta som att det ligger mitt i spenaten och så.
  10. 5
    Näe och jag tror att jag vet att huset ligger i en mycket brant sluttning. Men man kan ju titta och drömma, och glömma bort såna där fakta som att det ligger mitt i spenaten och så.
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6
    Det pysslade jag med en stund igår. Hittade en del fina (alldeles för dyra hus), men alla hade allvarliga fel som planlösningsfel, mm och om det mesta stämde (förutom prislappen då), så låg de inte på rätt ställe. Sedan tittade jag på mitt eget evighets-renoveringsobjekt och insåg hur mycket jag gillar vårt hus - trots allt.

    Men skoj att drömma sig bort lite ibland - och det du hittat var verkligen inte dumt (men heeelt fel plats).
  12. 6
    Det pysslade jag med en stund igår. Hittade en del fina (alldeles för dyra hus), men alla hade allvarliga fel som planlösningsfel, mm och om det mesta stämde (förutom prislappen då), så låg de inte på rätt ställe. Sedan tittade jag på mitt eget evighets-renoveringsobjekt och insåg hur mycket jag gillar vårt hus - trots allt.

    Men skoj att drömma sig bort lite ibland - och det du hittat var verkligen inte dumt (men heeelt fel plats).
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Jättefint.
  14. 7
    Jättefint.
  15. Salander
    #8
    Jag gör det mest som inspiration, jag ska ingenstans. Vi letade i tre år innan vi hittade vårt hus. Ja och ibland kommer man ihåg lite extra hur bra man har det om man surfar på Hemnet.
  16. 8
    Jag gör det mest som inspiration, jag ska ingenstans. Vi letade i tre år innan vi hittade vårt hus. Ja och ibland kommer man ihåg lite extra hur bra man har det om man surfar på Hemnet.
  17. Salander
    #9
    Håller med!
  18. 9
    Håller med!
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10
    Ja inspiration, ibland lite underhållning och lite drömvärld - just med sjötomt är ju något som för mig är drömvärld, eftersom vi inte kommer att skaffa det (bortsett från att vi inte har några som helst planer att flytta).
  20. 10
    Ja inspiration, ibland lite underhållning och lite drömvärld - just med sjötomt är ju något som för mig är drömvärld, eftersom vi inte kommer att skaffa det (bortsett från att vi inte har några som helst planer att flytta).
  21. Medlem sedan
    Apr 2001
    #11
    Åååååh så fint! Och alla dessa hus ser alltid så välorganiserade och lättstädade ut på bild. Minsann om vårt inte gjorde det också...... innan vi flyttade in moahaahaha

    Jag skulle jättegärna bo i en skånelänga mitt ute i ingenstans. Det vill inte min familj och tur är väl det för då hade jag säkert blommat ut totalt i min muppighet.
  22. 11
    Åååååh så fint! Och alla dessa hus ser alltid så välorganiserade och lättstädade ut på bild. Minsann om vårt inte gjorde det också...... innan vi flyttade in moahaahaha

    Jag skulle jättegärna bo i en skånelänga mitt ute i ingenstans. Det vill inte min familj och tur är väl det för då hade jag säkert blommat ut totalt i min muppighet.
  23. Salander
    #12
    Haha vad roligt du skriver. Ja visst är det märkligt att det ser så fint och luftigt ut innan man själv flyttar dit. Du kanske får muppa ut när barnen flyttat?
  24. 12
    Haha vad roligt du skriver. Ja visst är det märkligt att det ser så fint och luftigt ut innan man själv flyttar dit. Du kanske får muppa ut när barnen flyttat?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar