Neurografi?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Neurografi?

    Jag ska imorron få gjort en neurografiundersökning av mina händer. Undersökningen ska inte ge obehag eller smärta läser jag... men man får ju ändå små stötar liksom. Känns de verkligen inte alls? Typ ryckningar eller så? Nån som gjort det? Jag vill liksom hellre veta att det känns lite, och ungefär hur, än få höra att jag inte kommer att känna nåt alls och så gör jag det ändå...
  2. 1
    Neurografi? Jag ska imorron få gjort en neurografiundersökning av mina händer. Undersökningen ska inte ge obehag eller smärta läser jag... men man får ju ändå små stötar liksom. Känns de verkligen inte alls? Typ ryckningar eller så? Nån som gjort det? Jag vill liksom hellre veta att det känns lite, och ungefär hur, än få höra att jag inte kommer att känna nåt alls och så gör jag det ändå...
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Jag har inte gjort det själv, däremot en familjemedlem och det kändes tydligen inte alls.

    Men små stötar, då tänker jag på min tens-apparat. Den känns ju fast bara skönt, inte alls ont eller obehagligt på något sätt.
  4. 2
    Jag har inte gjort det själv, däremot en familjemedlem och det kändes tydligen inte alls.

    Men små stötar, då tänker jag på min tens-apparat. Den känns ju fast bara skönt, inte alls ont eller obehagligt på något sätt.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Man kanske skulle säga att det är andra kroppsdelar man har problem med då...
  6. 3
    Man kanske skulle säga att det är andra kroppsdelar man har problem med då...
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Fast det behöver det ju inte vara, det funkar ju till allt
  8. 4
    Fast det behöver det ju inte vara, det funkar ju till allt
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Har gjort det för att kolla ländryggens och benens neurologiska status. Känns inget mer än en vanlig "nervryckning" i kroppen. Inget att oroa sig för.
  10. 5
    Har gjort det för att kolla ländryggens och benens neurologiska status. Känns inget mer än en vanlig "nervryckning" i kroppen. Inget att oroa sig för.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Tack.
  12. 6
    Tack.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar