Kan inte den här sidan bara bli som
Ordet är fritt
  1. Salander
    #1

    Kan inte den här sidan bara bli som

    förut igen, trevlig.

    Inte nedkladdad av brun sörja som aldrig tar slut.

    Ha en bra dag alla, och fortsätt kämpa för tolerans och allas lika värde!
  2. 1
    Kan inte den här sidan bara bli som förut igen, trevlig.

    Inte nedkladdad av brun sörja som aldrig tar slut.

    Ha en bra dag alla, och fortsätt kämpa för tolerans och allas lika värde!
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Det blir den nog i sinom tid.
    Under tiden kan man ju (som jag) hålla sig ifrån lite mer, och även starta trådar med lite mindre utrymme för brunt . Lite vardagligt, lite mer intressant - för att försöka få nåt vettigt ur inbitna bruna tanter lär inte leda till nåt vettigt ändå.

    Jag tror att jag ska göra en trådstart snart med bara allt annat än politik!
  4. 2
    Det blir den nog i sinom tid.
    Under tiden kan man ju (som jag) hålla sig ifrån lite mer, och även starta trådar med lite mindre utrymme för brunt . Lite vardagligt, lite mer intressant - för att försöka få nåt vettigt ur inbitna bruna tanter lär inte leda till nåt vettigt ändå.

    Jag tror att jag ska göra en trådstart snart med bara allt annat än politik!
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Förstår fortfarande inte varför Minnesgod ännu inte har blivit avstängd, med tanke på att hon sprider olagliga yttranden i parti (!) och minut.
  6. 3
    Förstår fortfarande inte varför Minnesgod ännu inte har blivit avstängd, med tanke på att hon sprider olagliga yttranden i parti (!) och minut.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Jag tycker att du har tagit dåligt ansvar för fredag- och lördagkvällar, du skulle ju plocka frågor ur det där spelet du hade
  8. 4
    Jag tycker att du har tagit dåligt ansvar för fredag- och lördagkvällar, du skulle ju plocka frågor ur det där spelet du hade
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Fördelen med att kolla på mobilen, är att jag bara orkar läsa TS.. Undrar som en annan hur det är möjligt att få fortsätta spy ur sig propaganda i parti och minut.
  10. 5
    Fördelen med att kolla på mobilen, är att jag bara orkar läsa TS.. Undrar som en annan hur det är möjligt att få fortsätta spy ur sig propaganda i parti och minut.
  11. Medlem sedan
    Oct 2006
    #6
    ps tringlar folk allt rasistiskt då?
    Det är ju enda sättet att få ordning på Oäf.
  12. 6
    ps tringlar folk allt rasistiskt då?
    Det är ju enda sättet att få ordning på Oäf.
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Sorry! Valet kom liksom i vägen, och eftersom jag inte gillar att läsa bajsbruna inlägg (som ju oäf är fullt av numera) så har jag inte mer än tittat in som hastigast oftast.

    Jag får väl gottgöra lite i helgen, om det är lite lugnare
  14. 7
    Sorry! Valet kom liksom i vägen, och eftersom jag inte gillar att läsa bajsbruna inlägg (som ju oäf är fullt av numera) så har jag inte mer än tittat in som hastigast oftast.

    Jag får väl gottgöra lite i helgen, om det är lite lugnare
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Ja tack
  16. 8
    Ja tack
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar