Hemma idag
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Hemma idag

    Snorig, ont i halsen och lite feber.
    Hade jag haft massor på jobbet hade jag slängt i mig alvedon och gått dit. Men jag har datorn med mig hem, så jag kan göra lite småsaker hemifrån.
    Igår låg jag i soffan hela eftermiddagen, men ska försöka vara mer i upprätt läge idag
  2. 1
    Hemma idag Snorig, ont i halsen och lite feber.
    Hade jag haft massor på jobbet hade jag slängt i mig alvedon och gått dit. Men jag har datorn med mig hem, så jag kan göra lite småsaker hemifrån.
    Igår låg jag i soffan hela eftermiddagen, men ska försöka vara mer i upprätt läge idag
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Krya på dig!
    Det verkar gå väldigt många förkylningar.. Det här är min tredje, och nu gav jag upp, stannade hemma. Så kanske jag slipper smittas om med en ny.

    Mitt jobb går inte att göra hemma, hade varit smidigt om planering och dokumentation kunde göras men det skulle vara helt rättsvidrigt om folk kunde göra det hemma. (journaler är ju sekretessbelagda).

    Ska jobba i morgon tänkte jag, ingen feber längre
  4. 2
    Krya på dig!
    Det verkar gå väldigt många förkylningar.. Det här är min tredje, och nu gav jag upp, stannade hemma. Så kanske jag slipper smittas om med en ny.

    Mitt jobb går inte att göra hemma, hade varit smidigt om planering och dokumentation kunde göras men det skulle vara helt rättsvidrigt om folk kunde göra det hemma. (journaler är ju sekretessbelagda).

    Ska jobba i morgon tänkte jag, ingen feber längre
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3

    Hosta,snorig

    många som är förkylda nu.

    Jag ska jobba idag.

    Krya på dig.
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  6. 3
    Hosta,snorig många som är förkylda nu.

    Jag ska jobba idag.

    Krya på dig.
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4
    Samma som min dotter fick i måndags Krya på dig!
  8. 4
    Samma som min dotter fick i måndags Krya på dig!
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Krya! Här kör vi också tjugosjuttonde infektionen på raken , denna gång racermage. Och det är inte ens oktober än!
  10. 5
    Krya! Här kör vi också tjugosjuttonde infektionen på raken , denna gång racermage. Och det är inte ens oktober än!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar