dröm
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    dröm

    I natt drömde jag att jag hade listat och taggat fem killar på Facebook med motiveringen "killar som jag skulle kunna vara ihop med om allt vore annorlunda" eller något liknande. När jag vaknade var jag fortfarande osäker på om det var en dröm eller sant och jag började allvarligt fundera på hur det skulle tas emot. Fast självklart var det en dröm. ;-)

    Har en lite jobbig dag idag men kämpar på! Hur lever livet med er andra?
    Ha det gott!
  2. 1
    dröm I natt drömde jag att jag hade listat och taggat fem killar på Facebook med motiveringen "killar som jag skulle kunna vara ihop med om allt vore annorlunda" eller något liknande. När jag vaknade var jag fortfarande osäker på om det var en dröm eller sant och jag började allvarligt fundera på hur det skulle tas emot. Fast självklart var det en dröm. ;-)

    Har en lite jobbig dag idag men kämpar på! Hur lever livet med er andra?
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Samma från en dag till en annan

    Om det är bra eller dåligt är en annan femma men jag har inte fem heta kvinnor efter mig, varken i drömmar eller i verkligheten.
    Tror jag. Jag minns inte mina drömmar.

    Annars har vi bokat en skidresa till våren, vecka 10, så att man har något att se fram emot. Den här närmare bestämt: http://www.goalpin.se/hotel-planibel om nu någon tycker att det låter lockande? Jag tyckte att det var ett bra pris, inte minst med tanke på att liftkortet ingår, det går ju normalt sett på över 2.000 bara det. Fast min lilleman vill inte följa med längre utan det blir bara jag, min bror och hans särbo. Än så länge, vi har lagt ut förfrågningar till folk vi känner om de vill haka på...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Samma från en dag till en annan Om det är bra eller dåligt är en annan femma men jag har inte fem heta kvinnor efter mig, varken i drömmar eller i verkligheten.
    Tror jag. Jag minns inte mina drömmar.

    Annars har vi bokat en skidresa till våren, vecka 10, så att man har något att se fram emot. Den här närmare bestämt: http://www.goalpin.se/hotel-planibel om nu någon tycker att det låter lockande? Jag tyckte att det var ett bra pris, inte minst med tanke på att liftkortet ingår, det går ju normalt sett på över 2.000 bara det. Fast min lilleman vill inte följa med längre utan det blir bara jag, min bror och hans särbo. Än så länge, vi har lagt ut förfrågningar till folk vi känner om de vill haka på...
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Äh - inte ens i drömmen var killarna efter mig eller såååå heta (jag är bara säker på en av dem).

    Låter såå härligt med en skidresa! Jag och en kompis pratar istället om en solresa med barnen - det är också skönt, men jag har inte tittat på något än och än mindre bokat.
    Ha det gott!
  6. 3
    Äh - inte ens i drömmen var killarna efter mig eller såååå heta (jag är bara säker på en av dem).

    Låter såå härligt med en skidresa! Jag och en kompis pratar istället om en solresa med barnen - det är också skönt, men jag har inte tittat på något än och än mindre bokat.
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Solresor är inget för mig

    Inget nytt för all del, det vet ni som läst här sedan gammalt. För all del, det kan vara skönt att komma bort i största allmänhet.

    Tittar ni på något särskilt ställe eller får det vara var som helst så länge det finns sol, sand och ett hotell till bra pris?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Solresor är inget för mig Inget nytt för all del, det vet ni som läst här sedan gammalt. För all del, det kan vara skönt att komma bort i största allmänhet.

    Tittar ni på något särskilt ställe eller får det vara var som helst så länge det finns sol, sand och ett hotell till bra pris?
  9. Medlem sedan
    Jan 2009
    #5
    Min kompis frågade specifikt om Kanarieöarna, men jag tror att det inte är så kinkigt bara priset är vettigt. Sedan måste det vara hyfsat varmt i ca februari när vi tänkt att åka. Själv tycker jag det är skönt med all inclusive när man reser med barn för det blir betydligt billigare, så det kommer jag titta lite efter. Eller så är det skönt med ett kök. Har du något bra tips får du gärna lämna det! Fast som jsg minns det är solsemester inte din grej.
    Ha det gott!
  10. 5
    Min kompis frågade specifikt om Kanarieöarna, men jag tror att det inte är så kinkigt bara priset är vettigt. Sedan måste det vara hyfsat varmt i ca februari när vi tänkt att åka. Själv tycker jag det är skönt med all inclusive när man reser med barn för det blir betydligt billigare, så det kommer jag titta lite efter. Eller så är det skönt med ett kök. Har du något bra tips får du gärna lämna det! Fast som jsg minns det är solsemester inte din grej.
  11. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #6

    Nä, inga tips här

    Misell eller ännu hellre Triss, om hon nu någonsin tittar in här numera, kan nog ge bättre tips än vad jag kan.
    Min idé om en solresa är att fara till östra England - där är det oftast uppehåll när det regnar på västkusten!

    Eller, varför inte Alperna? Solen tar väldigt bra på hög höjd. Solsken, solbränna och max 15 grader på 2500 m höjd, det är min typ av solresa!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  12. 6
    Nä, inga tips här Misell eller ännu hellre Triss, om hon nu någonsin tittar in här numera, kan nog ge bättre tips än vad jag kan.
    Min idé om en solresa är att fara till östra England - där är det oftast uppehåll när det regnar på västkusten!

    Eller, varför inte Alperna? Solen tar väldigt bra på hög höjd. Solsken, solbränna och max 15 grader på 2500 m höjd, det är min typ av solresa!
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    Ja en del drömmar kan vara rätt förvirrande när man vaknar.. Har hänt mig oxå några ggr..
    Med mig så känns det som att jag kommer ingen vart.. Det är nu drygt 8 veckor sen min bomb föll.. och mina dagar är som en berg o dal bana. Ingen direkt skillnad på dessa veckorna..
  14. 7
    Ja en del drömmar kan vara rätt förvirrande när man vaknar.. Har hänt mig oxå några ggr..
    Med mig så känns det som att jag kommer ingen vart.. Det är nu drygt 8 veckor sen min bomb föll.. och mina dagar är som en berg o dal bana. Ingen direkt skillnad på dessa veckorna..
  15. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #8

    Bomb?

    Vad har jag nu missat? Eller det är kanske något du inte vill vara för offentlig med?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  16. 8
    Bomb? Vad har jag nu missat? Eller det är kanske något du inte vill vara för offentlig med?
  17. Medlem sedan
    Jun 2002
    #9
    Du har ikke missat nått, har ej skrivit om det här. Jag har haft en särbo i nästan 7 år, men det senaste året har det varit lite turbulent, från o till mellan oss. Pga avståndet mellan oss. Så i våras bestämde vi att vi skulle flytta ihop på prov. (jag skulle behålla min lgh ett tag) och det skulle ske efter våra semestrar och min grabb flyttat hemifrån o dottern gått ut grundskolan osv.. tiden gick och dagen innan jag skulle flytta till honom, färdigpackad o allt så ringde han och sa att han ej vill mer. Och så det gamla vanliga snacket att det är ej dig det är fel på, utan det är mig osv.. Och det var 8 v sen i onsdags. Vi har ej pratat sen dess.
  18. 9
    Du har ikke missat nått, har ej skrivit om det här. Jag har haft en särbo i nästan 7 år, men det senaste året har det varit lite turbulent, från o till mellan oss. Pga avståndet mellan oss. Så i våras bestämde vi att vi skulle flytta ihop på prov. (jag skulle behålla min lgh ett tag) och det skulle ske efter våra semestrar och min grabb flyttat hemifrån o dottern gått ut grundskolan osv.. tiden gick och dagen innan jag skulle flytta till honom, färdigpackad o allt så ringde han och sa att han ej vill mer. Och så det gamla vanliga snacket att det är ej dig det är fel på, utan det är mig osv.. Och det var 8 v sen i onsdags. Vi har ej pratat sen dess.
  19. Medlem sedan
    Jan 2009
    #10

    TH

    Stackars dig! Hade missat den bomben. Jag förstår att du har det jobbigt! Kram
    Ha det gott!
  20. 10
    TH Stackars dig! Hade missat den bomben. Jag förstår att du har det jobbigt! Kram
  21. Medlem sedan
    Jun 2002
    #11
    Som jag skrev så är det inget jag har gått ut med här, men tack för dina ord. Ja det är skitjobbigt, men vissa dagar är bättre än andra. Men oftast känner jag mig så tom inombords. Kram tillbaka!
  22. 11
    Som jag skrev så är det inget jag har gått ut med här, men tack för dina ord. Ja det är skitjobbigt, men vissa dagar är bättre än andra. Men oftast känner jag mig så tom inombords. Kram tillbaka!
  23. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #12

    Aj då

    Usch, det låter tungt! Då förstår jag bättre. Det låter som om du behöver ta hand om dig själv ett tag...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  24. 12
    Aj då Usch, det låter tungt! Då förstår jag bättre. Det låter som om du behöver ta hand om dig själv ett tag...
  25. Medlem sedan
    Jul 2001
    #13
    Haha, plötsligt händer det! Här är jag Men det lite ont om soltips i februari. Är väl ganska många som åker till Egypten då tror jag, men där har jag aldrig varit så jag vet inte hur det är. Rent generellt skulle jag dock, om jag åkte med en kompis och barn välja ett Sunwing eller BlueVillage av ren bekvämlighet. Man äter sig mätt, behöver inte hitta en restaurang som passar alla barn och vuxna, barnen kan få hur mycket glass de vill och det finns massor att grejer för dem att göra. Och min dotter (11 år i år) älskar showerna på kvällarna.

    Lycka till, hoppas ni hittar något som passar så att ni kommer iväg
  26. 13
    Haha, plötsligt händer det! Här är jag Men det lite ont om soltips i februari. Är väl ganska många som åker till Egypten då tror jag, men där har jag aldrig varit så jag vet inte hur det är. Rent generellt skulle jag dock, om jag åkte med en kompis och barn välja ett Sunwing eller BlueVillage av ren bekvämlighet. Man äter sig mätt, behöver inte hitta en restaurang som passar alla barn och vuxna, barnen kan få hur mycket glass de vill och det finns massor att grejer för dem att göra. Och min dotter (11 år i år) älskar showerna på kvällarna.

    Lycka till, hoppas ni hittar något som passar så att ni kommer iväg
  27. Medlem sedan
    Jul 2001
    #14
    Det händer ibland att jag drömmer om någon man (ibland vet jag vem det är, ibland inte) och blir kär i honom och så när jag vaknar är jag fortfarande kär en liten stund - men sen ju mer dag det blir desto mer inser jag att det var en dröm och sen är den dagen förstörd. HATAR att påminnas om att jag inte varit kär på sex år....
  28. 14
    Det händer ibland att jag drömmer om någon man (ibland vet jag vem det är, ibland inte) och blir kär i honom och så när jag vaknar är jag fortfarande kär en liten stund - men sen ju mer dag det blir desto mer inser jag att det var en dröm och sen är den dagen förstörd. HATAR att påminnas om att jag inte varit kär på sex år....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar