Men är det inte magiskt :)
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Men är det inte magiskt :)

    Barnet packade på tja, mindre än fem minuter och fick otroligt nog med sig precis allt väsentligt. Själv sitter jag och bockar av listor och är långt ifrån färdigpackad. Stollarna i solen, dvs. barnets morföräldrar ringde och kvittrade lite igen "lala, kan ni inte ta med lite havregryn och kan du kolla om Allers jultidning har kommit ut och ta med den?". De är sista-minuten-människor, jag med tyvärr men det verkar finnas hopp om barnet.

    I morgon väntar först en mellanlandning i Madrid (woooow mamma, är du bekant md Real Madrid - ja käre son, du pratar om dina fotbollslag oavbrutet....) och i morgon eftermiddag väntar VÄRMEN, hurra!
    unlearn
  2. 1
    Men är det inte magiskt :) Barnet packade på tja, mindre än fem minuter och fick otroligt nog med sig precis allt väsentligt. Själv sitter jag och bockar av listor och är långt ifrån färdigpackad. Stollarna i solen, dvs. barnets morföräldrar ringde och kvittrade lite igen "lala, kan ni inte ta med lite havregryn och kan du kolla om Allers jultidning har kommit ut och ta med den?". De är sista-minuten-människor, jag med tyvärr men det verkar finnas hopp om barnet.

    I morgon väntar först en mellanlandning i Madrid (woooow mamma, är du bekant md Real Madrid - ja käre son, du pratar om dina fotbollslag oavbrutet....) och i morgon eftermiddag väntar VÄRMEN, hurra!
  3. Nalle Blom
    #2
    Men då önskar jag Allis en lycklig resa!

    *Om jag är avundsjuk? Visst är jag det men jag är aldrig missunnsam
  4. 2
    Men då önskar jag Allis en lycklig resa!

    *Om jag är avundsjuk? Visst är jag det men jag är aldrig missunnsam
  5. Medlem sedan
    Nov 1998
    #3
    Kom just hem från (fjärr)värmen, ett rör till en fjärrvärmeväxlare som mer eller mindre exploderade, 55 grader varmt, vattenånga i ett helt hyreshus. Och nu ska jag skicka mejl till en massa lokal- och bostadshyresgäster om att de inte kommer att ha vare sig värme eller varmvatten under för middagen. Jättekul!

    Hoppas att du kommer att ha trevligare i din värme, Allis!
  6. 3
    Kom just hem från (fjärr)värmen, ett rör till en fjärrvärmeväxlare som mer eller mindre exploderade, 55 grader varmt, vattenånga i ett helt hyreshus. Och nu ska jag skicka mejl till en massa lokal- och bostadshyresgäster om att de inte kommer att ha vare sig värme eller varmvatten under för middagen. Jättekul!

    Hoppas att du kommer att ha trevligare i din värme, Allis!
  7. Pyssling
    #4
    Hoppas du får en härlig resa och skönt med värme för kroppen gissar jag! :-)

    Vi reser också idag, till Fuerteventura, ska bli så himla skönt. Två veckor blir vi borta, först en vecka med två av barnen, sen en vecka ensamsemester bara jag och maken :-)
  8. 4
    Hoppas du får en härlig resa och skönt med värme för kroppen gissar jag! :-)

    Vi reser också idag, till Fuerteventura, ska bli så himla skönt. Två veckor blir vi borta, först en vecka med två av barnen, sen en vecka ensamsemester bara jag och maken :-)
  9. Medlem sedan
    Oct 2014
    #5
    Ha en skön avkopplande resa!
  10. 5
    Ha en skön avkopplande resa!
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6

    Allers jultidning har kommit :)

    Ha en underbar semester
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  12. 6
    Allers jultidning har kommit :) Ha en underbar semester
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #7
    Ha en toppenresa och njuuuut varenda sekund
  14. 7
    Ha en toppenresa och njuuuut varenda sekund
  15. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #8

    Ha det skönt

    Du är väl på väg vid det här laget, men ändå. Ett besök på Prado kanske står på agendan? Svalt och skönt inomhus...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  16. 8
    Ha det skönt Du är väl på väg vid det här laget, men ändå. Ett besök på Prado kanske står på agendan? Svalt och skönt inomhus...
  17. Medlem sedan
    Sep 2003
    #9
    Trevlig resa!
  18. 9
    Trevlig resa!
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10
    Önskar er en riktigt bra resa, välgörande värme, avkoppling och fina stunder med morföräldrarna!
  20. 10
    Önskar er en riktigt bra resa, välgörande värme, avkoppling och fina stunder med morföräldrarna!
  21. Medlem sedan
    Apr 2008
    #11
    Åh, så skönt, att komma iväg, och värme!
    Ha det riktigt skönt
  22. 11
    Åh, så skönt, att komma iväg, och värme!
    Ha det riktigt skönt
  23. Medlem sedan
    Nov 2003
    #12
    Nu har du väl redan åkt men en trevlig resa önskar jag dig!
  24. 12
    Nu har du väl redan åkt men en trevlig resa önskar jag dig!
  25. Medlem sedan
    Jun 2004
    #13
    Nice!
  26. 13
    Nice!
  27. Medlem sedan
    Aug 2013
    #14
    En fin och hugsvalande resa önskar jag dig.
  28. 14
    En fin och hugsvalande resa önskar jag dig.
  29. Salander
    #15
    Ha det så himla bra nu du och sonen i värmen!
  30. 15
    Ha det så himla bra nu du och sonen i värmen!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar