Sälja biljetter till evenemang!
Hem & fritid
  1. Lisa Evertsson
    #1

    Sälja biljetter till evenemang!

    Hejsan, jag har hittat en grym tjänst som ni borde testa om ni ska anordna någon fest eller evenemang! Jag själv sitter nu och planerar att ha en stor hemvändarfest för alla gamla vänner i jul, det är så himla kul och det kommer nog bli hur bra som helst.

    Men jag hade det lite knepigt att få till det med inbetalningar då inte alla har swish och så vet jag hur det har varit förr när jag haft event, folk glömmer skriva sina namn på överföringen så blir det kaos när man inte vet vilka som har betalat osv.

    Jag hittade den här appen av en slump och har redan testat den så ville bara dela med mig till den som planerar att ha en studentskiva eller någon annan fest snart, den heter Tickville och det går att koppla ihop sitt facebookevenemang med sitt evenemang på Tickville. Kolla in på: www.tickville.com så kan ni se videon där de berättar mer om den. Sjukt smidigt är det iallafall!

    Någon mer som älskar att vara eventfixare?
  2. 1
    Sälja biljetter till evenemang! Hejsan, jag har hittat en grym tjänst som ni borde testa om ni ska anordna någon fest eller evenemang! Jag själv sitter nu och planerar att ha en stor hemvändarfest för alla gamla vänner i jul, det är så himla kul och det kommer nog bli hur bra som helst.

    Men jag hade det lite knepigt att få till det med inbetalningar då inte alla har swish och så vet jag hur det har varit förr när jag haft event, folk glömmer skriva sina namn på överföringen så blir det kaos när man inte vet vilka som har betalat osv.

    Jag hittade den här appen av en slump och har redan testat den så ville bara dela med mig till den som planerar att ha en studentskiva eller någon annan fest snart, den heter Tickville och det går att koppla ihop sitt facebookevenemang med sitt evenemang på Tickville. Kolla in på: www.tickville.com så kan ni se videon där de berättar mer om den. Sjukt smidigt är det iallafall!

    Någon mer som älskar att vara eventfixare?
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Jag älskar att styra upp fester, men har iof aldrig gett mig på något stort riktigt än. Den där tjänsten verkar ju vara superbra, testade att göra ett event nyss och det gick ju väldigt smidigt! Man kanske ska ha en nyårsfest nu ändå då =)
  4. 2
    Jag älskar att styra upp fester, men har iof aldrig gett mig på något stort riktigt än. Den där tjänsten verkar ju vara superbra, testade att göra ett event nyss och det gick ju väldigt smidigt! Man kanske ska ha en nyårsfest nu ändå då =)
  5. Medlem sedan
    Feb 2014
    #3
    Tickville är jättebra! Speciellt om man ska ha studentfest. Många av de som anordnar studentskivor använder sig av det tror jag! De har tillomed en studentsida: https://tickville.com/student
  6. 3
    Tickville är jättebra! Speciellt om man ska ha studentfest. Många av de som anordnar studentskivor använder sig av det tror jag! De har tillomed en studentsida: https://tickville.com/student
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar