Det var gudomligt med massage!
Ordet är fritt
  1. Gretah
    #1

    Det var gudomligt med massage!

    Min kropp var i stressläge och svetten ångade runt kroppen på mej. Obehag för att gå till okänt ställe och för att massören är en man.
    Det var naturligtvis inget att vara stressad över. Massagen gjorde bitvis ont, men det är samtidigt en skön smärta. Jag har bestämt mej för att unna mej en omgång till inom kort. Bara så ni vet
  2. 1
    Det var gudomligt med massage! Min kropp var i stressläge och svetten ångade runt kroppen på mej. Obehag för att gå till okänt ställe och för att massören är en man.
    Det var naturligtvis inget att vara stressad över. Massagen gjorde bitvis ont, men det är samtidigt en skön smärta. Jag har bestämt mej för att unna mej en omgång till inom kort. Bara så ni vet
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Var det din man som...

    masserade och det blev "happy ending" eftersom du är så nöjd?
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Var det din man som... masserade och det blev "happy ending" eftersom du är så nöjd?
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Är det din erfarenhet av massage?
  6. 3
    Är det din erfarenhet av massage?
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Ha ha kunde man ju tro men....

    men mig är det ingen som vill ta i med tång, inte ens om jag betalar. Har inga erfarenheter, går bara på lösa rykten.


    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Ha ha kunde man ju tro men.... men mig är det ingen som vill ta i med tång, inte ens om jag betalar. Har inga erfarenheter, går bara på lösa rykten.


  9. Medlem sedan
    Jun 2004
    #5
    Synd jag inte kunde överlåta mina friskvårdspengar till dig. Jag utnyttjar aldrig dem och det är 2.000:- om året. Testade massage 2 ggr, men gillade det inte ngt speciellt. Hon var säkert duktig men det gav mig inget.
  10. 5
    Synd jag inte kunde överlåta mina friskvårdspengar till dig. Jag utnyttjar aldrig dem och det är 2.000:- om året. Testade massage 2 ggr, men gillade det inte ngt speciellt. Hon var säkert duktig men det gav mig inget.
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6
    Har heller inga erfarenheter av det heller (tyvärr?)
    Har väl ikke fått nån sån bra massage så att det hade varit värt det..
  12. 6
    Har heller inga erfarenheter av det heller (tyvärr?)
    Har väl ikke fått nån sån bra massage så att det hade varit värt det..
  13. Gretah
    #7
    Nä, det var inte han. Han får ju så ont i sina stackars tummar om man ber om lite massage Herregud alltså, det har alltid varit mest synd om honom de två gånger vi varit på BB, hans tummar höll ju på att gå av när han fick lov att massera korsryggen.
  14. 7
    Nä, det var inte han. Han får ju så ont i sina stackars tummar om man ber om lite massage Herregud alltså, det har alltid varit mest synd om honom de två gånger vi varit på BB, hans tummar höll ju på att gå av när han fick lov att massera korsryggen.
  15. Gretah
    #8
    Men finns det inget annat du skulle kunna nyttja friskvårdspengen till? Inget du har behov av? Simning? Kiropraktor? Fotvård - om man nu kan få det för den pengen? Gym?
  16. 8
    Men finns det inget annat du skulle kunna nyttja friskvårdspengen till? Inget du har behov av? Simning? Kiropraktor? Fotvård - om man nu kan få det för den pengen? Gym?
  17. Medlem sedan
    Jun 2004
    #9
    Gym började jag faktiskt att gå på ett tag, men jag tycker bara det är jobbigt att byta om & passa tider osv. Går hellre ut & går om jag ska göra ngt & det är ju gratis ändå....Så nej...det blir inte av att man använder den.
  18. 9
    Gym började jag faktiskt att gå på ett tag, men jag tycker bara det är jobbigt att byta om & passa tider osv. Går hellre ut & går om jag ska göra ngt & det är ju gratis ändå....Så nej...det blir inte av att man använder den.
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10

    Aha ajdå...

    så trist för honom. Inte kan han haft ondare än dig på BB, icke
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  20. 10
    Aha ajdå... så trist för honom. Inte kan han haft ondare än dig på BB, icke
  21. Gretah
    #11
    Haha Nä jag vill mena det. Så det där med massage, varken med eller utan happy ending , förekommer inte hos oss
  22. 11
    Haha Nä jag vill mena det. Så det där med massage, varken med eller utan happy ending , förekommer inte hos oss
  23. Gretah
    #12
    Är likadan själv så jag förstår precis. Min man har också 2000 kr i friskvård, men det är samma där, blir ytterst sällan använt. Nån gång har han uppsökt kiropraktor för sin nacke och ena axel men mer än så blir det inte.
  24. 12
    Är likadan själv så jag förstår precis. Min man har också 2000 kr i friskvård, men det är samma där, blir ytterst sällan använt. Nån gång har han uppsökt kiropraktor för sin nacke och ena axel men mer än så blir det inte.
  25. Medlem sedan
    Dec 2005
    #13

    SP, har du satt in annons?

    Den här kändes lite som ditt aff-jag

    image.jpg


    Det är en sorglig dag idag, en av våra husgudar har avlidit.



  26. 13
    SP, har du satt in annons? Den här kändes lite som ditt aff-jag

    image.jpg


    Det är en sorglig dag idag, en av våra husgudar har avlidit.
  27. Medlem sedan
    Nov 1999
    #14
    Jag utnyttjar varenda krona av vår friskvårdspeng. Årskort på F&S och EN massage räcker det till
  28. 14
    Jag utnyttjar varenda krona av vår friskvårdspeng. Årskort på F&S och EN massage räcker det till
  29. Medlem sedan
    May 2004
    #15

    Ha ha japp det kunde...

    mycket väl ha varit jag. Fast jag hade lagt till totalt asexuellt fett fetto också.

    Vad är det för husgud som har fallit ifrån?
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  30. 15
    Ha ha japp det kunde... mycket väl ha varit jag. Fast jag hade lagt till totalt asexuellt fett fetto också.

    Vad är det för husgud som har fallit ifrån?
  31. Medlem sedan
    Dec 2005
    #16
    Klabbe
  32. 16
    Klabbe
  33. Medlem sedan
    May 2004
    #17
    Klabbe?
  34. 17
    Klabbe?
  35. Medlem sedan
    Dec 2005
    #18
    Klas Ingesson
  36. 18
    Klas Ingesson
  37. Medlem sedan
    May 2004
    #19

    Ja det var verkligen...

    sorgligt. Fuck cancer.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  38. 19
    Ja det var verkligen... sorgligt. Fuck cancer.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar