Aff krånglar
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Aff krånglar

    Ungefär varannan gång som jag uppdaterar sidan eller svarar på inlägg så får jag felmeddelande. Så om jag inte svarar på nåt som nån skriver till mig så beror det på att jag inte kommer in, inte att jag skiter i att svara
    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  2. 1
    Aff krånglar Ungefär varannan gång som jag uppdaterar sidan eller svarar på inlägg så får jag felmeddelande. Så om jag inte svarar på nåt som nån skriver till mig så beror det på att jag inte kommer in, inte att jag skiter i att svara
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Jo det segar och krånglar som...

    tusan så nu skiter jag i det för ikväll. Hej hopp.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Jo det segar och krånglar som... tusan så nu skiter jag i det för ikväll. Hej hopp.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Ja det gör jag också snart, ska gå och lägga mig snart
  6. 3
    Ja det gör jag också snart, ska gå och lägga mig snart
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Tråkigt! Så var det för mig också så jag gav upp
  8. 4
    Tråkigt! Så var det för mig också så jag gav upp
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Och så aff's standardsvar inne på F&S,,,vi håller på att undersöka vad det kan bero på. Gaaaahhhhhhhhhh
  10. 5
    Och så aff's standardsvar inne på F&S,,,vi håller på att undersöka vad det kan bero på. Gaaaahhhhhhhhhh
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Charmigt!
  12. 6
    Charmigt!
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Verkligen.
  14. 7
    Verkligen.
  15. Medlem sedan
    Aug 2013
    #8
    Skall översättas så här: Vi håller på att undersöka om de senaste annonspengarna har kommit in på vårt cypriotiska bankkonto.
  16. 8
    Skall översättas så här: Vi håller på att undersöka om de senaste annonspengarna har kommit in på vårt cypriotiska bankkonto.
  17. Medlem sedan
    Sep 2013
    #9
    Märkte också av problemet men av ren nyfikenhet, är det inte bättre att de informerar om att man undersöker saken än att man inte får någon information alls förrän problemet är löst? Det kan ju dröja länge innan man vet orsaken till problemet?
  18. 9
    Märkte också av problemet men av ren nyfikenhet, är det inte bättre att de informerar om att man undersöker saken än att man inte får någon information alls förrän problemet är löst? Det kan ju dröja länge innan man vet orsaken till problemet?
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10

    Det är iof sant men...

    redax informerar inte spontant utan först efter påstötning. Det känns inte som redax är på tå utan mer som att de lever ett liv vid sidan om sina medlemmar, det är min spontana känsla.

    Märkte också av problemet men av ren nyfikenhet, är det inte bättre att de informerar om att man undersöker saken än att man inte får någon information alls förrän problemet är löst? Det kan ju dröja länge innan man vet orsaken till problemet?
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  20. 10
    Det är iof sant men... redax informerar inte spontant utan först efter påstötning. Det känns inte som redax är på tå utan mer som att de lever ett liv vid sidan om sina medlemmar, det är min spontana känsla.

    Märkte också av problemet men av ren nyfikenhet, är det inte bättre att de informerar om att man undersöker saken än att man inte får någon information alls förrän problemet är löst? Det kan ju dröja länge innan man vet orsaken till problemet?
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Aha, är det så det ska översättas
  22. 11
    Aha, är det så det ska översättas
  23. Medlem sedan
    Jan 2004
    #12
    Jo det är klart att det är bättre att de gör det, men vi som har några år på nacken på aff vet att det brukar heta så och sen händer det inget i alla fall. Inte på väldigt länge i alla fall.
  24. 12
    Jo det är klart att det är bättre att de gör det, men vi som har några år på nacken på aff vet att det brukar heta så och sen händer det inget i alla fall. Inte på väldigt länge i alla fall.
  25. Medlem sedan
    Sep 2013
    #13
    Aha okej, då förstår jag hur ni ser på det! Har inte den erfarenheten själv men har å andra sidan inte haft jättemånga frågor eller funderingar heller
  26. 13
    Aha okej, då förstår jag hur ni ser på det! Har inte den erfarenheten själv men har å andra sidan inte haft jättemånga frågor eller funderingar heller
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar