Jag har blivit kär
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Jag har blivit kär

    i två bord. Vi håller ju på med att renovera vårt vardagsrum som ska bli ett rum utan TV... och kommer att köpa en del nytt...och jag har blivit kr i dessa två bord.

    Lövbacken...

    Bu eller bä?
    Bu -negativt
    Bä - positivt

    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Jag har blivit kär i två bord. Vi håller ju på med att renovera vårt vardagsrum som ska bli ett rum utan TV... och kommer att köpa en del nytt...och jag har blivit kr i dessa två bord.

    Lövbacken...

    Bu eller bä?
    Bu -negativt
    Bä - positivt

  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Själv brukar jag vanligtvis bli kär i kvinnor..

    (Borden har jag inga synpunkter på. Ett bord skall framförallt fylla sin funktion.)
  4. 2
    Själv brukar jag vanligtvis bli kär i kvinnor..

    (Borden har jag inga synpunkter på. Ett bord skall framförallt fylla sin funktion.)
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    De är nätta, går lätt att flytta, det får plats saker på dem:-) Funktionella:-) Jag blir ofta kör i saker...:-) eller förälskad är kanske mer rätt ord... Är du kär nu? :-)
  6. 3
    De är nätta, går lätt att flytta, det får plats saker på dem:-) Funktionella:-) Jag blir ofta kör i saker...:-) eller förälskad är kanske mer rätt ord... Är du kär nu? :-)
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #4
    Nej, tyvärr.
  8. 4
    Nej, tyvärr.
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Svårt att se

    Är det de två småborden? De ser litet opraktiska ut då jag tycker att de ser ut att vara i princip trekantiga med litet rundade sidor? Känns inte praktiskt.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Svårt att se Är det de två småborden? De ser litet opraktiska ut då jag tycker att de ser ut att vara i princip trekantiga med litet rundade sidor? Känns inte praktiskt.
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    bä för det två 50-tals inspirerade organiskt formade borden
  12. 6
    bä för det två 50-tals inspirerade organiskt formade borden
  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7
    Leta upp ett beg äkta femtiotalsbord tycker jag

    Vi har ett lövbacken 80 cm runt i vitt. Det funkar bra 😉
  14. 7
    Leta upp ett beg äkta femtiotalsbord tycker jag

    Vi har ett lövbacken 80 cm runt i vitt. Det funkar bra 😉
  15. Medlem sedan
    Dec 2005
    #8
    Fast jag tycker alltså de är snygga såklart



  16. 8
    Fast jag tycker alltså de är snygga såklart
  17. Medlem sedan
    Jan 2009
    #9
    Jag tycker också de är snygga, men riktiga 50-talsbord är snäppet bättre. Bättre för miljön och äkta trä!
    Ha det gott!
  18. 9
    Jag tycker också de är snygga, men riktiga 50-talsbord är snäppet bättre. Bättre för miljön och äkta trä!
  19. Kerstimärta
    #10
    Räcker de verkligen till? Ska det vara bord där allt umgänge sker?

    I vårt hushåll är de på tok för små när man dukar fram och tänder ljus och grejar.

    Men är de sidobord med bara typ liten blomma och ljus på? Då räcker de ju.
  20. 10
    Räcker de verkligen till? Ska det vara bord där allt umgänge sker?

    I vårt hushåll är de på tok för små när man dukar fram och tänder ljus och grejar.

    Men är de sidobord med bara typ liten blomma och ljus på? Då räcker de ju.
  21. Medlem sedan
    Jul 2003
    #11
    Om du nu är kär i dem och vet att det brukar hålla i sig, så har du väl hittat rätt.

    Själv har jag kärat ned mig i Oppo fåtöljen (den stora utan armstöd som ser ut som en barbapappa), men priset avskräcker, att jag aldrig använder fåtöljer och att den inte var skön att sitta i för mig. Men jag älskar fortfarande formen på den - som en skulptur. Bilder hittar du här: http://tinyurl.com/maqodsr (bild-googling av "opoo fåtölj").
  22. 11
    Om du nu är kär i dem och vet att det brukar hålla i sig, så har du väl hittat rätt.

    Själv har jag kärat ned mig i Oppo fåtöljen (den stora utan armstöd som ser ut som en barbapappa), men priset avskräcker, att jag aldrig använder fåtöljer och att den inte var skön att sitta i för mig. Men jag älskar fortfarande formen på den - som en skulptur. Bilder hittar du här: http://tinyurl.com/maqodsr (bild-googling av "opoo fåtölj").
  23. Medlem sedan
    Mar 2003
    #12
    Om du är kär så är det klart du ska slå till och då är det ju alltid bääää Hos mig hade de varit bu men det bror ju på stilen.
  24. 12
    Om du är kär så är det klart du ska slå till och då är det ju alltid bääää Hos mig hade de varit bu men det bror ju på stilen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar