Vad har ni gjort
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Vad har ni gjort

    Med sidan...hittar ingenting ju! Nåväl man vänjer sig väl. Nu är i alla fall jag på väg med tåget hem från jobbresan och efter två intensiva men mycket givande dagar längtar jag hem till barnen och maken och min egen säng. Jobbar i morgon men har ändå lite helgkänsla och efter en mycket intensiv vecka ska det bli skönt med vila.
  2. 1
    Vad har ni gjort Med sidan...hittar ingenting ju! Nåväl man vänjer sig väl. Nu är i alla fall jag på väg med tåget hem från jobbresan och efter två intensiva men mycket givande dagar längtar jag hem till barnen och maken och min egen säng. Jobbar i morgon men har ändå lite helgkänsla och efter en mycket intensiv vecka ska det bli skönt med vila.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Surfar du på mobil? Jag sitter vid stationär dator och ser ingen skillnad.. Har du varit på kurs? Inom vilket område? Här har helgkänslan infunnit sig då både jag och maken är ledig imorgon (och resten av helgen). Har haft en slappardag med långpromenad, långkok, städning och lite lyx i form av shopping, fika och fotvård.
  4. 2
    Surfar du på mobil? Jag sitter vid stationär dator och ser ingen skillnad.. Har du varit på kurs? Inom vilket område? Här har helgkänslan infunnit sig då både jag och maken är ledig imorgon (och resten av helgen). Har haft en slappardag med långpromenad, långkok, städning och lite lyx i form av shopping, fika och fotvård.
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    Jo mobil surfar. Fick tillbaka den i vanligt läge nu.
    Har varit på massa möten. Jättekul men lite trött blir man. Vad skönt med tidig helgstart. Hade tänkt ta ledig men blev kallad på ett möte så den planen sprack. ...
  6. 3
    Jo mobil surfar. Fick tillbaka den i vanligt läge nu.
    Har varit på massa möten. Jättekul men lite trött blir man. Vad skönt med tidig helgstart. Hade tänkt ta ledig men blev kallad på ett möte så den planen sprack. ...
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Tycker det ser rätt okey ut...

    ett steg framåt för sajten.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Tycker det ser rätt okey ut... ett steg framåt för sajten.
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5
    Vanligt läge? Hur?
    Sådant här får jag spunk på! Ser helt rubbat ut och så ser man inte vem som startat tråden.
    Hur kommer man till det vanliga läget??
  10. 5
    Vanligt läge? Hur?
    Sådant här får jag spunk på! Ser helt rubbat ut och så ser man inte vem som startat tråden.
    Hur kommer man till det vanliga läget??
  11. Medlem sedan
    Oct 2014
    #6
    Starta hade ett val mellan mobil o annat. Ser din vy annorlunda ut från datorn med ?
  12. 6
    Starta hade ett val mellan mobil o annat. Ser din vy annorlunda ut från datorn med ?
  13. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #7

    Det skulle inte märkas från vanlig dator

    Enligt IT:s meddelande var det en ändring som var till uteslutande för dem som surfar från mobilen. För mig ser allt ut som vanligt.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  14. 7
    Det skulle inte märkas från vanlig dator Enligt IT:s meddelande var det en ändring som var till uteslutande för dem som surfar från mobilen. För mig ser allt ut som vanligt.
  15. Medlem sedan
    Aug 2013
    #8
    Nå, trådfönstret krymper ihop för varje uppdatering. Det gjorde det inte tidigare.
  16. 8
    Nå, trådfönstret krymper ihop för varje uppdatering. Det gjorde det inte tidigare.
  17. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #9

    Det gör det inte för mig?

    Jag kör varianten där inläggen visas i tråden, inte i ett fönster längst ner på sidan. Om jag laddar om sidan har det inte ändrats. Eller menade du något annat?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  18. 9
    Det gör det inte för mig? Jag kör varianten där inläggen visas i tråden, inte i ett fönster längst ner på sidan. Om jag laddar om sidan har det inte ändrats. Eller menade du något annat?
  19. Medlem sedan
    Aug 2013
    #10
    Jag menar just varianten, där inläggen visas under trådfönstret. När man har postat ett inlägg krymper trådfönstret ihop till en smal remsa.

    (Har f.ö. lämnat ett svar till dig på föregående sida.)
  20. 10
    Jag menar just varianten, där inläggen visas under trådfönstret. När man har postat ett inlägg krymper trådfönstret ihop till en smal remsa.

    (Har f.ö. lämnat ett svar till dig på föregående sida.)
  21. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #11

    OK ,det fungerar för mig

    Jag kör Firefox om det nu har någon betydelse.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  22. 11
    OK ,det fungerar för mig Jag kör Firefox om det nu har någon betydelse.
  23. Medlem sedan
    Aug 2013
    #12
    Det gör jag också, i det här fallet, vilket ju gör det extra gåtfullt.
  24. 12
    Det gör jag också, i det här fallet, vilket ju gör det extra gåtfullt.
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Jag märker ingen skillnad alls. Vad är det du menar har ändrats?
  26. 13
    Jag märker ingen skillnad alls. Vad är det du menar har ändrats?
  27. Medlem sedan
    Oct 2014
    #14
    hemma vid datorn ser allt vanligt ut, det var mobilt jag fick en annan vy.
  28. 14
    hemma vid datorn ser allt vanligt ut, det var mobilt jag fick en annan vy.
  29. Medlem sedan
    Jan 2004
    #15
    Jaha ok. Ja jag surfar bara på datorn när det gäller aff
  30. 15
    Jaha ok. Ja jag surfar bara på datorn när det gäller aff
  31. Medlem sedan
    Aug 2005
    #16
    Tack!
  32. 16
    Tack!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar