Behrang Miri!
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Apr 2014
    #1

    Behrang Miri!

    Ni bara måste följa min nya favorit Behrang på instagram! Han kör en grej som heter Freestylefredag som är så himla rolig. Det går ut på att man ska ge honom ord att rappa på och sen så lägger han upp en video när han har gjort det Jag önskar att jag själv kunde sådant! Man kan ju rimma, men inte rappa
  2. 1
    Behrang Miri! Ni bara måste följa min nya favorit Behrang på instagram! Han kör en grej som heter Freestylefredag som är så himla rolig. Det går ut på att man ska ge honom ord att rappa på och sen så lägger han upp en video när han har gjort det Jag önskar att jag själv kunde sådant! Man kan ju rimma, men inte rappa
  3. Medlem sedan
    Apr 2014
    #2
    Glömde skriva att han heter @behrangmiri_ på Instagram
  4. 2
    Glömde skriva att han heter @behrangmiri_ på Instagram
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Han är himla bra! Det ska bli roligt att se honom i Melodifestivalen! Bara 5 dagar kvar ju
  6. 3
    Han är himla bra! Det ska bli roligt att se honom i Melodifestivalen! Bara 5 dagar kvar ju
  7. Medlem sedan
    Apr 2014
    #4
    Citat Ursprungligen postat av Molles Visa inlägg
    Han är himla bra! Det ska bli roligt att se honom i Melodifestivalen! Bara 5 dagar kvar ju
    Vad tror du om Saade och Måns Zelmerlöv då?
  8. 4
    Citat Ursprungligen postat av Molles Visa inlägg
    Han är himla bra! Det ska bli roligt att se honom i Melodifestivalen! Bara 5 dagar kvar ju
    Vad tror du om Saade och Måns Zelmerlöv då?
  9. Medlem sedan
    Jan 2014
    #5
    Jag tror att de kommer få väldigt många röster! Speciellt nu när man ska rösta via en app, den kommer ju alla kidsen att ha laddat ner och rösta. Och dessutom så kan man rösta gratis. FEM gånger! Helt sjukt enligt mig.
  10. 5
    Jag tror att de kommer få väldigt många röster! Speciellt nu när man ska rösta via en app, den kommer ju alla kidsen att ha laddat ner och rösta. Och dessutom så kan man rösta gratis. FEM gånger! Helt sjukt enligt mig.
  11. Medlem sedan
    Apr 2014
    #6
    Det gick ju bra Ska bli kul att se dem snart igen i andra chansen! Där kommer de gå vidare till final tror jag!
  12. 6
    Det gick ju bra Ska bli kul att se dem snart igen i andra chansen! Där kommer de gå vidare till final tror jag!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar