Arbetsintervju eller vad det heter,
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Arbetsintervju eller vad det heter,

    vad ska jag ha med mig? Gymnasiebetyg? Alltså jag är för sate snart 40!
    På inga jobb har jag behövt liksom visa papper så, betyg och sånt. Nu antar jag att jag kommer behöva mitt examensbevis, fast det har jag inte fått än och examensavdelningen är såååå låååångsamma så kanske ett sånt samlat betygsdokument på nåt sätt? Ett Ladokutdrag?
    Säg nu vad rekryterare vill veta!

    P.s. Ja för jag har tagit examen! De jag gick i samma klass som från början har ju bara varit utexaminerade i sisådär 6 år snart.
  2. 1
    Arbetsintervju eller vad det heter, vad ska jag ha med mig? Gymnasiebetyg? Alltså jag är för sate snart 40!
    På inga jobb har jag behövt liksom visa papper så, betyg och sånt. Nu antar jag att jag kommer behöva mitt examensbevis, fast det har jag inte fått än och examensavdelningen är såååå låååångsamma så kanske ett sånt samlat betygsdokument på nåt sätt? Ett Ladokutdrag?
    Säg nu vad rekryterare vill veta!

    P.s. Ja för jag har tagit examen! De jag gick i samma klass som från början har ju bara varit utexaminerade i sisådär 6 år snart.
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2
    Ett utdrag ifrån Ladok brukar räcka innan man har fått sitt examensbevis. Dom vet att det kan ta lite tid...... Gymnasiebetyg var det längesen jag hade med mig. Håller alla tummar jag har för intervjun! Vad är det för jobb?
  4. 2
    Ett utdrag ifrån Ladok brukar räcka innan man har fått sitt examensbevis. Dom vet att det kan ta lite tid...... Gymnasiebetyg var det längesen jag hade med mig. Håller alla tummar jag har för intervjun! Vad är det för jobb?
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Ladokutdrag räckte för mig (fast för mig var det även legitimation de/jag väntade på) rekryterare brukar vara insatta i att man ofta inte får de fullständiga bevisen/pappren direkt.

    Grattis hörru!!
  6. 3
    Ladokutdrag räckte för mig (fast för mig var det även legitimation de/jag väntade på) rekryterare brukar vara insatta i att man ofta inte får de fullständiga bevisen/pappren direkt.

    Grattis hörru!!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Ja, visst borde det räcka? Jag har sökt som utredande socialsekreterare på barn och familj, vilket aaalla bara: ooo det är det VÄRSTA man kan göra.
  8. 4
    Ja, visst borde det räcka? Jag har sökt som utredande socialsekreterare på barn och familj, vilket aaalla bara: ooo det är det VÄRSTA man kan göra.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Tack!
    Ja, det borde ju räcka, och nu har jag mailat kursföreståndaren och hetsat lite eftersom det nu står att jag är underkänd på sista kursen. Det utdraget vill jag ju ente! visa.
  10. 5
    Tack!
    Ja, det borde ju räcka, och nu har jag mailat kursföreståndaren och hetsat lite eftersom det nu står att jag är underkänd på sista kursen. Det utdraget vill jag ju ente! visa.
  11. Medlem sedan
    Nov 2000
    #6
    Näääää, det tror jag inte alls är det värsta man kan göra! LYCKA TILL!!!!!!!!!
  12. 6
    Näääää, det tror jag inte alls är det värsta man kan göra! LYCKA TILL!!!!!!!!!
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Jag kan nog förstå det
  14. 7
    Jag kan nog förstå det
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Grattis till examen Socionom eller?
  16. 8
    Grattis till examen Socionom eller?
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    Tack! Och ja, några år efter att de andra i min klass tog sin examen.
  18. 9
    Tack! Och ja, några år efter att de andra i min klass tog sin examen.
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Jaja men bättre sent än aldrig
  20. 10
    Jaja men bättre sent än aldrig
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar