Helt ytligt om färg (frågor)
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Helt ytligt om färg (frågor)

    Har du något plagg i färgen korall?
    Har du något puderrosa plagg?
    Vilken färg tycker du bäst om att ha på dig?
    Vilken färg tycker du saknas i klädbutikerna?

    (jag var liksom på en shoppingrunda idag och hittade ingenting jag ville ha. Ja det var ren nöjesshopping)



  2. 1
    Helt ytligt om färg (frågor) Har du något plagg i färgen korall?
    Har du något puderrosa plagg?
    Vilken färg tycker du bäst om att ha på dig?
    Vilken färg tycker du saknas i klädbutikerna?

    (jag var liksom på en shoppingrunda idag och hittade ingenting jag ville ha. Ja det var ren nöjesshopping)
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Hm, jag inser att jag inte ens är helt hundra på vilken färg korall är. Lite blåaktig va? Nej det har jag nog inte. Jag har en ljusblå t-shirt, men jag tror inte den skulle kallas korall.
    Puderrosa,,,vad är skillnaden mot annan rosa? Gud så dålig jag är på färger
    Jag har en träningströja som är ceriserosa, men det är nog en skarpare nyans än puderrosa va? Så nej jag har inget puderrosa heller.

    Jag går oftast i mörka färger, svart, mörkblått, grått. Dels tycker jag att det är praktiskt, allt matchar. Men jag tycker också att det är snyggt, jag trivs i det.
  4. 2
    Hm, jag inser att jag inte ens är helt hundra på vilken färg korall är. Lite blåaktig va? Nej det har jag nog inte. Jag har en ljusblå t-shirt, men jag tror inte den skulle kallas korall.
    Puderrosa,,,vad är skillnaden mot annan rosa? Gud så dålig jag är på färger
    Jag har en träningströja som är ceriserosa, men det är nog en skarpare nyans än puderrosa va? Så nej jag har inget puderrosa heller.

    Jag går oftast i mörka färger, svart, mörkblått, grått. Dels tycker jag att det är praktiskt, allt matchar. Men jag tycker också att det är snyggt, jag trivs i det.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Jo jag har en korallfärgad bikini. När jag döptes hade jag en korallfärgad blus en det var 25 år sedan och den finns inte kvar.

    Puderrosa... Jo det har jag, en tunnare stickad tröja,

    Jag gillar svart eller denimblått tillsammans med nåt mer färgglatt som orange, röd eller vinrött t ex.

    Jag saknar nog ingen färg, men jag saknar enfärgat. Det är ju mönster på typ allting!
  6. 3
    Jo jag har en korallfärgad bikini. När jag döptes hade jag en korallfärgad blus en det var 25 år sedan och den finns inte kvar.

    Puderrosa... Jo det har jag, en tunnare stickad tröja,

    Jag gillar svart eller denimblått tillsammans med nåt mer färgglatt som orange, röd eller vinrött t ex.

    Jag saknar nog ingen färg, men jag saknar enfärgat. Det är ju mönster på typ allting!
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Korall ligger nog mittemellan orange-rosa-aprikos typ.

    Puderrosa är ju en ljus gammeldagsrosa typ
  8. 4
    Korall ligger nog mittemellan orange-rosa-aprikos typ.

    Puderrosa är ju en ljus gammeldagsrosa typ
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5
    Lite som jag då, fast jag hittar nästan aldrig plaggen som är skarpa i färgen och då blir det mycket helsvart
  10. 5
    Lite som jag då, fast jag hittar nästan aldrig plaggen som är skarpa i färgen och då blir det mycket helsvart
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Ja visst ja, korall är ju inte alls blå. Haha ja jag sa ju att jag är dålig på färger
    Nej då äger jag definitivt inget korallfärgat plagg
    Och nä, inget puderrosa heller då
  12. 6
    Ja visst ja, korall är ju inte alls blå. Haha ja jag sa ju att jag är dålig på färger
    Nej då äger jag definitivt inget korallfärgat plagg
    Och nä, inget puderrosa heller då
  13. Medlem sedan
    Oct 2014
    #7
    Har du något plagg i färgen korall?
    -japp två sommarklänning, en som köpts till ett dop och en till ett bröllop. Över 10 år gamla och används varje sommar! Har också två blusar i den nyansen.

    Har du något puderrosa plagg?
    -japp det med, en sommarklänning och och tre blusar.

    Vilken färg tycker du bäst om att ha på dig?
    -rött!

    Vilken färg tycker du saknas i klädbutikerna?
    -kanske mer röda kläder ?
  14. 7
    Har du något plagg i färgen korall?
    -japp två sommarklänning, en som köpts till ett dop och en till ett bröllop. Över 10 år gamla och används varje sommar! Har också två blusar i den nyansen.

    Har du något puderrosa plagg?
    -japp det med, en sommarklänning och och tre blusar.

    Vilken färg tycker du bäst om att ha på dig?
    -rött!

    Vilken färg tycker du saknas i klädbutikerna?
    -kanske mer röda kläder ?
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8
    har inget i korall eller puderrosa,vanligt rosa har jag en ärvd blus

    tycker om att ha marinblått

    saknas? hmm förut tyckte jag alltid att "mina" färger saknades, det var ofta mycket jord- / naturfärger, som jag inte kan ha alls om jag inte ska se dödssjuk ut, numera hinner jag inte ens irritera mig på färgerna, eftersom jag redan tröttnat när jag inser att alla plagg är så himla sladdriga
  16. 8
    har inget i korall eller puderrosa,vanligt rosa har jag en ärvd blus

    tycker om att ha marinblått

    saknas? hmm förut tyckte jag alltid att "mina" färger saknades, det var ofta mycket jord- / naturfärger, som jag inte kan ha alls om jag inte ska se dödssjuk ut, numera hinner jag inte ens irritera mig på färgerna, eftersom jag redan tröttnat när jag inser att alla plagg är så himla sladdriga
  17. Medlem sedan
    Aug 2013
    #9
    1. Vet inte ens vad färgen korall innebär. Turkos? I så fall - nej.
    2. Nej, haha.
    3. Blått och khaki är väl det jag trivs bäst med.
    3. Vet inte, men jag tycker utbudet ofta följer modet alldeles för slaviskt.
  18. 9
    1. Vet inte ens vad färgen korall innebär. Turkos? I så fall - nej.
    2. Nej, haha.
    3. Blått och khaki är väl det jag trivs bäst med.
    3. Vet inte, men jag tycker utbudet ofta följer modet alldeles för slaviskt.
  19. Medlem sedan
    Dec 2005
    #10
    Gult är säsongens khaki, visste du det?
  20. 10
    Gult är säsongens khaki, visste du det?
  21. Medlem sedan
    Dec 2005
    #11
    Menar du att modet är sladdrigt just nu?
  22. 11
    Menar du att modet är sladdrigt just nu?
  23. Medlem sedan
    Dec 2005
    #12
    Röda plagg brukar man kunna hitta men nu fanns det mästan inte några alls. Gillar också rött men på våren vill jag ha grönt, gult, orange och blått
  24. 12
    Röda plagg brukar man kunna hitta men nu fanns det mästan inte några alls. Gillar också rött men på våren vill jag ha grönt, gult, orange och blått
  25. Medlem sedan
    Dec 2005
    #13
    Du är lite som min sambo. Han vet knappt vad petrol är
  26. 13
    Du är lite som min sambo. Han vet knappt vad petrol är
  27. Medlem sedan
    Jul 2003
    #14
    Just nu som i de sista 20 åren, eller så Nja, det har nog varit det en längre tid och just nu har jag rätt dålig koll på modet ska jag erkänna, eftersom jag varken läser modetidningar, går i affärer mer än absolut nödvändigt och inte läser den typen av bloggar heller.
  28. 14
    Just nu som i de sista 20 åren, eller så Nja, det har nog varit det en längre tid och just nu har jag rätt dålig koll på modet ska jag erkänna, eftersom jag varken läser modetidningar, går i affärer mer än absolut nödvändigt och inte läser den typen av bloggar heller.
  29. Medlem sedan
    Aug 2005
    #15
    Har något sommarplagg i korall. Jag gillar den färgen och den klär mig

    Har tre puderrosa plagg. Ett par byxor och en kofta och en tröja. De sistnämnda jobbar jag i, för de är lite urtvättade och noppiga.

    Har ingen speciell färg jag gillar att ha på mig. Jo, möjligtvis grön, annars är det rätt lika vad jag tycker om färger.

    Ingen aning om vad som saknas.
  30. 15
    Har något sommarplagg i korall. Jag gillar den färgen och den klär mig

    Har tre puderrosa plagg. Ett par byxor och en kofta och en tröja. De sistnämnda jobbar jag i, för de är lite urtvättade och noppiga.

    Har ingen speciell färg jag gillar att ha på mig. Jo, möjligtvis grön, annars är det rätt lika vad jag tycker om färger.

    Ingen aning om vad som saknas.
  31. Medlem sedan
    Oct 2014
    #16
    tänkte klicka hem de gula blommiga militärkängorna men hejdade mig och köpte de mer blå/ gråa i stället!
  32. 16
    tänkte klicka hem de gula blommiga militärkängorna men hejdade mig och köpte de mer blå/ gråa i stället!
  33. Medlem sedan
    Jan 2004
    #17
    Petrol? Mörkt blå va?
  34. 17
    Petrol? Mörkt blå va?
  35. Salander
    #18
    Korall passar jag inte alls i nej. Jag har en del väldigt ljust rosa tröjor och koftor, kanske klassas de som puderrosa men jag tycker de är lite varmare.
    Jag passar bäst i vissa gröna nyanser och röda.
    Klädbutik var längesedan jag var i, men senast köpte jag en rosa kofta
  36. 18
    Korall passar jag inte alls i nej. Jag har en del väldigt ljust rosa tröjor och koftor, kanske klassas de som puderrosa men jag tycker de är lite varmare.
    Jag passar bäst i vissa gröna nyanser och röda.
    Klädbutik var längesedan jag var i, men senast köpte jag en rosa kofta
  37. Medlem sedan
    Dec 2005
    #19
    Med en dragning åt grönt
  38. 19
    Med en dragning åt grönt
  39. Medlem sedan
    Dec 2005
    #20
    Jag drog igenom alla butikerna på stora köpcentrat idag men hittade inget intressant. Skulle vilja ha något vårigt till nästa helg men jag har ju så jag klarar mig i garderoben.
  40. 20
    Jag drog igenom alla butikerna på stora köpcentrat idag men hittade inget intressant. Skulle vilja ha något vårigt till nästa helg men jag har ju så jag klarar mig i garderoben.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar