priser hos vetrinär
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    priser hos vetrinär

    Dags för veterinärbesök, behövs vaccin och titta på tänder. Men det lär ju inte täckas av försäkringen, så då blir ju priset intressant. Har hört att vetrinärpriserna stigit väldigt, att det är de stora bolagen som drivit på den utvecklingen.

    Vad är er erfarenhet, har det blivit dyrare? Har ni bytt veterinär pga det,eller i alla fall börjar jämföra?
  2. 1
    priser hos vetrinär Dags för veterinärbesök, behövs vaccin och titta på tänder. Men det lär ju inte täckas av försäkringen, så då blir ju priset intressant. Har hört att vetrinärpriserna stigit väldigt, att det är de stora bolagen som drivit på den utvecklingen.

    Vad är er erfarenhet, har det blivit dyrare? Har ni bytt veterinär pga det,eller i alla fall börjar jämföra?
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Jag var med vår kanin till veterinär och dom skulle operera bort gaddarna samt slipa framtänderna. Jag lämnade in honom vid 8-tiden på morgonen och fick hämta honom vid 15.30-tiden, priset inkluderade sövning, operation samt intensivvård efter då han inte mådde bra, 2 500 kr ett helt ok pris tycker jag, ingen försäkring.
  4. 2
    Jag var med vår kanin till veterinär och dom skulle operera bort gaddarna samt slipa framtänderna. Jag lämnade in honom vid 8-tiden på morgonen och fick hämta honom vid 15.30-tiden, priset inkluderade sövning, operation samt intensivvård efter då han inte mådde bra, 2 500 kr ett helt ok pris tycker jag, ingen försäkring.
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Det var inte blodigt. Och även med försäkring, själrisken är ju nästan uppe i den summan, så det gör inte så stor skilnad.
    Var du hos en privat veterinär, eller hos någon av de stora sjukhusen?
  6. 3
    Det var inte blodigt. Och även med försäkring, själrisken är ju nästan uppe i den summan, så det gör inte så stor skilnad.
    Var du hos en privat veterinär, eller hos någon av de stora sjukhusen?
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    Privat, googla på årets veterinär 2014, så kommer rätt upp, en mycket kompetent kvinna som är expert på smådjur.
  8. 4
    Privat, googla på årets veterinär 2014, så kommer rätt upp, en mycket kompetent kvinna som är expert på smådjur.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar