Aktivitet idag
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Aktivitet idag

    Maken och jag var iväg på öppet hus på ambulansstationen idag, det var trevligt att se hur det ser ut lite närmare. Dom visade upp lite olika händelseförlopp, bla visade dom vad dom gjorde vid larm om plötsligt hjärtstopp, maken tyckte det var lite jobbigt för då kom det tillbaka vad han varit med om.

    Men efteråt pratade vi med den killen som pratade och förklarade vad som gjordes och då berättade vi vad som hänt maken och då visade sig det att han cyklade samma lopp när det hände, dock startade han senare och kom efter att helikoptern redan landat. Var jätte intressant att höra vad han sett och hört där vid olycksplatsen.
    Men jag tror att det var bra att maken var iväg och fick titta.
  2. 1
    Aktivitet idag Maken och jag var iväg på öppet hus på ambulansstationen idag, det var trevligt att se hur det ser ut lite närmare. Dom visade upp lite olika händelseförlopp, bla visade dom vad dom gjorde vid larm om plötsligt hjärtstopp, maken tyckte det var lite jobbigt för då kom det tillbaka vad han varit med om.

    Men efteråt pratade vi med den killen som pratade och förklarade vad som gjordes och då berättade vi vad som hänt maken och då visade sig det att han cyklade samma lopp när det hände, dock startade han senare och kom efter att helikoptern redan landat. Var jätte intressant att höra vad han sett och hört där vid olycksplatsen.
    Men jag tror att det var bra att maken var iväg och fick titta.
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Oj, vilken slump!...
    Men ja, bra, det tror jag också. Ett steg i bearbetningen, kan jag tänka mig.
  4. 2
    Oj, vilken slump!...
    Men ja, bra, det tror jag också. Ett steg i bearbetningen, kan jag tänka mig.
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    har din man träffat någon av dem som "jobbade" med honom?
    Jag möter i bland patienter som söker upp någon som varit med dem i den akuta situationen och upplever att det är dem till stor nytta och även glädje att få ta del av sin situation mer på detalj och få ett ansikte.
  6. 3
    har din man träffat någon av dem som "jobbade" med honom?
    Jag möter i bland patienter som söker upp någon som varit med dem i den akuta situationen och upplever att det är dem till stor nytta och även glädje att få ta del av sin situation mer på detalj och få ett ansikte.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    Jo, han eller vi samt de två som gav hjärt-lungräddning initialt var upp på ambulansstationen och träffade både personalen på ambulansen och helikoptern. En jättebra bearbetning för honom att få höra hur det gick till.
  8. 4
    Jo, han eller vi samt de två som gav hjärt-lungräddning initialt var upp på ambulansstationen och träffade både personalen på ambulansen och helikoptern. En jättebra bearbetning för honom att få höra hur det gick till.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar