Allvarligt, är det inte en gåva med ungd
Ordet är fritt
  1. Kerstimärta
    #1

    Allvarligt, är det inte en gåva med ungd

    omar?

    Nu sitter 5 sjuttonåringar i vårt uterum och där ska de husera tills söndag eftermiddag. Vi åt nyss middag allihopa och det känns som en gåva att de sitter med oss gamlingar och äter.

    Hoppas ni har en härlig helg på ingång.
  2. 1
    Allvarligt, är det inte en gåva med ungd omar?

    Nu sitter 5 sjuttonåringar i vårt uterum och där ska de husera tills söndag eftermiddag. Vi åt nyss middag allihopa och det känns som en gåva att de sitter med oss gamlingar och äter.

    Hoppas ni har en härlig helg på ingång.
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2
    Låter alldeles underbart!!

    Jag har en ledig helg framför mig, men båda mina gullungar hemma. Känns SÅ skönt att ha båda på samma ställe! Ikväll är det lite allmänt fredagsmys som gäller, sen får vi se vad vi gör resten av helgen. Jag njuter av deras sällskap oavsett om vi hittar på något skoj eller bara sitter hemma.
  4. 2
    Låter alldeles underbart!!

    Jag har en ledig helg framför mig, men båda mina gullungar hemma. Känns SÅ skönt att ha båda på samma ställe! Ikväll är det lite allmänt fredagsmys som gäller, sen får vi se vad vi gör resten av helgen. Jag njuter av deras sällskap oavsett om vi hittar på något skoj eller bara sitter hemma.
  5. Kerstimärta
    #3
    Oj vad mysigt!

    Så skönt med barnen hemma!!
  6. 3
    Oj vad mysigt!

    Så skönt med barnen hemma!!
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Jag ska inte klaga..

    ledigt, man slipper passa tider och kan sova när man vill och hur länge man vill. Jag vill inte bli gammal men fy farao vad gött att få bli pensionär och ta dagen som den kommer. Slippa allt vad jobb heter.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Jag ska inte klaga.. ledigt, man slipper passa tider och kan sova när man vill och hur länge man vill. Jag vill inte bli gammal men fy farao vad gött att få bli pensionär och ta dagen som den kommer. Slippa allt vad jobb heter.
  9. Kerstimärta
    #5
    Här är det uppstigning klockan 11 på helgdagarna för mig. Maken stiger alltid upp före 0900 och jag vill äta frunch med honom. Så vi har förhandlat att han väntar tills 11 innan han äter.

    Jag älskar när man kan ta dagen som den kommer!
  10. 5
    Här är det uppstigning klockan 11 på helgdagarna för mig. Maken stiger alltid upp före 0900 och jag vill äta frunch med honom. Så vi har förhandlat att han väntar tills 11 innan han äter.

    Jag älskar när man kan ta dagen som den kommer!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar