Mary T , nu ger jag upp!
Ordet är fritt
  1. Gretah
    #1

    Mary T , nu ger jag upp!

    Jag skulle bifoga en bild på en tavla som hänger på väggen mittemot min säng. Den föreställer en massa höns
    Men jag får inte ner storleken och jag vet inte hur man gör i en padda. Men jag blev så glad när jag i morse för första gången upptäckte vad det faktiskt var för motiv.
  2. 1
    Mary T , nu ger jag upp! Jag skulle bifoga en bild på en tavla som hänger på väggen mittemot min säng. Den föreställer en massa höns
    Men jag får inte ner storleken och jag vet inte hur man gör i en padda. Men jag blev så glad när jag i morse för första gången upptäckte vad det faktiskt var för motiv.
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Nu kom jag på något! Jag har ju en jättefin tavla i källaren som jag tänkt på MaryT när jag sett. Också med höns med i motivet
  4. 2
    Nu kom jag på något! Jag har ju en jättefin tavla i källaren som jag tänkt på MaryT när jag sett. Också med höns med i motivet
  5. Gretah
    #3
    Nämen! Kanske du kan lyckas bättre med din tavla och lägga ut och visa?
  6. 3
    Nämen! Kanske du kan lyckas bättre med din tavla och lägga ut och visa?
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Nämen åh, vad gulligt! Ja, både tavlan (alla hönstavlor är gulliga ) och av dig att tänka på mig!
    Höns är verkligen fina, även estetiskt sett tycker jag .

    Krya på dig, vill jag säga också!
  8. 4
    Nämen åh, vad gulligt! Ja, både tavlan (alla hönstavlor är gulliga ) och av dig att tänka på mig!
    Höns är verkligen fina, även estetiskt sett tycker jag .

    Krya på dig, vill jag säga också!
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    I källaren?? Är du galen, människa? Sånt fint ska hänga framme
  10. 5
    I källaren?? Är du galen, människa? Sånt fint ska hänga framme
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar