...... att vi lagt ner tid och kosing på att få altanen hyfsat snygg till mitt 40-årsfirande i helgen och vilken tur att jag fixat lite aktiviteter ute i trädgården eftersom vi lär vara ute himla mycket! Not... Ahja, det gör inget om det regnar. Vi har hyfsad plats inomhus också, och jag har ett par små grejer man kan pyssla med om inte bara "äta, dricka och snacka skit" räcker (As if... Vi är ju trots allt släkt resp. vänner)

Det är bara att hoppas att förberedelsern går bra. Tajmingen med operationen av armen var klart godkänd, jag kan ännu inte göra allting men nästan... Givetvis pajjar i stället mitt dåliga knä som fock skött sig rätt bra det senaste halvåret. Tills idag när jag vrider på nåt sätt och det säger Pang! Hörde ni skåningar en oförklarlig smäll runt femsnåret i eftermiddags så var det nog mitt knä ni hörde! Så ni vet. Inget ryskt anfall eller nåt. Än... I alla fall, efter en halvtimmes hängande inne på Åhléns kunde jag till slut ta mig hem åtminstone. Och hoppas på det bästa. Såede!!

Hörrni, jag vill ha tips på goda ekologiska röda viner på Systembolaget! Pris? Tja gärna max hundringen. Och ge gärna en liten beskrivning a la Carl-Jan... Jag har provat en hel del men vill fortsätta utforska sortimentet.