Resa inom Sverige
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Resa inom Sverige

    Om ni får välja en drömresa inom Sverige, en långhelg, vart skulle ni åka då och vad skulle ni vilja göra på den resan?
  2. 1
    Resa inom Sverige Om ni får välja en drömresa inom Sverige, en långhelg, vart skulle ni åka då och vad skulle ni vilja göra på den resan?
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Jag skulle nog åka till vårt favvoställe - den lilla stugan på den lilla ön i den lilla sjön i norra Värmland!
    Gärna bara jag och sambon (sonen vill nog inte följa med ändå ty där finns inget internet ). Eller med ett par vänner.

    Men det finns många fler ställen i Sverige som jag också gärna besöker
    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  4. 2
    Jag skulle nog åka till vårt favvoställe - den lilla stugan på den lilla ön i den lilla sjön i norra Värmland!
    Gärna bara jag och sambon (sonen vill nog inte följa med ändå ty där finns inget internet ). Eller med ett par vänner.

    Men det finns många fler ställen i Sverige som jag också gärna besöker
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Jag skulle gärna spendera en långhelg i släktens sommarstuga på Västkusten med bara maken. De vanligaste ljuden är från båtmotorer, fåglar och badande människor och på morgonen kan man vakna av vågornas skvalp. Tillvaron är helt stressfri och naturen underbar.
  6. 3
    Jag skulle gärna spendera en långhelg i släktens sommarstuga på Västkusten med bara maken. De vanligaste ljuden är från båtmotorer, fåglar och badande människor och på morgonen kan man vakna av vågornas skvalp. Tillvaron är helt stressfri och naturen underbar.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Inte en susning..

    vad vet knappt vad som finns i riket men jag säger Treriksröset då bara för att säga nåt. Fast det kanske är lite långt för en weekend förstås.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Inte en susning.. vad vet knappt vad som finns i riket men jag säger Treriksröset då bara för att säga nåt. Fast det kanske är lite långt för en weekend förstås.
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5
    Vi gör tre resor inom sverige i sommar, åker en sväng till kolmården ,Dalarna och fjällen (kebnekaise)

    Fjällvandring är min absoluta favorit, men just nu är jag sugen på bohuslän också
  10. 5
    Vi gör tre resor inom sverige i sommar, åker en sväng till kolmården ,Dalarna och fjällen (kebnekaise)

    Fjällvandring är min absoluta favorit, men just nu är jag sugen på bohuslän också
  11. Pyssling
    #6
    Då skulle jag vilja åka till Simrishamn, bo på hotell Svea, äta på mysiga restauranger och göra utflykter runt om Österlen
  12. 6
    Då skulle jag vilja åka till Simrishamn, bo på hotell Svea, äta på mysiga restauranger och göra utflykter runt om Österlen
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7
    Är inte så intresserad av att resa inom Sverige, reser hellre söderut. Men om jag skulle väla någonstans i Sverige skulle jag vilja se fjäll, renar, kebnekaise, midnattssol och sånt :-)
  14. 7
    Är inte så intresserad av att resa inom Sverige, reser hellre söderut. Men om jag skulle väla någonstans i Sverige skulle jag vilja se fjäll, renar, kebnekaise, midnattssol och sånt :-)
  15. Medlem sedan
    Jun 2004
    #8
    Och om vår älskade släktstuga i Sandared funnits kvar hade jag velat åka dit mest.
  16. 8
    Och om vår älskade släktstuga i Sandared funnits kvar hade jag velat åka dit mest.
  17. MyFirefly
    #9
    Långt eller ej beror ju såklart på varifrån man utgår.
  18. 9
    Långt eller ej beror ju såklart på varifrån man utgår.
  19. Medlem sedan
    Nov 2008
    #10
    Samma här.
  20. 10
    Samma här.
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11

    Vågar du inte skriva..

    under ditt originalnick?
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  22. 11
    Vågar du inte skriva.. under ditt originalnick?
  23. MyFirefly
    #12
    På tal om beteenden som gör att folk inte vill vara här.
  24. 12
    På tal om beteenden som gör att folk inte vill vara här.
  25. Medlem sedan
    May 2004
    #13

    Du är välkommen att skriva här men..

    detta var lite väl genomskinligt.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  26. 13
    Du är välkommen att skriva här men.. detta var lite väl genomskinligt.
  27. MyFirefly
    #14
    Vad hade din otrevlighet med ämnet att göra?
  28. 14
    Vad hade din otrevlighet med ämnet att göra?
  29. Medlem sedan
    May 2004
    #15

    Jag försker inte vara..

    otrevlig på något sätt men jag tycker det var väldigt genomskinligt denna gången.

    Du får jättegärna skriva till mig om du vill men var då rak och seriös istället. Starta någon kul tråd eller eller kanske en enkät så vi får lite fart på sajten istället.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  30. 15
    Jag försker inte vara.. otrevlig på något sätt men jag tycker det var väldigt genomskinligt denna gången.

    Du får jättegärna skriva till mig om du vill men var då rak och seriös istället. Starta någon kul tråd eller eller kanske en enkät så vi får lite fart på sajten istället.
  31. MyFirefly
    #16
    Det var ju varken nåt krokigt eller oseriöst.

    Som sagt, på tal om att skrämma bort folk.
  32. 16
    Det var ju varken nåt krokigt eller oseriöst.

    Som sagt, på tal om att skrämma bort folk.
  33. Medlem sedan
    May 2004
    #17

    Ok, tråkigt..

    att du upplever det så, jag beklagar.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  34. 17
    Ok, tråkigt.. att du upplever det så, jag beklagar.
  35. Medlem sedan
    Aug 2006
    #18
    Sant
  36. 18
    Sant
  37. Medlem sedan
    Aug 2006
    #19
    Visst är det intressant? På nåt sätt...
  38. 19
    Visst är det intressant? På nåt sätt...
  39. Medlem sedan
    Aug 2006
    #20
    Det låter härligt!

    Jag reser gärna i Sverige, och våldgästar folk jag känner för att få sällskap och billigt boende
  40. 20
    Det låter härligt!

    Jag reser gärna i Sverige, och våldgästar folk jag känner för att få sällskap och billigt boende
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar