Dagens stora händelse:
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Dagens stora händelse:

    Till slut ska sista steget i fibernätsdragningen ske, Empower kommer och borrar och drar in kabeln i huset och ansluter "dosan". Sen flyr jag fältet och låter maken testa det tekniska, mitt tålamod om det inte fungerar som jag vill på studs saknas just nu Han får ringa när allt är klart... Så jag kanske får hitta övernattning nånstanns

    Vad är The Big Thing hos er idag?
  2. 1
    Dagens stora händelse: Till slut ska sista steget i fibernätsdragningen ske, Empower kommer och borrar och drar in kabeln i huset och ansluter "dosan". Sen flyr jag fältet och låter maken testa det tekniska, mitt tålamod om det inte fungerar som jag vill på studs saknas just nu Han får ringa när allt är klart... Så jag kanske får hitta övernattning nånstanns

    Vad är The Big Thing hos er idag?
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Öh.., vikta saker...? Hm, sak ta mej och betala räkningarna. Hämta lite ved. Tycker synd om småkrypen som gjömt sej i veden. Mer en filosofikst fråga än viktig sak.

    Äh, idag är det väldigt oviktigt, det mesta. Städa en garderob, kanske..?
  4. 2
    Öh.., vikta saker...? Hm, sak ta mej och betala räkningarna. Hämta lite ved. Tycker synd om småkrypen som gjömt sej i veden. Mer en filosofikst fråga än viktig sak.

    Äh, idag är det väldigt oviktigt, det mesta. Städa en garderob, kanske..?
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    The big thing hos oss är att vi ska fira maken idag. Han fyller egentligen imorgon men vi har bröllopsdag samma dag som han fyller och i år firar vi silverbröllop och ska gå på restaurang så vi kör makens kalas idag
  6. 3
    The big thing hos oss är att vi ska fira maken idag. Han fyller egentligen imorgon men vi har bröllopsdag samma dag som han fyller och i år firar vi silverbröllop och ska gå på restaurang så vi kör makens kalas idag
  7. Gretah
    #4
    Jag känner att jag i mitt arma huvud har fler än en big thing för idag. Såna där saker som stör liksom.
    En är att vänta på en köpare till en grej jag sålt och en annan är att smått irritera mej över en såld sak på tradera där jag inte får kontakt med köparen och heller inga pengar och nu såg jag på hennes sida att hon fått negativt förut för just detta Sånt gör mej sur.
    Sen hittade jag en waran på golvet, ja medicinen alltså och nu har jag ångest över att jag ska ha missat munnen vid nåt waranintag så att medicinen hamnat i kläderna för att sen hamna på golvet och då undrar jag hur dum i huvudet jag är isåfall om jag missat munnen?!?
  8. 4
    Jag känner att jag i mitt arma huvud har fler än en big thing för idag. Såna där saker som stör liksom.
    En är att vänta på en köpare till en grej jag sålt och en annan är att smått irritera mej över en såld sak på tradera där jag inte får kontakt med köparen och heller inga pengar och nu såg jag på hennes sida att hon fått negativt förut för just detta Sånt gör mej sur.
    Sen hittade jag en waran på golvet, ja medicinen alltså och nu har jag ångest över att jag ska ha missat munnen vid nåt waranintag så att medicinen hamnat i kläderna för att sen hamna på golvet och då undrar jag hur dum i huvudet jag är isåfall om jag missat munnen?!?
  9. Medlem sedan
    Jan 2009
    #5
    Här är det mest mindre händelser som sker. Funderar på om jag ska vara snäll eller elak, eller bara lite mitt emellan mot en kille som raggade på mig trots att han tydligen är sambo.

    Mest sannolikt kommer jag bara låta honom våndas genom att inte svara på hans sms. Om jag vill vara elak skriver jag att jag inte kan träffa honom och fika men att jag skickar ett vykort så får han våndas lite mer. Men sannolikt är han inte ens värd besväret med ett sånt sms.

    Ska ta en uppfriskande promenad med vänner om en stund. :-)
    Ha det gott!
  10. 5
    Här är det mest mindre händelser som sker. Funderar på om jag ska vara snäll eller elak, eller bara lite mitt emellan mot en kille som raggade på mig trots att han tydligen är sambo.

    Mest sannolikt kommer jag bara låta honom våndas genom att inte svara på hans sms. Om jag vill vara elak skriver jag att jag inte kan träffa honom och fika men att jag skickar ett vykort så får han våndas lite mer. Men sannolikt är han inte ens värd besväret med ett sånt sms.

    Ska ta en uppfriskande promenad med vänner om en stund. :-)
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Han har säkert ett öppet förhållande med sambon ska du se. Eller så ska de separera, det är bara för barnens skull han inte gjort slut än. Eller nåt sånt
  12. 6
    Han har säkert ett öppet förhållande med sambon ska du se. Eller så ska de separera, det är bara för barnens skull han inte gjort slut än. Eller nåt sånt
  13. Medlem sedan
    Nov 2000
    #7
    Dagens stora händelse här är att jag har klippt av mig håret! Ifrån långhårig till korthårig. Mitt numera rätt tunna hår ser inte vetigt ut när det började bli så pass långt, så nu rök alltihop. Sjukt nöjd!!
  14. 7
    Dagens stora händelse här är att jag har klippt av mig håret! Ifrån långhårig till korthårig. Mitt numera rätt tunna hår ser inte vetigt ut när det började bli så pass långt, så nu rök alltihop. Sjukt nöjd!!
  15. Medlem sedan
    Nov 2008
    #8
    Inga big things idag... måste bara göra lite ärenden, betala räkningar och sedan har jag två stora paket att packa ihop med grejer som jag ska skicka till familjer genom Giving People. Så jag ska handla lite till det tänkte jag. Schampo, tandkräm, tamponger och lite sånt.
  16. 8
    Inga big things idag... måste bara göra lite ärenden, betala räkningar och sedan har jag två stora paket att packa ihop med grejer som jag ska skicka till familjer genom Giving People. Så jag ska handla lite till det tänkte jag. Schampo, tandkräm, tamponger och lite sånt.
  17. Medlem sedan
    Apr 2001
    #9
    Vi har ätit med min pappas nyfunne bror. Pappa blev adopterad som barn och har som sjuttioåring lyckats snoka rätt på delar av sin ursprungsfamilj.

    Det var fascinerande att sitta och titta på två äldre män som delade en kort tid tillsammans som barn och ändå är så vansinnigt lika. Två riktiga monologfarbröder. Ja jösses.

    Annars tror jag att det största är väl att rensa all svamp sonen och jag hittade i går. DET var stort, att kunna gå i skogen igen.
  18. 9
    Vi har ätit med min pappas nyfunne bror. Pappa blev adopterad som barn och har som sjuttioåring lyckats snoka rätt på delar av sin ursprungsfamilj.

    Det var fascinerande att sitta och titta på två äldre män som delade en kort tid tillsammans som barn och ändå är så vansinnigt lika. Två riktiga monologfarbröder. Ja jösses.

    Annars tror jag att det största är väl att rensa all svamp sonen och jag hittade i går. DET var stort, att kunna gå i skogen igen.
  19. Medlem sedan
    Apr 2001
    #10
    Får man se något fint foto kanske
  20. 10
    Får man se något fint foto kanske
  21. Medlem sedan
    Nov 1999
    #11
    Big thing... Måste vara att det blir middag på restaurang med en hel drös med folk ikväll. Brorsan med familj är och hälsa på för att deras son är på Liverpool Academy här i stan, vilket innebär att vi har rena rama lägret hemma i huset

    Jag passar på att träna innan dess, men annars är det same old, same old. Andra jobbveckan startade idag.
  22. 11
    Big thing... Måste vara att det blir middag på restaurang med en hel drös med folk ikväll. Brorsan med familj är och hälsa på för att deras son är på Liverpool Academy här i stan, vilket innebär att vi har rena rama lägret hemma i huset

    Jag passar på att träna innan dess, men annars är det same old, same old. Andra jobbveckan startade idag.
  23. Medlem sedan
    Nov 2000
    #12
    Det kan man få! Men hur gör man för att lägga upp en bild här? Brukar aldrig funka när jag försöker..... Om jag ska lägga upp det direkt ifrån datorn så säger den bara att bilden är för stor.
  24. 12
    Det kan man få! Men hur gör man för att lägga upp en bild här? Brukar aldrig funka när jag försöker..... Om jag ska lägga upp det direkt ifrån datorn så säger den bara att bilden är för stor.
  25. Medlem sedan
    Aug 2013
    #13
    Det var ju en fin present han fick på sin födelsedag för 25 år sedan!
  26. 13
    Det var ju en fin present han fick på sin födelsedag för 25 år sedan!
  27. Medlem sedan
    Aug 2013
    #14
    Det är väl troligare att du har tappat en tablett från pillerburken?
  28. 14
    Det är väl troligare att du har tappat en tablett från pillerburken?
  29. Medlem sedan
    Aug 2013
    #15
    The Big Thing måste nog vara att jag såg en glimt av solen i morse.
  30. 15
    The Big Thing måste nog vara att jag såg en glimt av solen i morse.
  31. Gretah
    #16
    Jag har en dosett vid sängen och tabletten hittade jag på hallgolvet :/
  32. 16
    Jag har en dosett vid sängen och tabletten hittade jag på hallgolvet :/
  33. Medlem sedan
    Jan 2004
    #17
    Ja och han lär inte glömma vår bröllopsdag i första taget
  34. 17
    Ja och han lär inte glömma vår bröllopsdag i första taget
  35. Medlem sedan
    Jan 2004
    #18
    Vi har sol hos oss, vi ska sitta på verandan när vi har kalas
  36. 18
    Vi har sol hos oss, vi ska sitta på verandan när vi har kalas
  37. Medlem sedan
    Aug 2013
    #19
    Fyller du dosetten vid sängen?
  38. 19
    Fyller du dosetten vid sängen?
  39. Medlem sedan
    Aug 2013
    #20
    Sedan kan man ju också säga, att det är betydligt bättre med en Waran för lite, än en för mycket.
  40. 20
    Sedan kan man ju också säga, att det är betydligt bättre med en Waran för lite, än en för mycket.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar