Vet inte vem emma och isak är.
Ordet är fritt
  1. MyFirefly
    #1

    Vet inte vem emma och isak är.

    Ska man veta det?Nån som brukar vara här?
  2. 1
    Vet inte vem emma och isak är. Ska man veta det?Nån som brukar vara här?
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Vem de är eller vilka de är? Jag vet heller inte vilka de är, men läser jag inlägget du syftar på, så förstår jag att de inte hänger här. Precis som (man får hoppas) du också förstår.
  4. 2
    Vem de är eller vilka de är? Jag vet heller inte vilka de är, men läser jag inlägget du syftar på, så förstår jag att de inte hänger här. Precis som (man får hoppas) du också förstår.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Inte jag heller men gissar på någon bloggare?
  6. 3
    Inte jag heller men gissar på någon bloggare?
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Är man intresserad finns ju länken i mitt inlägg?
  8. 4
    Är man intresserad finns ju länken i mitt inlägg?
  9. MyFirefly
    #5
    En blogglänk ja (inte alla klickar på vad som helst dock)men det säger inte det som undrades. Är det nån härifrån eftersom det var ungefär "Jag träffade den och den idag" som om man skulle veta vem det var liksom. Känna dem eller något. Jag får inte svara dig så jag fick starta ny.
  10. 5
    En blogglänk ja (inte alla klickar på vad som helst dock)men det säger inte det som undrades. Är det nån härifrån eftersom det var ungefär "Jag träffade den och den idag" som om man skulle veta vem det var liksom. Känna dem eller något. Jag får inte svara dig så jag fick starta ny.
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #6
    Jag har skrivit om bloggen här tidigare. Det är en ung svensk tjej Emma, som åkte på socionompraktik till ett barnhem för pojkar i Uganda som skriver bloggen. Hon upptäckte att barnen misshandlades av barnhemsföreståndaren så en dag rymde hon med alla pojkarna och startade ett eget barnhem i samma stad, som hon sedan byggt upp till en väl fungerande verksamhet.
  12. 6
    Jag har skrivit om bloggen här tidigare. Det är en ung svensk tjej Emma, som åkte på socionompraktik till ett barnhem för pojkar i Uganda som skriver bloggen. Hon upptäckte att barnen misshandlades av barnhemsföreståndaren så en dag rymde hon med alla pojkarna och startade ett eget barnhem i samma stad, som hon sedan byggt upp till en väl fungerande verksamhet.
  13. MyFirefly
    #7
    Inga jag missat här alltså.

    OT. Iggningar borde vara båda hållen.
  14. 7
    Inga jag missat här alltså.

    OT. Iggningar borde vara båda hållen.
  15. Medlem sedan
    Jun 2004
    #8
    Ja men du kan ju igga mig också, står dig fritt fram. Fast du behöver ju inte starta trådar om mina inlägg då.
  16. 8
    Ja men du kan ju igga mig också, står dig fritt fram. Fast du behöver ju inte starta trådar om mina inlägg då.
  17. MyFirefly
    #9
    Startade om emma och isak men eftersom jag undrade var jag ju tvungen men du kan ge fan i att svara.

    Nej så jäkla löjlig är inte jag.
  18. 9
    Startade om emma och isak men eftersom jag undrade var jag ju tvungen men du kan ge fan i att svara.

    Nej så jäkla löjlig är inte jag.
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10
    Visste inte ens att det var du som skrivit om Emma och Isak men det går säkert att finna med en enkel googling vid intresse.
  20. 10
    Visste inte ens att det var du som skrivit om Emma och Isak men det går säkert att finna med en enkel googling vid intresse.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar