Hej!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Hej!

    Hur har ni det? Haft en bra sommar? Länge sedan jag var här, har varit på datorfri semester sedan i slutet av juni och ägnat tiden åt sol, bad och umgänge med goda vänner. Har fortfarande två veckors ledighet kvar, grymt skönt
    Carolina med E 0403, V 0609 och lillebror F född 1/9 -08
    Ny blogg om mitt dubbelliv:
    http://mittsicilianskaliv.blogspot.com

    Titta gärna in på matbloggen!
    http://sisterfood.blogspot.com
  2. 1
    Hej! Hur har ni det? Haft en bra sommar? Länge sedan jag var här, har varit på datorfri semester sedan i slutet av juni och ägnat tiden åt sol, bad och umgänge med goda vänner. Har fortfarande två veckors ledighet kvar, grymt skönt
  3. MyFirefly
    #2
    Bra. Sommaren varit bra. Blandat väder blandade aktiviteter mycket vila.
  4. 2
    Bra. Sommaren varit bra. Blandat väder blandade aktiviteter mycket vila.
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Tja same...

    shit different sommar är en bra sammanfattning för min del.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 3
    Tja same... shit different sommar är en bra sammanfattning för min del.
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #4
    Det är så man skall ha det...

    Välkommen tillbaka, hur som helst!
  8. 4
    Det är så man skall ha det...

    Välkommen tillbaka, hur som helst!
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Tjena! Jotack bra!! Det har varit en bra blandning av upplevelser och vila, mest förra veckan som var lite jobbig med sjuk man och skadad mamma men det är lugnare nu.

    Hade gärna haft ett par veckor till eftersom det ska bli varmt i veckan och jag har svårt att jobba då men jag börjar på onsdag vare sig jag vill eller ej Har dock en hel del festligheter kvar innan sommaren är över. Metallica-gig, kräftskiva, grillfester och lite sånt.
  10. 5
    Tjena! Jotack bra!! Det har varit en bra blandning av upplevelser och vila, mest förra veckan som var lite jobbig med sjuk man och skadad mamma men det är lugnare nu.

    Hade gärna haft ett par veckor till eftersom det ska bli varmt i veckan och jag har svårt att jobba då men jag börjar på onsdag vare sig jag vill eller ej Har dock en hel del festligheter kvar innan sommaren är över. Metallica-gig, kräftskiva, grillfester och lite sånt.
  11. Medlem sedan
    Nov 2000
    #6
    Hej! Trevligt att se dig här igen! Här har sommaren varit ok. Jag har jobbat och jobbat. Nu har jag semester och då jobbar jag lite till. Gubben min jobbar ju heltid hela sommaren också, så...... det känns helt ok att tjäna lite extra pengar. Laddar för plugg hela hösten och våren, så det händer spännande saker!
  12. 6
    Hej! Trevligt att se dig här igen! Här har sommaren varit ok. Jag har jobbat och jobbat. Nu har jag semester och då jobbar jag lite till. Gubben min jobbar ju heltid hela sommaren också, så...... det känns helt ok att tjäna lite extra pengar. Laddar för plugg hela hösten och våren, så det händer spännande saker!
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Härligt! Hoppas nu att värmen är här för att stanna ett tag! Hos oss är semestern slut och det är fullt ös på alla plan. Ytterst självförvållat men just nu skulle jag gärna ta ett par semesterveckor till
  14. 7
    Härligt! Hoppas nu att värmen är här för att stanna ett tag! Hos oss är semestern slut och det är fullt ös på alla plan. Ytterst självförvållat men just nu skulle jag gärna ta ett par semesterveckor till
  15. Medlem sedan
    Jun 2004
    #8
    Börjar min semester nu, och med bra väder som väntat, så jag är nöjd :-)
  16. 8
    Börjar min semester nu, och med bra väder som väntat, så jag är nöjd :-)
  17. Medlem sedan
    Apr 2001
    #9
    Jag tycker alltid att somrarna är bra på något sätt, det är mysigt med stugan och i år är det ju ett höjdarår för oss kantarellstollar Välkommen tillbaka!
  18. 9
    Jag tycker alltid att somrarna är bra på något sätt, det är mysigt med stugan och i år är det ju ett höjdarår för oss kantarellstollar Välkommen tillbaka!
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Datorfri semester i över en månad? Wow jag är uppriktigt impad
    Var har du hittat sol och bad undrar jag? Hos mig har det inte funnits,,,i alla fall inte i några längre stunder. Men semestern har väl varit ok ändå, men lite bättre väder hade jag gärna haft. Började jobba igår och min gårdag var inte rolig. Men det hade inte med jobbet att göra (se tråd ovan).
  20. 10
    Datorfri semester i över en månad? Wow jag är uppriktigt impad
    Var har du hittat sol och bad undrar jag? Hos mig har det inte funnits,,,i alla fall inte i några längre stunder. Men semestern har väl varit ok ändå, men lite bättre väder hade jag gärna haft. Började jobba igår och min gårdag var inte rolig. Men det hade inte med jobbet att göra (se tråd ovan).
  21. Medlem sedan
    Aug 2011
    #11
    Hej där!
    Jag har det fint, och jag har haft en finfin sommar på de flesta sätt!

    Ibland är det gött att vara datorfri. Även om jag får lite abstinens i början när det är så .
  22. 11
    Hej där!
    Jag har det fint, och jag har haft en finfin sommar på de flesta sätt!

    Ibland är det gött att vara datorfri. Även om jag får lite abstinens i början när det är så .
  23. Medlem sedan
    Jul 2003
    #12
    Skönt med vila, oavsett väder
  24. 12
    Skönt med vila, oavsett väder
  25. Medlem sedan
    Jul 2003
    #13
    Som vanligt, med andra ord
  26. 13
    Som vanligt, med andra ord
  27. Medlem sedan
    Jul 2003
    #14
    Tack! Och jo, det här beslutet jag tog om åtta veckors ledighet känns helt rätt. Vet inte hur jag hade överlevt annars, efter året som varit (mycket jobb).
  28. 14
    Tack! Och jo, det här beslutet jag tog om åtta veckors ledighet känns helt rätt. Vet inte hur jag hade överlevt annars, efter året som varit (mycket jobb).
  29. Medlem sedan
    Jul 2003
    #15
    Det är skönt när sommaraktiviteterna fortsätter fast man börjat jobba. Vad har hänt med din mamma? Och din man? Inget allvarligt hoppas jag?
  30. 15
    Det är skönt när sommaraktiviteterna fortsätter fast man börjat jobba. Vad har hänt med din mamma? Och din man? Inget allvarligt hoppas jag?
  31. Medlem sedan
    Jul 2003
    #16
    Spännande höst för dig alltså! Men visst fick du ett riktigt drömjobb alldeles nyss? Eller var det praktik eller liknande? Visst är det helt ok att jobba hela sommaren, särskilt om man gör det båda två och barnen inte drabbas
  32. 16
    Spännande höst för dig alltså! Men visst fick du ett riktigt drömjobb alldeles nyss? Eller var det praktik eller liknande? Visst är det helt ok att jobba hela sommaren, särskilt om man gör det båda två och barnen inte drabbas
  33. Medlem sedan
    Jul 2003
    #17
    Jo, jag tog ju med mig värmen hem såklart Jag är löjligt barnsligt glad över min långledighet, tycker att det är så skönt. Njuter av varenda liten timme Men fullt ös kan vara kul det med!
  34. 17
    Jo, jag tog ju med mig värmen hem såklart Jag är löjligt barnsligt glad över min långledighet, tycker att det är så skönt. Njuter av varenda liten timme Men fullt ös kan vara kul det med!
  35. Medlem sedan
    Jul 2003
    #18
    Skönt att matcha det fina vädret! Vi har haft fint väder utom allra första veckan (av åtta) så vi är helnöjda
  36. 18
    Skönt att matcha det fina vädret! Vi har haft fint väder utom allra första veckan (av åtta) så vi är helnöjda
  37. Medlem sedan
    Jul 2003
    #19
    Tack Jag hoppas på massor av kantareller nu, ska ut till landet på fredag! Somrar ÄR bra, det tycker jag med. Några veckors sol och värme behöver jag, men sedan tycker jag att det är fint med regn och moln och vad-det-nu-är också.
  38. 19
    Tack Jag hoppas på massor av kantareller nu, ska ut till landet på fredag! Somrar ÄR bra, det tycker jag med. Några veckors sol och värme behöver jag, men sedan tycker jag att det är fint med regn och moln och vad-det-nu-är också.
  39. Medlem sedan
    Aug 2013
    #20
    Ett klokt beslut!
  40. 20
    Ett klokt beslut!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar