Salt mot demoner
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Salt mot demoner

    Det trodde dottern att jag sysslade med, när jag hällde salt i en tjock sträng innanför och utanför källardörren. Men den mer jordnära förklaringen är att jag har städat källaren, och det har bildats mögel ; nu är allt urskurat, men jag vill ha dörren öppen så det vädras ordentligt, utan att få in äckelsniglarna. Få se om det fungera, misstänker att det fungerar bättre på demoner.
  2. 1
    Salt mot demoner Det trodde dottern att jag sysslade med, när jag hällde salt i en tjock sträng innanför och utanför källardörren. Men den mer jordnära förklaringen är att jag har städat källaren, och det har bildats mögel ; nu är allt urskurat, men jag vill ha dörren öppen så det vädras ordentligt, utan att få in äckelsniglarna. Få se om det fungera, misstänker att det fungerar bättre på demoner.
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    De stackars djuren har i varje fall stigit i graderna, från mördar- till äckelsniglar.
  4. 2
    De stackars djuren har i varje fall stigit i graderna, från mördar- till äckelsniglar.
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  6. 3
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Kärt barn har många namn :/
  8. 4
    Kärt barn har många namn :/
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar