Toppendag!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Toppendag!

    Efter tio ruggigt sega sjukskrivningsmånader har jag fått gulla med lite elever i dag, HURRA!!!!!!!! Bara lite nätt planering inför hösten men ändå.

    - Faaaaan vad du ser GAMMAL ut!
    - Va haru för fel på benen, kan du inte gå eller
    - Va fan har du varit

    Och på det svarar man förstår nu är friden slut gullungar, oj vad jag ska härja med er igen.

    Då säger en tystlåten liten unge "och skratta, vi brukar ju skratta".

    Jaha, då åkte man hem och lipade lite sentimentalt i bilen. Det är banne mig hallelujavarning på att få kunna jobba lite igen
    unlearn
  2. 1
    Toppendag! Efter tio ruggigt sega sjukskrivningsmånader har jag fått gulla med lite elever i dag, HURRA!!!!!!!! Bara lite nätt planering inför hösten men ändå.

    - Faaaaan vad du ser GAMMAL ut!
    - Va haru för fel på benen, kan du inte gå eller
    - Va fan har du varit

    Och på det svarar man förstår nu är friden slut gullungar, oj vad jag ska härja med er igen.

    Då säger en tystlåten liten unge "och skratta, vi brukar ju skratta".

    Jaha, då åkte man hem och lipade lite sentimentalt i bilen. Det är banne mig hallelujavarning på att få kunna jobba lite igen
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2
    Gud så härligt det låter!
  4. 2
    Gud så härligt det låter!
  5. Salander
    #3
    Å vad det låter som att du är rätt person på rätt plats! Förstår att du lipade av den kommentaren.
  6. 3
    Å vad det låter som att du är rätt person på rätt plats! Förstår att du lipade av den kommentaren.
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
  8. 4
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5
    Låter helt fantastiskt!
  10. 5
    Låter helt fantastiskt!
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #6
    :-)
  12. 6
    :-)
  13. Medlem sedan
    Aug 2013
    #7
    Får gratulera till återkomsten!
  14. 7
    Får gratulera till återkomsten!
  15. Kerstimärta
    #8
    Vad härligt! *kärlek*

    Förstår du grät. Jag får tårar i ögonen av din beskrivning!
  16. 8
    Vad härligt! *kärlek*

    Förstår du grät. Jag får tårar i ögonen av din beskrivning!
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9
    Hurra på den! Fasiken vad fint, för er allihop! *hundra thumbs up och likes*
  18. 9
    Hurra på den! Fasiken vad fint, för er allihop! *hundra thumbs up och likes*
  19. Medlem sedan
    Dec 2005
    #10
    Halleluja
  20. 10
    Halleluja
  21. Medlem sedan
    Apr 2001
    #11
    Tackar, tackar. Jag var helt speedad när jag kom hem, sen skulle vi kolla på första Star Wars filmen och det tog väl...fem minuter...så snarkade tant gott i soffan Det är verkligen en lycka att ha ett jobb som man tycker så mycket om.
  22. 11
    Tackar, tackar. Jag var helt speedad när jag kom hem, sen skulle vi kolla på första Star Wars filmen och det tog väl...fem minuter...så snarkade tant gott i soffan Det är verkligen en lycka att ha ett jobb som man tycker så mycket om.
  23. Medlem sedan
    Nov 1998
    #12
    Du är en underbar tant, Allis! Hoppas att det kan fortsätta så!
  24. 12
    Du är en underbar tant, Allis! Hoppas att det kan fortsätta så!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar