Ser Independence Day.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Ser Independence Day.

    En film som jag kan se om och om igen. Vissa filmer bara är det så med, fast man kan dem utantill.
  2. 1
    Ser Independence Day. En film som jag kan se om och om igen. Vissa filmer bara är det så med, fast man kan dem utantill.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Ja såna filmer finns, man kan se dem hur många gånger som helst
  4. 2
    Ja såna filmer finns, man kan se dem hur många gånger som helst
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Typ Gudfadern och Life of Brian.
  6. 3
    Typ Gudfadern och Life of Brian.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Serien Gudfadern? Den gick när jag var barn och hos mamma fick jag inte se den. Sen var jag hos pappa varannan helg och då tyckte inte pappa det var så farligt och så råkade jag se avsnittet med det avhuggna hästhuvudet i sängen och sen var sömnen förstörd för den natten
  8. 4
    Serien Gudfadern? Den gick när jag var barn och hos mamma fick jag inte se den. Sen var jag hos pappa varannan helg och då tyckte inte pappa det var så farligt och så råkade jag se avsnittet med det avhuggna hästhuvudet i sängen och sen var sömnen förstörd för den natten
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Det förstår jag. Inte direkt någon barnfilm, om man säger så.
  10. 5
    Det förstår jag. Inte direkt någon barnfilm, om man säger så.
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #6
    Sände de filmerna som tv-serie? Det är ju tre väldigt väldigt kända långfilmer...Måste man nästan känna till.
  12. 6
    Sände de filmerna som tv-serie? Det är ju tre väldigt väldigt kända långfilmer...Måste man nästan känna till.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Hm? Ja det kanske var de 3 filmerna som sändes 3 helger i rad då? Det kan ju i så fall förklara varför jag bara såg 1 "avsnitt" hos min pappa då,,,om film 1 sändes när jag var hos mamma, film 2 när jag var hos pappa och sen film 3 igen när jag var hos mamma. Jag var hos pappa varannan helg.
    Jag hade alltid fått för mig att det var en serie, men jag kan absolut ha fel.
  14. 7
    Hm? Ja det kanske var de 3 filmerna som sändes 3 helger i rad då? Det kan ju i så fall förklara varför jag bara såg 1 "avsnitt" hos min pappa då,,,om film 1 sändes när jag var hos mamma, film 2 när jag var hos pappa och sen film 3 igen när jag var hos mamma. Jag var hos pappa varannan helg.
    Jag hade alltid fått för mig att det var en serie, men jag kan absolut ha fel.
  15. Medlem sedan
    Jun 2004
    #8
    En del romcom kan jag se många gånger (gillar bara de allra bästa i den genren egentligen men de kan jag se om och om) som Bridget Jones, Love actually, Notting Hill, Fyra bröllop och en begravning, Mitt stora feta grekiska bröllop.. Grease och Dirty Dancing från min ungdom kan jag också se om. Hunger games-filmerna och Jurassic Park.
  16. 8
    En del romcom kan jag se många gånger (gillar bara de allra bästa i den genren egentligen men de kan jag se om och om) som Bridget Jones, Love actually, Notting Hill, Fyra bröllop och en begravning, Mitt stora feta grekiska bröllop.. Grease och Dirty Dancing från min ungdom kan jag också se om. Hunger games-filmerna och Jurassic Park.
  17. Medlem sedan
    Jun 2004
    #9
    Valerina det hör till allmänbildningen att känna igen dessa klassiker av coppola!! Finns det någon som inte känner till dem. Jag blir upprörd nu :-) På riktigt. De 2 första är ju alltid med på listorna av bästa filmer genom tiderna. Skojar du?
  18. 9
    Valerina det hör till allmänbildningen att känna igen dessa klassiker av coppola!! Finns det någon som inte känner till dem. Jag blir upprörd nu :-) På riktigt. De 2 första är ju alltid med på listorna av bästa filmer genom tiderna. Skojar du?
  19. Medlem sedan
    Aug 2013
    #10
    Det är tre långfilmer, men de har sänts i TV flera gånger.
  20. 10
    Det är tre långfilmer, men de har sänts i TV flera gånger.
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Klart jag känner till dem, men jag trodde att det var en serie, inte 3 långfilmer.

    Vet du i vilken film hästhuvudet i sängen är med? Jag försökte googla men hittade inget om det.
  22. 11
    Klart jag känner till dem, men jag trodde att det var en serie, inte 3 långfilmer.

    Vet du i vilken film hästhuvudet i sängen är med? Jag försökte googla men hittade inget om det.
  23. Medlem sedan
    Jan 2004
    #12
    Och jag vet inte ens om jag har sett dem som vuxen.
  24. 12
    Och jag vet inte ens om jag har sett dem som vuxen.
  25. Medlem sedan
    Jun 2004
    #13
    I den första filmen.
  26. 13
    I den första filmen.
  27. Medlem sedan
    Jun 2004
    #14
    Då måste du se dem. Som sagt hör till allmänbildningen.
  28. 14
    Då måste du se dem. Som sagt hör till allmänbildningen.
  29. Medlem sedan
    Jan 2004
    #15
    I den första? Fasiken då, där försvann ju min teori att det skulle ha varit film 1 och 3 som gick när jag var hos mamma och film 2 när jag var hos pappa.

    Ja jag får kanske ta och kolla på dem nu som vuxen då
  30. 15
    I den första? Fasiken då, där försvann ju min teori att det skulle ha varit film 1 och 3 som gick när jag var hos mamma och film 2 när jag var hos pappa.

    Ja jag får kanske ta och kolla på dem nu som vuxen då
  31. Medlem sedan
    Aug 2013
    #16
    Väl värda att se!
  32. 16
    Väl värda att se!
  33. Medlem sedan
    Apr 2008
    #17
    Här kommer en annan (The secret life of Walter Mitty,) orginalet, från 1947, den såg jag på VHS tills bandet slitits ut.

    andra filmer jag sett hur många gånger som helst är Bagdad Cafe och Hotet från underjorden, för att jag blir glad av dem
  34. 17
    Här kommer en annan (The secret life of Walter Mitty,) orginalet, från 1947, den såg jag på VHS tills bandet slitits ut.

    andra filmer jag sett hur många gånger som helst är Bagdad Cafe och Hotet från underjorden, för att jag blir glad av dem
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar