Om man skulle ta och hitta på något
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Om man skulle ta och hitta på något

    jag har inte bara hängt på aff i dag utan städat ( där det går att städa) och vikt ren tvätt, försökt organisera systemet för detta, handtvättat lite och bjudit familjen på pannkaksfrukost mes honungsstekta nektariner.
    Funderar lite på bio men vi har ingen barnvakt, jag skulle vilja se "Så och på jorden"'. Någon som sett den eller någon annan bra biofilm ni kan rekommendera?
    Jag har också läst klart min bok och den kan jag verkligen rekommendera! "Misisippi av Hillary Jordan. Helt fantastisk bok. http://www.adlibris.com/se/bok/missi...-9789187031007
  2. 1
    Om man skulle ta och hitta på något jag har inte bara hängt på aff i dag utan städat ( där det går att städa) och vikt ren tvätt, försökt organisera systemet för detta, handtvättat lite och bjudit familjen på pannkaksfrukost mes honungsstekta nektariner.
    Funderar lite på bio men vi har ingen barnvakt, jag skulle vilja se "Så och på jorden"'. Någon som sett den eller någon annan bra biofilm ni kan rekommendera?
    Jag har också läst klart min bok och den kan jag verkligen rekommendera! "Misisippi av Hillary Jordan. Helt fantastisk bok. http://www.adlibris.com/se/bok/missi...-9789187031007
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Så ock på jorden. Hyfsade recensioner har den fått i a f.

    Har du sett Så som i himmelen?

    Jag och maken ska ut på puben och lyssna på lite trubadurmusik efter att ha käkat middag ihop med en kompis. Nån vegetarisk pasta lär det bli för mig, eller bakad potatis med wokade grönsaker. Sonen ska fira sin kusin och dennes pappa, det firandet blev bestämt bara för några dagar sedan och då var vi redan uppbokade. Så sonen gör sin mormor och morfar sällskap dit.
  4. 2
    Så ock på jorden. Hyfsade recensioner har den fått i a f.

    Har du sett Så som i himmelen?

    Jag och maken ska ut på puben och lyssna på lite trubadurmusik efter att ha käkat middag ihop med en kompis. Nån vegetarisk pasta lär det bli för mig, eller bakad potatis med wokade grönsaker. Sonen ska fira sin kusin och dennes pappa, det firandet blev bestämt bara för några dagar sedan och då var vi redan uppbokade. Så sonen gör sin mormor och morfar sällskap dit.
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    jo jag såg den och tyckte om den.
    Nu drog maken i väg med min bror för att snickra lite så jag tar nog en lur och kikar på lite film hemma i stället.
    mat ja...försöker få maken att åka förbi indiskt eller thai, jag är inte på matlagninsgshumör.
  6. 3
    jo jag såg den och tyckte om den.
    Nu drog maken i väg med min bror för att snickra lite så jag tar nog en lur och kikar på lite film hemma i stället.
    mat ja...försöker få maken att åka förbi indiskt eller thai, jag är inte på matlagninsgshumör.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Vilken tur att du var det i morse, på matlagningshumör alltså Pannkakor är fint.
  8. 4
    Vilken tur att du var det i morse, på matlagningshumör alltså Pannkakor är fint.
  9. Medlem sedan
    Oct 2014
    #5
    Pannkakor = helgfrukost
  10. 5
    Pannkakor = helgfrukost
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Åh det skulle jag kunna äta varje dag. Bra att ha i frysen, apropå matlådor.
  12. 6
    Åh det skulle jag kunna äta varje dag. Bra att ha i frysen, apropå matlådor.
  13. Medlem sedan
    Oct 2014
    #7
    här med, eller barnen ( jag gör smet o har i kylen och steker upp på morgonen. Går lika fort som att bre en macka
  14. 7
    här med, eller barnen ( jag gör smet o har i kylen och steker upp på morgonen. Går lika fort som att bre en macka
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Då är jag nog snabbare på att bre en macka än du. Betydligt.
  16. 8
    Då är jag nog snabbare på att bre en macka än du. Betydligt.
  17. Medlem sedan
    Oct 2014
    #9
  18. 9
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10
    Kul! Den skulle jag med vilja se! Recensera gärna! Här har det jobbats lite på tomten, städats och andra måsten . Vi stannade kvar hemma i stan denna helgen för ovanlighetens skull. Dottern och jag har tagit långpromenad och så har hon/vi pluggat.
  20. 10
    Kul! Den skulle jag med vilja se! Recensera gärna! Här har det jobbats lite på tomten, städats och andra måsten . Vi stannade kvar hemma i stan denna helgen för ovanlighetens skull. Dottern och jag har tagit långpromenad och så har hon/vi pluggat.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar