nobbad
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    nobbad

    Tog mod till mig och erkände för killen jag var intresserad av i veckan men fick toknobben. Det känns ok eftersom jag ändå tänkt att vi inte var någon bra match. Fast jag går och är lite arg på att han flörtat så hårt med mig senaste månaderna om han inte är intresserad. Ja ja han kanske bara ville ha bekräftelse och lite spänning i tillvaron.

    Som tur är finns det noll risk att han läser här.

    Hur har ni andra det på kärleksfronten? Finns det ens ngn flört?
    Ha det gott!
  2. 1
    nobbad Tog mod till mig och erkände för killen jag var intresserad av i veckan men fick toknobben. Det känns ok eftersom jag ändå tänkt att vi inte var någon bra match. Fast jag går och är lite arg på att han flörtat så hårt med mig senaste månaderna om han inte är intresserad. Ja ja han kanske bara ville ha bekräftelse och lite spänning i tillvaron.

    Som tur är finns det noll risk att han läser här.

    Hur har ni andra det på kärleksfronten? Finns det ens ngn flört?
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Trist att höra

    Litet motsägelsefullt där men att få nobben är alltid trist. Been there, done that.

    Någon kärleksfront existerar över huvud taget inte. Jag har tillräckligt med att leta jobb, försöka få storemannen att inse att han behöver ta sig i kragen för att skaffa ett eget liv och försöka få lillemannen att vilja leva ett liv utanför sitt rum.

    Mer orkar jag inte med just nu.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Trist att höra Litet motsägelsefullt där men att få nobben är alltid trist. Been there, done that.

    Någon kärleksfront existerar över huvud taget inte. Jag har tillräckligt med att leta jobb, försöka få storemannen att inse att han behöver ta sig i kragen för att skaffa ett eget liv och försöka få lillemannen att vilja leva ett liv utanför sitt rum.

    Mer orkar jag inte med just nu.
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Du satte huvudet på spiken. Ja det är väldigt motsägelsefullt alltsammans både mitt och hans beteende. Egentligen har jag inte heller någon ork på grund av egna problem, det är en av orsakerna till att jag anser att vi inte är någon bra match. Killar utan barn kan ha svårt att förstå att barnen alltid går först.
    Ha det gott!
  6. 3
    Du satte huvudet på spiken. Ja det är väldigt motsägelsefullt alltsammans både mitt och hans beteende. Egentligen har jag inte heller någon ork på grund av egna problem, det är en av orsakerna till att jag anser att vi inte är någon bra match. Killar utan barn kan ha svårt att förstå att barnen alltid går först.
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    PS hoppas det löser sig för dig!
    Ha det gott!
  8. 4
    PS hoppas det löser sig för dig!
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Tack!

    Jag har ju iofs rätt gott om tid på mig men det vore ändå skönt att veta vad som gäller framöver.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Tack! Jag har ju iofs rätt gott om tid på mig men det vore ändå skönt att veta vad som gäller framöver.
  11. Medlem sedan
    Jan 2009
    #6
    Så här med lite distans så känns det riktigt bra. Jag blir ju alltid nervös och lite stissig när kollegor öppet flörtar med mig. Nu vet jag att det inte betydde något och dessutom slutade han flörta när han förstod att jag var intresserad. Så nu är det lugnt och skönt. Eftersom jag bara hade ett visst intresse så blev jag inte ens särskilt ledsen, bara lite kort och tillfälligt... Skönt att jag vågade ta steget!
    Ha det gott!
  12. 6
    Så här med lite distans så känns det riktigt bra. Jag blir ju alltid nervös och lite stissig när kollegor öppet flörtar med mig. Nu vet jag att det inte betydde något och dessutom slutade han flörta när han förstod att jag var intresserad. Så nu är det lugnt och skönt. Eftersom jag bara hade ett visst intresse så blev jag inte ens särskilt ledsen, bara lite kort och tillfälligt... Skönt att jag vågade ta steget!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar